VOLKSWAGEN e-Golf Hatchback e- II 136KM (elektryczny) (2017 - obecnie)

VOLKSWAGEN e-Golf Hatchback e- II 136KM (elektryczny)

Wersja jest produkowana od roku 2017 do dziś. VOLKSWAGEN e-Golf Hatchback e- II to klasa niższa średnia samochodów osobowych. Cena nowej wersji VOLKSWAGEN e-Golf Hatchback e- II to od 141 890 do 169 490 PLN.

Moc maksymalna wynosi 100 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN e-Golf Hatchback e- II wynosi 136 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 150 km/h. Silnik VOLKSWAGEN e-Golf Hatchback e- II jest typu nie połączone o pojemności 0 cm3.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN e-Golf Hatchback e- II osiąga moment obrotowy 290 Nm. VOLKSWAGEN e-Golf Hatchback e- II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN e-Golf Hatchback e- II to elektryczny.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN e-Golf Hatchback e- II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1233 litrów. Wymiary samochodu: 4255 mm długości, 1799 mm szerokości, 1454 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN e-Golf Hatchback e- II 136KM (elektryczny)

Ocena ogólna:
(3 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne VOLKSWAGEN e-Golf Hatchback e- II 136KM (elektryczny)

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Prędkość maksymalna 150 km/h
Moc 136 KM
Momen obrotowy 290 Nm
Rozmiar opony 205/55 R16
Rozmiar felgi 6.5J x 16
Skrzynia biegów Bezstopniowa
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN e-Golf Hatchback e- II 136KM (elektryczny)

Długość 4255 mm
Szerokość od 1799 mm do 2027 mm
Rozstaw osi 2632 mm
Wysokość 1454 mm
Masa własna 1615 kg
Masa całkowita 2020 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN e-Golf Hatchback e- II 136KM (elektryczny)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lakier metalik 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 2 020 PLN
Lakier perłowy 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 2 020 PLN
Boczne poduszki powietrzne - tył 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 380 PLN
Szyby tylne dodatkowo przyciemniane 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 630 PLN
Lakier specjalny 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 610 PLN
Alarm z funkcją dozoru wnętrza, niezależnym zasilaniem i czujnikiem przechyłu 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 830 PLN
Kamera parkowania - Rear Assist 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 210 PLN
Szyba przednia - ogrzewana (bezprzewodowo) i odbijająca promienie słoneczne 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 220 PLN
System nagłośnienia Dynaudio Excite sound system (400 Watt) 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 2 240 PLN
System Keyless Access - dostęp do samochodu i uruchamienie bez użycia kluczyka 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 670 PLN

Ceny VOLKSWAGEN e-Golf Hatchback e- II 136KM (elektryczny)

wrzesień 2019 - obecnie 141 890 PLN
grudzień 2018 - sierpień 2019 169 490 PLN
październik 2018 - listopad 2018 165 690 PLN
październik 2017 - wrzesień 2018 164 890 PLN
marzec 2017 - wrzesień 2017 162 890 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN e-Golf Hatchback e- II 136KM (elektryczny)

brak zdjęć

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Nabywcy Volkswagena Golfa 8 nie mogą odebrać samochodów. Winny błąd w oprogramowaniu
Nowy Golf ma kontynuować sukcesy poprzedników, ale na razie boryka się z problemami. Najważniejszy z nich spowodowało oprogramowanie. Podobno system zawiadamiający służby ratunkowe po kolizji nie działa poprawnie.

Kupujemy używane: Ford Focus Mk1 i VW Golf IV. Trwałe kompakty za kilka tysięcy złotych
Kilka tysięcy złotych to wystarczająca kwota do kupna przeszło dwudziestoletniego auta kompaktowego. W cenie przyzwoitego laptopa znajdziemy między innymi króla kompaktów - Volkswagena Golfa IV oraz Forda Focusa Mk1, uchodzącego za najlepiej prowadzący się model swoich czasów. Po latach eksploatacji wciąż przy odrobinie szczęścia wyszukamy godne uwagi egzemplarze, zdatne do dalszego użytkowania.

Kompakt czy crossover? Sprawdzamy jaki samochód wybrać do jazdy na co dzień
Z jednej strony kompaktowe crossovery sprzedają się jak świeże bułeczki, a z drugiej klienci nie zapominają o klasycznych przedstawicielach segmentu C. Do pierwszej grupy należy Volkswagen T-Roc, a do drugiej - Golf. Oba są hitami sprzedażowymi niemieckiego koncernu. Sprawdzamy, jakie mają asy w rękawie.

Nowoczesny, multimedialny i ekologiczny - nowy Volkswagen Golf już z dużym rabatem
Choć wyglądem jest zbliżony do poprzednika, zmieniło się w nim bardzo dużo. Najwięcej modyfikacji dostrzeżemy w kabinie. To tam zagościła era cyfryzacji i nowoczesnych gadżetów. Zadziało się również pod maską, gdzie pojawiła się miękka hybryda i benzynowe jednostki z funkcją odłączania połowy cylindrów. Golf podniósł poprzeczkę, ale czy to wystarczy, by pozostał na tronie klasy kompaktowej?

To był najgorszy marzec w Europie od 38 lat. Kto na podium? Z Teslą wygrało tylko jedno auto
Europejski rynek nowych samochodów załamał się w marcu. W porównaniu z zeszłym rokiem liczba zarejestrowanych aut spadła aż o 52 proc. Jakie samochody radziły sobie najlepiej w kryzysie?