VOLKSWAGEN e-Golf Hatchback e- I 115KM (elektryczny) (2016 - 2017)

VOLKSWAGEN e-Golf Hatchback e- I 115KM (elektryczny)

Wersja była produkowana od 2016 do 2017 roku. VOLKSWAGEN e-Golf Hatchback e- I to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 85 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN e-Golf Hatchback e- I wynosi 115 KM. Silnik VOLKSWAGEN e-Golf Hatchback e- I jest typu nie połączone o pojemności 0 cm3.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN e-Golf Hatchback e- I osiąga moment obrotowy 270 Nm. VOLKSWAGEN e-Golf Hatchback e- I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN e-Golf Hatchback e- I to elektryczny.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN e-Golf Hatchback e- I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1233 litrów. Wymiary samochodu: 4255 mm długości, 1799 mm szerokości, 1454 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN e-Golf Hatchback e- I 115KM (elektryczny)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne VOLKSWAGEN e-Golf Hatchback e- I 115KM (elektryczny)

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 115 KM
Momen obrotowy 270 Nm
Skrzynia biegów Bezstopniowa
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN e-Golf Hatchback e- I 115KM (elektryczny)

Długość 4255 mm
Szerokość od 1799 mm do 2027 mm
Rozstaw osi 2632 mm
Wysokość 1454 mm
Masa własna 1585 kg
Masa całkowita 1980 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN e-Golf Hatchback e- I 115KM (elektryczny)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Szyba przednia - ogrzewana 2016 - 2017 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne składane elektrycznie z oświetleniem przestrzeni wokół drzwi 2016 - 2017 Standard
Asystent podjazdu 2016 - 2017 Standard (indywidualny)
Airbag kolan kierowcy 2016 - 2017 Standard (indywidualny)
Instalacja radiowa + 8 głośników 2016 - 2017 Standard (indywidualny)
Lusterko boczne po stronie pasażera obniżane automatycznie przy włączonym biegu wstecznym 2016 - 2017 Standard
Alarm z funkcją dozoru wnętrza, niezależnym zasilaniem i czujnikiem przechyłu 2016 - 2017 Standard (w pakiecie) 770 PLN
Airbag 6 sztuk (czołowe poduszki kierowcy i pasażera, boczne poduszki - przód, kurtyny powietrzne) 2016 - 2017 Standard (indywidualny)
Czujnik odległości przy parkowaniu przód/tył 2016 - 2017 Standard
Automatyczne światła drogowe - Light Assist 2016 - 2017 Standard (w pakiecie) 680 PLN

Cena VOLKSWAGEN e-Golf Hatchback e- I 115KM (elektryczny)

marzec 2016 - marzec 2017 157 190 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN e-Golf Hatchback e- I 115KM (elektryczny)

VOLKSWAGEN Golf e- I hatchback niebieski jasny przedni lewy
VOLKSWAGEN Golf e- I hatchback niebieski jasny boczny lewy
VOLKSWAGEN Golf e- I hatchback niebieski jasny tylny lewy
VOLKSWAGEN Golf e- I hatchback niebieski jasny przedni
VOLKSWAGEN Golf e- I hatchback niebieski jasny tylny
VOLKSWAGEN Golf e- I hatchback niebieski jasny boczny prawy
VOLKSWAGEN Golf e- I hatchback niebieski jasny przestrzeń załadunkowa
VOLKSWAGEN Golf e- I hatchback niebieski jasny tablica rozdzielcza

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Kupujemy używane: Volkswagen Golf VI GTI - opinie, awarie, na co zwrócić uwagę. Hot hatch za rozsądne pieniądze
Volkswagen Golf VI GTI wciąż jest świetnym wyborem dla kogoś, kto szuka szybkiego i praktycznego auta. Sprawdźmy, jak po latach sprawuje się Volkswagen Golf VI GTI. Opinie, awarie i ceny używanego Golfa GTI.

Nowy Volkswagen Golf 8 - ceny w Polsce. Na razie od 91 990 zł. W przyszłości dostanie tańsze silniki
Jest drogo, ale nowy VW Golf 8 przyjechał nad Wisłę z dość mocnymi silnikami i bogatym wyposażeniem. Cennik otwiera 91 990 zł. Sprawdzamy polskie ceny nowego Volkswagena Golfa.

Kupujemy używane: VW Golf VI GTI vs. Alfa Romeo Giulietta QV. Którego hot hatcha wybrać?
Przeciętne wersje obecnych na rynku kompaktów nie wzbudzają większych emocji. Szybsze bicie serca pojawia się dopiero w kontakcie z mocniejszymi odmianami silnikowymi. Sprawdźmy, jak po latach sprawuje się Volkswagen Golf VI GTI i Alfa Romeo Giulietta z koniczyną w logo.

Nowy VW Golf rozbity przez Euro NCAP. Na testach były też Ford Puma i Nissan Juke [FILMY]
Eksperci Euro NCAP mają ostatnio pełne ręce roboty. Tym razem na testy zderzeniowe przyjechały do nich: VW Golf 8, Ford Puma oraz nowy Nissan Juke. Obyło się bez sensacji. Cała trójka spisała się bardzo dobrze.

Kolejny rok w Europie dla VW Golfa? Po 9 miesiącach ma ogromną przewagę
Firma analityczna JATO podsumowała trzy pierwsze kwartały 2019 na europejskim rynku. I obyło się bez niespodzianek - VW Golf pewnie zmierza po tytuł europejskiego numeru 1 kolejny rok z rzędu.