Toyota Yaris 1.5 Premium Hatchback VII 111KM (benzyna) (2017 - obecnie)

Toyota Yaris 1.5 Premium Hatchback VII 111KM (benzyna)

Wersja jest produkowana od roku 2017 do dziś. Toyota Yaris 1.5 Premium Hatchback VII to klasa małe samochodów osobowych. Cena nowej wersji Toyoty Yaris 1.5 Premium Hatchback VII to od 55 900 do 57 500 PLN.

Moc maksymalna wynosi 82 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji Toyoty Yaris 1.5 Premium Hatchback VII wynosi 111 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 175 km/h. Silnik Toyoty Yaris 1.5 Premium Hatchback VII jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1496 cm3. Na każdy cylinder w silniku Toyoty Yaris 1.5 Premium Hatchback VII przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy Toyoty Yaris 1.5 Premium Hatchback VII osiąga moment obrotowy 136 Nm. Toyota Yaris 1.5 Premium Hatchback VII posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ Toyota Yaris 1.5 Premium Hatchback VII to benzyna.

Średnie spalanie Toyoty Yaris 1.5 Premium Hatchback VII wynosi około 4,7 l na 100km. Warto nadmienić, że Toyota Yaris 1.5 Premium Hatchback VII posiada 5 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 3945 mm długości, 1695 mm szerokości, 1510 mm wysokości.

Opinie o Toyocie Yaris 1.5 Premium Hatchback VII 111KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania Toyoty Yaris 1.5 Premium Hatchback VII 111KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 4,7 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 5,9 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,0 l/100km

Dane techniczne Toyoty Yaris 1.5 Premium Hatchback VII 111KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6c
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Prędkość maksymalna 175 km/h
Moc 111 KM
Momen obrotowy 136 Nm
Pojemność skokowa silnika 1496 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary Toyoty Yaris 1.5 Premium Hatchback VII 111KM (benzyna)

Długość 3945 mm
Szerokość 1695 mm
Rozstaw osi 2510 mm
Wysokość 1510 mm
Masa własna 1000 kg
Masa całkowita 1545 kg

Wyposażenie Toyoty Yaris 1.5 Premium Hatchback VII 111KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Kierownica wielofunkcyjna 2020 - obecnie Standard
Lusterka boczne w kolorze nadwozia 2020 - obecnie Standard (indywidualny)
Czujnik deszczu i zmierzchu (aut. włączane światła i wycieraczki) 2020 - obecnie Standard
Uchwyty ISOFIX do mocowania fotelika dziecięcego 2020 - obecnie Standard (indywidualny)
Wyłącznik poduszki powietrznej pasażera 2020 - obecnie Standard (indywidualny)
Światła przeciwmgielne 2020 - obecnie Standard
Lusterko wsteczne elektrochromatyczne (przyciemniające się) 2020 - obecnie Standard
TRC - system kontroli trakcji 2020 - obecnie Standard (indywidualny)
Kolumna kierownicy regulowana w dwóch płaszczyznach 2020 - obecnie Standard
Wspomaganie układu kierowniczego 2020 - obecnie Standard (indywidualny)

Ceny Toyoty Yaris 1.5 Premium Hatchback VII 111KM (benzyna)

styczeń 2020 - obecnie 57 500 PLN
wrzesień 2018 - grudzień 2019 56 500 PLN
maj 2018 - sierpień 2018 56 100 PLN
marzec 2017 - kwiecień 2018 55 900 PLN

Zdjęcia Toyoty Yaris 1.5 Premium Hatchback VII 111KM (benzyna)

Inne wersje generacja-vii

Toyota Yaris - Wiadomości

Nowa Toyota Yaris - opinie Moto.pl. Tego można się było spodziewać
Nowa Toyota Yaris przypomina obecną generację tylko z nazwy. To pod każdym względem zupełnie nowe auto. I pod każdym względem lepsze.

Toyota zapowiada nowego crossovera. To mały SUV zbudowany na Yarisie
Toyota wprowadzi do europejskiej oferty kolejnego SUV-a. Nowy model powstanie na platformie Yarisa. Co więcej - ma być tańszy od popularnego C-HR'a.

Toyota GR Yaris to hot hatch z innego świata. Ma 261 KM, napęd 4x4 i potrafi 100 proc. mocy przekazać na tył
"Koniec z nudnymi samochodami". Jeżeli wątpiliście, że Toyota będzie się trzymać tego hasła, to Toyota GR Yaris jest najlepszym dowodem, że Japończycy nie żartowali. GR Yarisowi tak naprawdę trudno nawet znaleźć konkurenta.

Rejestracje bez flot. Ulubione auto Polaków w listopadzie? Nie, wcale nie Duster
Zdążyliśmy się już przyzwyczaić, że na polskim rynku w tym roku nie ma mocnych na Dacię Duster. To zdecydowany numer 1 klientów indywidualnych nad Wisłą. Jednak w listopadzie na szczycie zestawienia znalazła sie Toyota Yaris.

Dacia Duster znowu numerem 1? Nie w październiku. Klienci wybierali częściej małego hatchbacka z Japonii
W tym roku przyzwyczailiśmy się, że to Dacia Duster jest zdecydowanym numerem 1 wśród klientow indywidualnych, ale w zeszłym miesiący SUV musiał uznać wyższość innego bardzo popularnego modelu. Toyoty Yaris.