Toyota Yaris Hatchback VII (2017 - obecnie)

Toyota Yaris Hatchback VII

Generacja jest produkowana od roku 2017 do dziś. Toyota Yaris Hatchback VII to klasa małe samochodów osobowych. Cena nowej generacji Toyoty Yaris Hatchback VII to od 42 900 do 139 900 PLN.

Moc maksymalna wynosi od 51 do 156 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc generacji Toyoty Yaris Hatchback VII wynosi od 69 do 212 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi od 155 do 175 km/h. Silnik Toyoty Yaris Hatchback VII jest rzędowy posiadający od 3 do 4 cylidrów o pojemności od 998 do 1798 cm3. Na każdy cylinder w silniku Toyoty Yaris Hatchback VII przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy Toyoty Yaris Hatchback VII osiąga moment obrotowy od 93 do 249 Nm. Toyota Yaris Hatchback VII posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ Toyota Yaris Hatchback VII to benzyna, benzyna i elektryczny lub diesel.

Średnie spalanie Toyoty Yaris Hatchback VII w zależności od wersji silnika, waha się od 4,3 do 4,7 l na 100km. Warto nadmienić, że Toyota Yaris Hatchback VII posiada od 3 do 5 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 3945 mm długości, 1695 mm szerokości, 1510 mm wysokości.

Opinie o Toyocie Yaris Hatchback VII

Ocena ogólna:
(9 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Rodzaje silników Toyoty Yaris Hatchback VII

Zdjęcia Toyoty Yaris Hatchback VII

Toyota Yaris - Wiadomości

Przeboje Toyoty w atrakcyjnej cenie. Aygo, Yaris i RAV4 dostępne z rabatem
Kto powiedział, że nowe samochody muszą być drogie? Nowa propozycja Toyoty zaskakuje świetnymi cenami, dzięki którym najpopularniejsze modele są dużo bardziej przystępne. Zobaczcie sami.

Toyota zapowiada nowego crossovera. To mały SUV zbudowany na Yarisie
Toyota wprowadzi do europejskiej oferty kolejnego SUV-a. Nowy model powstanie na platformie Yarisa. Co więcej - ma być tańszy od popularnego C-HR'a.

Toyota GR Yaris to hot hatch z innego świata. Ma 261 KM, napęd 4x4 i potrafi 100 proc. mocy przekazać na tył
"Koniec z nudnymi samochodami". Jeżeli wątpiliście, że Toyota będzie się trzymać tego hasła, to Toyota GR Yaris jest najlepszym dowodem, że Japończycy nie żartowali. GR Yarisowi tak naprawdę trudno nawet znaleźć konkurenta.

Rejestracje bez flot. Ulubione auto Polaków w listopadzie? Nie, wcale nie Duster
Zdążyliśmy się już przyzwyczaić, że na polskim rynku w tym roku nie ma mocnych na Dacię Duster. To zdecydowany numer 1 klientów indywidualnych nad Wisłą. Jednak w listopadzie na szczycie zestawienia znalazła sie Toyota Yaris.

Dacia Duster znowu numerem 1? Nie w październiku. Klienci wybierali częściej małego hatchbacka z Japonii
W tym roku przyzwyczailiśmy się, że to Dacia Duster jest zdecydowanym numerem 1 wśród klientow indywidualnych, ale w zeszłym miesiący SUV musiał uznać wyższość innego bardzo popularnego modelu. Toyoty Yaris.