Toyota Yaris Hybrid 100 Active Hatchback VII 1.5 75KM

Toyota Yaris Hybrid 100 Active Hatchback VII 1.5 75KM (benzyna i elektryczny) (2017 - obecnie)

Toyota Yaris Hybrid 100 Active Hatchback VII 1.5 75KM (benzyna i elektryczny)

Wersja jest produkowana od roku 2017 do dziś. Toyota Yaris Hybrid 100 Active Hatchback VII 1.5 to klasa małe samochodów osobowych. Cena nowej wersji Toyoty Yaris Hybrid 100 Active Hatchback VII 1.5 to od 66 900 do 69 900 PLN.

Moc maksymalna wynosi 55 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji Toyoty Yaris Hybrid 100 Active Hatchback VII 1.5 wynosi 75 KM. Silnik Toyoty Yaris Hybrid 100 Active Hatchback VII 1.5 jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1497 cm3. Na każdy cylinder w silniku Toyoty Yaris Hybrid 100 Active Hatchback VII 1.5 przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy Toyoty Yaris Hybrid 100 Active Hatchback VII 1.5 osiąga moment obrotowy 111 Nm. Toyota Yaris Hybrid 100 Active Hatchback VII 1.5 posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ Toyota Yaris Hybrid 100 Active Hatchback VII 1.5 to benzyna i elektryczny.

Warto nadmienić, że Toyota Yaris Hybrid 100 Active Hatchback VII 1.5 posiada 5 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 3945 mm długości, 1695 mm szerokości, 1510 mm wysokości.

Opinie o Toyocie Yaris Hybrid 100 Active Hatchback VII 1.5 75KM (benzyna i elektryczny)

Ocena ogólna:
(6 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne Toyoty Yaris Hybrid 100 Active Hatchback VII 1.5 75KM (benzyna i elektryczny)

Norma Euro Euro 6c
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 75 KM
Momen obrotowy 111 Nm
Pojemność skokowa silnika 1497 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Bezstopniowa
Napęd przedni

Wymiary Toyoty Yaris Hybrid 100 Active Hatchback VII 1.5 75KM (benzyna i elektryczny)

Długość 3945 mm
Szerokość 1695 mm
Rozstaw osi 2510 mm
Wysokość 1510 mm
Masa własna 1085 kg
Masa całkowita 1565 kg

Wyposażenie Toyoty Yaris Hybrid 100 Active Hatchback VII 1.5 75KM (benzyna i elektryczny)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
VSC - system stabilizacji toru jazdy 2020 - obecnie Standard (indywidualny)
Zderzaki w kolorze nadwozia 2020 - obecnie Standard
Klamki w kolorze nadwozia 2020 - obecnie Standard (indywidualny)
Immobilizer 2020 - obecnie Standard (indywidualny)
Komputer pokładowy 2020 - obecnie Standard (indywidualny)
Klimatyzacja manualna 2020 - obecnie Standard
Klimatyzacja automatyczna - dwustrefowa 2020 - obecnie Standard (indywidualny)
Elektrycznie regulowane szyby przednie 2020 - obecnie Standard (indywidualny)
Elektrycznie regulowane szyby przednie i tylne 2020 - obecnie Standard
Podłokietnik przedni 2020 - obecnie Standard

Ceny Toyoty Yaris Hybrid 100 Active Hatchback VII 1.5 75KM (benzyna i elektryczny)

styczeń 2020 - obecnie 69 900 PLN
styczeń 2019 - grudzień 2019 68 900 PLN
wrzesień 2018 - grudzień 2018 68 400 PLN
maj 2018 - sierpień 2018 67 900 PLN
styczeń 2018 - kwiecień 2018 67 400 PLN
marzec 2017 - grudzień 2017 66 900 PLN

Zdjęcia Toyoty Yaris Hybrid 100 Active Hatchback VII 1.5 75KM (benzyna i elektryczny)

Inne wersje generacja-vii

Toyota Yaris - Wiadomości

Nowa Toyota Yaris - opinie Moto.pl. Tego można się było spodziewać
Nowa Toyota Yaris przypomina obecną generację tylko z nazwy. To pod każdym względem zupełnie nowe auto. I pod każdym względem lepsze.

Toyota zapowiada nowego crossovera. To mały SUV zbudowany na Yarisie
Toyota wprowadzi do europejskiej oferty kolejnego SUV-a. Nowy model powstanie na platformie Yarisa. Co więcej - ma być tańszy od popularnego C-HR'a.

Toyota GR Yaris to hot hatch z innego świata. Ma 261 KM, napęd 4x4 i potrafi 100 proc. mocy przekazać na tył
"Koniec z nudnymi samochodami". Jeżeli wątpiliście, że Toyota będzie się trzymać tego hasła, to Toyota GR Yaris jest najlepszym dowodem, że Japończycy nie żartowali. GR Yarisowi tak naprawdę trudno nawet znaleźć konkurenta.

Rejestracje bez flot. Ulubione auto Polaków w listopadzie? Nie, wcale nie Duster
Zdążyliśmy się już przyzwyczaić, że na polskim rynku w tym roku nie ma mocnych na Dacię Duster. To zdecydowany numer 1 klientów indywidualnych nad Wisłą. Jednak w listopadzie na szczycie zestawienia znalazła sie Toyota Yaris.

Dacia Duster znowu numerem 1? Nie w październiku. Klienci wybierali częściej małego hatchbacka z Japonii
W tym roku przyzwyczailiśmy się, że to Dacia Duster jest zdecydowanym numerem 1 wśród klientow indywidualnych, ale w zeszłym miesiący SUV musiał uznać wyższość innego bardzo popularnego modelu. Toyoty Yaris.