VOLKSWAGEN

VOLKSWAGEN

VOLKSWAGEN
W 2013 roku niemiecki koncern Volkswagen musiał zadowolić się trzecim miejscem w rankingu największych koncernów motoryzacyjnych świata z wynikiem 9,7 mln sprzedanych aut. Koncern ma 8 marek oferujących modele osobowe. Największą z nich jest Volkswagen, z wynikiem niemal 6 mln aut zakupionych w 2013 roku. Do tego korporacja jest właścicielem trzech marek produkujących ciężarówki i jednej motocyklowej.Firmę stworzył niemiecki rząd w 1937 roku dla produkcji samochodu popularnego, zwanego później Garbusem. Model, z licznymi modernizacjami, przetrwał w produkcji w Niemczech do 1978 roku. 4 lata wcześniej ruszyła produkcja Golfa. Ostatni Garbus (numer 21 529 464) zjechał z taśmy montażowej w Meksyku w 2003 roku.

Modele VOLKSWAGEN

VOLKSWAGEN - Wiadomości

Volkswagen Golf GTI First Decade, czyli zapowiedź nowej ery
Volkswagen wykorzystuje słynny zlot na jeziorem Worthersee do zaprezentowania ciekawych konceptów. Część z nich to tylko zabawa, ale niektóre wyznaczają drogę na przyszłość

Volkswagen Golf R | Test | To po prostu Golf
W zasadzie każdy producent ma w swojej ofercie usportowioną wersję najpopularniejszego modelu. Tworzą je nie po to, by zarabiać pieniądze, a z powodów wizerunkowych. Nie inaczej jest w przypadku Volkswagena. Przed wami Golf R.

Mamy zdjęcia nowego Volkswagena! Nowe Polo gra w Golfa
Już jesienią podczas salonu motoryzacyjnego we Frankfurcie ujrzymy jedną z najważniejszych premier koncernu Volkswagen. Zadebiutuje tam szósta odsłona modelu Polo, które odziedziczy sporo rozwiązań od większego brata - Golfa

Europa w kryzysie. Spada sprzedaż samochodów. Załamanie w Wielkiej Brytanii. Czy to Brexit?
Starym Kontynentem od dłuższego czasu wstrząsają polityczne i gospodarcze kryzysy, ale do tej pory branża motoryzacyjna wydawała się być odporną na wszystkie zawirowania. Do teraz.

Ranking sprzedaży | Volkswagen Golf zdetronizowany
Po siedmiu latach bezwzględnej dominacji Volkswagena Golfa, przyszedł czas na kapitulację. Na szczyt rankingu najpopularniejszych modeli w Europie wdrapał się inny model