VOLKSWAGEN Golf 1.1 Hatchback I 17 50KM (benzyna) (1974 - 1983)

VOLKSWAGEN Golf 1.1 Hatchback I 17 50KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 1974 do 1983 roku. VOLKSWAGEN Golf 1.1 Hatchback I 17 to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 37 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf 1.1 Hatchback I 17 wynosi 50 KM. Silnik VOLKSWAGEN Golf 1.1 Hatchback I 17 jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1085 cm3.

VOLKSWAGEN Golf 1.1 Hatchback I 17 posiada a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf 1.1 Hatchback I 17 to benzyna.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf 1.1 Hatchback I 17 posiada 5 drzwi, 5 siedzeń.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf 1.1 Hatchback I 17 50KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf 1.1 Hatchback I 17 50KM (benzyna)

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 50 KM
Pojemność skokowa silnika 1085 cm3
Rodzaj katalizatora Brak
Liczba cylindrów 4
Skrzynia biegów Manualna

Wymiary VOLKSWAGEN Golf 1.1 Hatchback I 17 50KM (benzyna)

Masa własna 740 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf 1.1 Hatchback I 17 50KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Skrzynia manualna 1974 - 1983 Standard (indywidualny)

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf 1.1 Hatchback I 17 50KM (benzyna)

VOLKSWAGEN Golf I 17 hatchback żółty przedni lewy
VOLKSWAGEN Golf I 17 hatchback czerwony jasny boczny prawy
VOLKSWAGEN Golf I 17 hatchback czerwony jasny przedni lewy
VOLKSWAGEN Golf I 17 hatchback zielony przedni prawy
VOLKSWAGEN Golf I 17 hatchback zielony tylny lewy

Inne wersje i-17

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Kupujemy używane: Ford Focus Mk1 i VW Golf IV. Trwałe kompakty za kilka tysięcy złotych
Kilka tysięcy złotych to wystarczająca kwota do kupna przeszło dwudziestoletniego auta kompaktowego. W cenie przyzwoitego laptopa znajdziemy między innymi króla kompaktów - Volkswagena Golfa IV oraz Forda Focusa Mk1, uchodzącego za najlepiej prowadzący się model swoich czasów. Po latach eksploatacji wciąż przy odrobinie szczęścia wyszukamy godne uwagi egzemplarze, zdatne do dalszego użytkowania.

Samochód numer 1 w Europie? Każdy odpowie "Golf". I się pomyli, bo mamy nowego lidera
Luty przyniósł sporą niespodziankę. Jak do tej pory wyglądały europejskie statystyki sprzedaży? VW Golf i długo nic. W zeszłym miesiącu dotychczasowy dominator musiał jednak uznać wyższość miejskiego modelu z Francji.

Volkswagen Golf 8 nagrodzony przez Euro NCAP. To pierwszy przypadek od sześciu lat
Od prawie sześciu lat nie zdarzyło się, żeby organizacja Euro NCAP nagrodziła wyposażenie elektroniczne podwyższające poziom bezpieczeństwa. Teraz ten zaszczyt spotkał Golfa 8 i jego funkcje car-to-x oraz Local Hazard Warning.

W Studiu Biznes sprawdziliśmy najnowszego Volkswagena Golfa
Co zmieniło się w najnowszym Golfie? Czy niemiecki kompakt wciąż wyznacza trendy w segmencie? Sprawdziliśmy to, przyjeżdżając do Studia Biznes najnowszą generacją bestsellerowego Volkswagena.

Nowy VW Golf R-Line z polskimi cenami. Ponad 100 tysięcy złotych, ale na razie kusi rabatem
Oferta nowego Volkswagena Golfa stale poszerza się o kolejne wersje. Właśnie poznaliśmy polskie ceny odmiany R-Line. Zainteresowani muszą szykować ponad 100 tysięcy złotych.