VOLKSWAGEN Golf

VOLKSWAGEN Golf

VOLKSWAGEN Golf

VOLKSWAGEN Golf posiada nadwozia typu hatchback, kabriolet oraz kombi. Model jest produkowany od roku 1974 do dziś. W tym czasie powstało 27 generacji tego modelu. VOLKSWAGEN Golf to klasa niższa średnia samochodów osobowych. Cena nowego modelu VOLKSWAGEN Golf to od 20 000 do 179 190 PLN.

Moc maksymalna wynosi od 37 do 228 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc modelu VOLKSWAGEN Golf wynosi od 50 do 310 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi od 150 do 250 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje od 6,4 do 17,2 s. Silnik VOLKSWAGEN Golf jest nie połączone, rzędowy lub układ v posiadający od 3 do 6 cylidrów o pojemności od 999 do 3189 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf przypadają od 2 do 5 zaworów.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf osiąga moment obrotowy od 95 do 400 Nm. VOLKSWAGEN Golf posiada dołączany napęd na 4 koła, napęd na 4 koła, napęd przedni, napęd tylny lub stały napęd na 4 koła a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf to benzyna, benzyna i elektryczny, diesel lub elektryczny.

Średnie spalanie VOLKSWAGEN Golf w zależności od wersji silnika, waha się od 3,9 do 10,7 l na 100km. Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf posiada od 2 do 5 drzwi, od 4 do 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą od 448 do 1620 litrów. Wymiary samochodu: od 3890 do 4596 mm długości, od 1640 do 1807 mm szerokości, od 1395 do 1651 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf

Ocena ogólna:
(22 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Wersje nadwozia

Generacje VOLKSWAGEN Golf

VOLKSWAGEN Golf VIII
2020 - obecnie
VOLKSWAGEN Golf VII Sportsvan (generacja II)
2017 - obecnie
VOLKSWAGEN e-Golf (generacja II)
2017 - obecnie
VOLKSWAGEN Golf VII (generacja II)
2017 - obecnie
VOLKSWAGEN Golf VII Alltrack (generacja II)
2017 - obecnie
VOLKSWAGEN Golf VII Variant (generacja II)
2017 - obecnie
VOLKSWAGEN e-Golf (generacja I)
2016 - 2017
VOLKSWAGEN Golf VII Alltrack (generacja I)
2015 - 2017
VOLKSWAGEN Golf VII Sportsvan (generacja I)
2014 - 2017
VOLKSWAGEN Golf VII Variant (generacja I)
2013 - 2017
VOLKSWAGEN Golf VII (generacja I)
2012 - 2017
VOLKSWAGEN Golf Cabriolet
2011 - 2016
VOLKSWAGEN Golf VI Variant
2009 - 2013
VOLKSWAGEN Golf VI Plus
2009 - 2013
VOLKSWAGEN Golf VI
2008 - 2013
VOLKSWAGEN Golf V Variant
2007 - 2009
VOLKSWAGEN Golf V Plus
2005 - 2009
VOLKSWAGEN Golf V
2003 - 2008
VOLKSWAGEN Golf IV Variant
1999 - 2006
VOLKSWAGEN Golf IV
1997 - 2003
VOLKSWAGEN Golf Cabriolet III
1993 - 1998
VOLKSWAGEN Golf Cabriolet II
1993 - 1995
VOLKSWAGEN Golf III Variant
1993 - 1999
VOLKSWAGEN Golf III
1991 - 1997
VOLKSWAGEN Golf II
1983 - 1992
VOLKSWAGEN Golf Cabriolet I
1979 - 1993
VOLKSWAGEN Golf I 17
1974 - 1983

