Toyota Yaris Hybrid 100 GR Sport Hatchback VII 1.5 75KM

Toyota Yaris Hybrid 100 GR Sport Hatchback VII 1.5 75KM (benzyna i elektryczny) (2019 - obecnie)

Toyota Yaris Hybrid 100 GR Sport Hatchback VII 1.5 75KM (benzyna i elektryczny)

Wersja jest produkowana od roku 2019 do dziś. Toyota Yaris Hybrid 100 GR Sport Hatchback VII 1.5 to klasa małe samochodów osobowych. Cena nowej wersji Toyoty Yaris Hybrid 100 GR Sport Hatchback VII 1.5 to 79 900 PLN

Moc maksymalna wynosi 55 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji Toyoty Yaris Hybrid 100 GR Sport Hatchback VII 1.5 wynosi 75 KM. Silnik Toyoty Yaris Hybrid 100 GR Sport Hatchback VII 1.5 jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1497 cm3. Na każdy cylinder w silniku Toyoty Yaris Hybrid 100 GR Sport Hatchback VII 1.5 przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy Toyoty Yaris Hybrid 100 GR Sport Hatchback VII 1.5 osiąga moment obrotowy 111 Nm. Toyota Yaris Hybrid 100 GR Sport Hatchback VII 1.5 posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ Toyota Yaris Hybrid 100 GR Sport Hatchback VII 1.5 to benzyna i elektryczny.

Warto nadmienić, że Toyota Yaris Hybrid 100 GR Sport Hatchback VII 1.5 posiada 5 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 3945 mm długości, 1695 mm szerokości, 1510 mm wysokości.

Opinie o Toyocie Yaris Hybrid 100 GR Sport Hatchback VII 1.5 75KM (benzyna i elektryczny)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne Toyoty Yaris Hybrid 100 GR Sport Hatchback VII 1.5 75KM (benzyna i elektryczny)

Norma Euro Euro 6d-TEMP
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 75 KM
Momen obrotowy 111 Nm
Pojemność skokowa silnika 1497 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Bezstopniowa
Napęd przedni

Wymiary Toyoty Yaris Hybrid 100 GR Sport Hatchback VII 1.5 75KM (benzyna i elektryczny)

Długość 3945 mm
Szerokość 1695 mm
Rozstaw osi 2510 mm
Wysokość 1510 mm
Masa własna 1085 kg
Masa całkowita 1565 kg

Wyposażenie Toyoty Yaris Hybrid 100 GR Sport Hatchback VII 1.5 75KM (benzyna i elektryczny)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Kierownica wielofunkcyjna 2020 - obecnie Standard
Lusterka boczne w kolorze nadwozia 2020 - obecnie Standard (indywidualny)
Czujnik deszczu i zmierzchu (aut. włączane światła i wycieraczki) 2020 - obecnie Standard
Uchwyty ISOFIX do mocowania fotelika dziecięcego 2020 - obecnie Standard (indywidualny)
Wyłącznik poduszki powietrznej pasażera 2020 - obecnie Standard (indywidualny)
Światła przeciwmgielne 2020 - obecnie Standard (indywidualny)
Lusterko wsteczne elektrochromatyczne (przyciemniające się) 2020 - obecnie Standard
TRC - system kontroli trakcji 2020 - obecnie Standard (indywidualny)
Kolumna kierownicy regulowana w dwóch płaszczyznach 2020 - obecnie Standard
Wspomaganie układu kierowniczego 2020 - obecnie Standard (indywidualny)

Cena Toyoty Yaris Hybrid 100 GR Sport Hatchback VII 1.5 75KM (benzyna i elektryczny)

maj 2019 - obecnie 79 900 PLN

Zdjęcia Toyoty Yaris Hybrid 100 GR Sport Hatchback VII 1.5 75KM (benzyna i elektryczny)

brak zdjęć

Inne wersje generacja-vii

Toyota Yaris - Wiadomości

Nowa Toyota Yaris - opinie Moto.pl. Tego można się było spodziewać
Nowa Toyota Yaris przypomina obecną generację tylko z nazwy. To pod każdym względem zupełnie nowe auto. I pod każdym względem lepsze.

Toyota zapowiada nowego crossovera. To mały SUV zbudowany na Yarisie
Toyota wprowadzi do europejskiej oferty kolejnego SUV-a. Nowy model powstanie na platformie Yarisa. Co więcej - ma być tańszy od popularnego C-HR'a.

Toyota GR Yaris to hot hatch z innego świata. Ma 261 KM, napęd 4x4 i potrafi 100 proc. mocy przekazać na tył
"Koniec z nudnymi samochodami". Jeżeli wątpiliście, że Toyota będzie się trzymać tego hasła, to Toyota GR Yaris jest najlepszym dowodem, że Japończycy nie żartowali. GR Yarisowi tak naprawdę trudno nawet znaleźć konkurenta.

Rejestracje bez flot. Ulubione auto Polaków w listopadzie? Nie, wcale nie Duster
Zdążyliśmy się już przyzwyczaić, że na polskim rynku w tym roku nie ma mocnych na Dacię Duster. To zdecydowany numer 1 klientów indywidualnych nad Wisłą. Jednak w listopadzie na szczycie zestawienia znalazła sie Toyota Yaris.

Dacia Duster znowu numerem 1? Nie w październiku. Klienci wybierali częściej małego hatchbacka z Japonii
W tym roku przyzwyczailiśmy się, że to Dacia Duster jest zdecydowanym numerem 1 wśród klientow indywidualnych, ale w zeszłym miesiący SUV musiał uznać wyższość innego bardzo popularnego modelu. Toyoty Yaris.