Toyota Yaris Hybrid 100 Premium Hatchback VI 1.5 74KM

Toyota Yaris Hybrid 100 Premium Hatchback VI 1.5 74KM (benzyna i elektryczny) (2014 - 2015)

Toyota Yaris Hybrid 100 Premium Hatchback VI 1.5 74KM (benzyna i elektryczny)

Wersja była produkowana od 2014 do 2015 roku. Toyota Yaris Hybrid 100 Premium Hatchback VI 1.5 to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 55 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji Toyoty Yaris Hybrid 100 Premium Hatchback VI 1.5 wynosi 74 KM. Silnik Toyoty Yaris Hybrid 100 Premium Hatchback VI 1.5 jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1497 cm3. Na każdy cylinder w silniku Toyoty Yaris Hybrid 100 Premium Hatchback VI 1.5 przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy Toyoty Yaris Hybrid 100 Premium Hatchback VI 1.5 osiąga moment obrotowy 111 Nm. Toyota Yaris Hybrid 100 Premium Hatchback VI 1.5 posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ Toyota Yaris Hybrid 100 Premium Hatchback VI 1.5 to benzyna i elektryczny.

Warto nadmienić, że Toyota Yaris Hybrid 100 Premium Hatchback VI 1.5 posiada 5 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 3905 mm długości, 1695 mm szerokości, 1510 mm wysokości.

Opinie o Toyocie Yaris Hybrid 100 Premium Hatchback VI 1.5 74KM (benzyna i elektryczny)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne Toyoty Yaris Hybrid 100 Premium Hatchback VI 1.5 74KM (benzyna i elektryczny)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 74 KM
Momen obrotowy 111 Nm
Pojemność skokowa silnika 1497 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Bezstopniowa
Napęd przedni

Wymiary Toyoty Yaris Hybrid 100 Premium Hatchback VI 1.5 74KM (benzyna i elektryczny)

Długość 3905 mm
Szerokość 1695 mm
Rozstaw osi 2510 mm
Wysokość 1510 mm
Masa własna 1085 kg
Masa całkowita 1565 kg

Wyposażenie Toyoty Yaris Hybrid 100 Premium Hatchback VI 1.5 74KM (benzyna i elektryczny)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
System multimedialny Toyota Touch 2 & Go 2015 Standard (w pakiecie) 2 500 PLN
Lusterka boczne w kolorze nadwozia 2014 - 2015 Standard (indywidualny)
TRC - system kontroli trakcji 2014 - 2015 Standard (indywidualny)
Kolumna kierownicy regul. w pionie i poziomie 2014 - 2015 Standard (indywidualny)
Czujnik deszczu i zmierzchu (aut. włączane światła i wycieraczki) 2014 - 2015 Standard
Uchwyty ISOFIX do mocowania fotelika dziecięcego 2014 - 2015 Standard (indywidualny)
Wyłącznik poduszki powietrznej pasażera 2014 - 2015 Standard (indywidualny)
Światła przeciwmgielne 2014 - 2015 Standard
Lusterko wsteczne elektrochromatyczne (przyciemniające się) 2014 - 2015 Standard
Wspomaganie układu kierowniczego 2014 - 2015 Standard (indywidualny)

Cena Toyoty Yaris Hybrid 100 Premium Hatchback VI 1.5 74KM (benzyna i elektryczny)

lipiec 2014 - listopad 2015 66 900 PLN

Zdjęcia Toyoty Yaris Hybrid 100 Premium Hatchback VI 1.5 74KM (benzyna i elektryczny)

Inne wersje generacja-vi

Toyota Yaris - Wiadomości

Toyota GR Yaris bez tajemnic. Japoński hot hatch ma kosztować 140 tys. zł
Toyota GR Yaris zdaje się iść pod prąd ekologicznym, nudnym samochodom. Tak - ma trzy cylindry, ale mimo to będziecie chcieli ją mieć.

Nowy rok, nowe ulubione auto Polaków? Rejestracje klientów indywidualnych ze sporym spadkiem
Toyota bierze wszystko w 2020 r. Dominuje i wśród klientów flotowych, i indywidualnych. W świetnych wynikach nie przeszkadza nawet dość wyraźna zapaść na rynku nowych samochodów.

Nowa Toyota Yaris - opinie Moto.pl. Tego można się było spodziewać
Nowa Toyota Yaris przypomina obecną generację tylko z nazwy. To pod każdym względem zupełnie nowe auto. I pod każdym względem lepsze.

Toyota zapowiada nowego crossovera. To mały SUV zbudowany na Yarisie
Toyota wprowadzi do europejskiej oferty kolejnego SUV-a. Nowy model powstanie na platformie Yarisa. Co więcej - ma być tańszy od popularnego C-HR'a.

Toyota GR Yaris to hot hatch z innego świata. Ma 261 KM, napęd 4x4 i potrafi 100 proc. mocy przekazać na tył
"Koniec z nudnymi samochodami". Jeżeli wątpiliście, że Toyota będzie się trzymać tego hasła, to Toyota GR Yaris jest najlepszym dowodem, że Japończycy nie żartowali. GR Yarisowi tak naprawdę trudno nawet znaleźć konkurenta.