Raporty spalania

VOLKSWAGEN Golf VII (generacja II)
średnio 5,2 l/100km
VOLKSWAGEN Golf VII Variant (generacja II)
średnio 5,2 l/100km
VOLKSWAGEN Golf VII Sportsvan (generacja I)
średnio 5,0 l/100km
VOLKSWAGEN Golf VII Variant (generacja I)
średnio 5,5 l/100km
VOLKSWAGEN Golf VII (generacja I)
średnio 5,0 l/100km
VOLKSWAGEN Golf Cabriolet
średnio 5,6 l/100km
VOLKSWAGEN Golf VI Variant
średnio 5,5 l/100km
VOLKSWAGEN Golf VI Plus
średnio 5,6 l/100km
VOLKSWAGEN Golf VI
średnio 5,7 l/100km
VOLKSWAGEN Golf V Variant
średnio 5,6 l/100km
VOLKSWAGEN Golf V Plus
średnio 5,8 l/100km
VOLKSWAGEN Golf V
średnio 6,1 l/100km
VOLKSWAGEN Golf IV Variant
średnio 5,5 l/100km
VOLKSWAGEN Golf IV
średnio 5,8 l/100km
VOLKSWAGEN Golf Cabriolet III
średnio 9,2 l/100km
VOLKSWAGEN Golf III Variant
średnio 7,9 l/100km
VOLKSWAGEN Golf III
średnio 7,4 l/100km
VOLKSWAGEN Golf II
średnio 6,2 l/100km

Wymiary VOLKSWAGEN Golf VIII 1.5 TSI EVO R-Line Hatchback 130KM

Długość
od 4284 mm do 4396 mm
Szerokość
1789 mm
Wysokość
1491 mm
Waga
1800 kg

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Nabywcy Volkswagena Golfa 8 nie mogą odebrać samochodów. Winny błąd w oprogramowaniu
Nowy Golf ma kontynuować sukcesy poprzedników, ale na razie boryka się z problemami. Najważniejszy z nich spowodowało oprogramowanie. Podobno system zawiadamiający służby ratunkowe po kolizji nie działa poprawnie.

Kupujemy używane: Ford Focus Mk1 i VW Golf IV. Trwałe kompakty za kilka tysięcy złotych
Kilka tysięcy złotych to wystarczająca kwota do kupna przeszło dwudziestoletniego auta kompaktowego. W cenie przyzwoitego laptopa znajdziemy między innymi króla kompaktów - Volkswagena Golfa IV oraz Forda Focusa Mk1, uchodzącego za najlepiej prowadzący się model swoich czasów. Po latach eksploatacji wciąż przy odrobinie szczęścia wyszukamy godne uwagi egzemplarze, zdatne do dalszego użytkowania.

Kompakt czy crossover? Sprawdzamy jaki samochód wybrać do jazdy na co dzień
Z jednej strony kompaktowe crossovery sprzedają się jak świeże bułeczki, a z drugiej klienci nie zapominają o klasycznych przedstawicielach segmentu C. Do pierwszej grupy należy Volkswagen T-Roc, a do drugiej - Golf. Oba są hitami sprzedażowymi niemieckiego koncernu. Sprawdzamy, jakie mają asy w rękawie.

Nowoczesny, multimedialny i ekologiczny - nowy Volkswagen Golf już z dużym rabatem
Choć wyglądem jest zbliżony do poprzednika, zmieniło się w nim bardzo dużo. Najwięcej modyfikacji dostrzeżemy w kabinie. To tam zagościła era cyfryzacji i nowoczesnych gadżetów. Zadziało się również pod maską, gdzie pojawiła się miękka hybryda i benzynowe jednostki z funkcją odłączania połowy cylindrów. Golf podniósł poprzeczkę, ale czy to wystarczy, by pozostał na tronie klasy kompaktowej?

To był najgorszy marzec w Europie od 38 lat. Kto na podium? Z Teslą wygrało tylko jedno auto
Europejski rynek nowych samochodów załamał się w marcu. W porównaniu z zeszłym rokiem liczba zarejestrowanych aut spadła aż o 52 proc. Jakie samochody radziły sobie najlepiej w kryzysie?