VOLKSWAGEN Golf Hatchback

VOLKSWAGEN Golf Hatchback

VOLKSWAGEN Golf Hatchback

Model jest produkowany od roku 1974 do dziś. W tym czasie powstało 15 generacji tego modelu. VOLKSWAGEN Golf Hatchback to klasa niższa średnia samochodów osobowych. Cena nowego modelu VOLKSWAGEN Golf Hatchback to od 20 000 do 175 490 PLN.

Moc maksymalna wynosi od 37 do 228 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc modelu VOLKSWAGEN Golf Hatchback wynosi od 50 do 310 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi od 150 do 250 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje od 6,4 do 17,2 s. Silnik VOLKSWAGEN Golf Hatchback jest nie połączone, rzędowy lub układ v posiadający od 3 do 6 cylidrów o pojemności od 999 do 3189 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf Hatchback przypadają od 2 do 5 zaworów.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf Hatchback osiąga moment obrotowy od 95 do 400 Nm. VOLKSWAGEN Golf Hatchback posiada dołączany napęd na 4 koła, napęd na 4 koła, napęd przedni lub stały napęd na 4 koła a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf Hatchback to benzyna, benzyna i elektryczny, diesel lub elektryczny.

Średnie spalanie VOLKSWAGEN Golf Hatchback w zależności od wersji silnika, waha się od 3,9 do 10,7 l na 100km. Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf Hatchback posiada od 3 do 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą od 1052 do 1520 litrów. Wymiary samochodu: od 3985 do 4351 mm długości, od 1665 do 1807 mm szerokości, od 1395 do 1651 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf Hatchback

Ocena ogólna:
(26 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Generacje VOLKSWAGEN Golf Hatchback

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf Hatchback

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Nabywcy Volkswagena Golfa 8 nie mogą odebrać samochodów. Winny błąd w oprogramowaniu
Nowy Golf ma kontynuować sukcesy poprzedników, ale na razie boryka się z problemami. Najważniejszy z nich spowodowało oprogramowanie. Podobno system zawiadamiający służby ratunkowe po kolizji nie działa poprawnie.

Kupujemy używane: Ford Focus Mk1 i VW Golf IV. Trwałe kompakty za kilka tysięcy złotych
Kilka tysięcy złotych to wystarczająca kwota do kupna przeszło dwudziestoletniego auta kompaktowego. W cenie przyzwoitego laptopa znajdziemy między innymi króla kompaktów - Volkswagena Golfa IV oraz Forda Focusa Mk1, uchodzącego za najlepiej prowadzący się model swoich czasów. Po latach eksploatacji wciąż przy odrobinie szczęścia wyszukamy godne uwagi egzemplarze, zdatne do dalszego użytkowania.

Kompakt czy crossover? Sprawdzamy jaki samochód wybrać do jazdy na co dzień
Z jednej strony kompaktowe crossovery sprzedają się jak świeże bułeczki, a z drugiej klienci nie zapominają o klasycznych przedstawicielach segmentu C. Do pierwszej grupy należy Volkswagen T-Roc, a do drugiej - Golf. Oba są hitami sprzedażowymi niemieckiego koncernu. Sprawdzamy, jakie mają asy w rękawie.

Nowoczesny, multimedialny i ekologiczny - nowy Volkswagen Golf już z dużym rabatem
Choć wyglądem jest zbliżony do poprzednika, zmieniło się w nim bardzo dużo. Najwięcej modyfikacji dostrzeżemy w kabinie. To tam zagościła era cyfryzacji i nowoczesnych gadżetów. Zadziało się również pod maską, gdzie pojawiła się miękka hybryda i benzynowe jednostki z funkcją odłączania połowy cylindrów. Golf podniósł poprzeczkę, ale czy to wystarczy, by pozostał na tronie klasy kompaktowej?

To był najgorszy marzec w Europie od 38 lat. Kto na podium? Z Teslą wygrało tylko jedno auto
Europejski rynek nowych samochodów załamał się w marcu. W porównaniu z zeszłym rokiem liczba zarejestrowanych aut spadła aż o 52 proc. Jakie samochody radziły sobie najlepiej w kryzysie?