Toyota Yaris Hatchback IV (2009 - 2011)

Toyota Yaris Hatchback IV

Generacja była produkowana od 2009 do 2011 roku. Toyota Yaris Hatchback IV to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi od 51 do 74 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc generacji Toyoty Yaris Hatchback IV wynosi od 69 do 100 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 175 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 11,7 s. Silnik Toyoty Yaris Hatchback IV jest rzędowy posiadający od 3 do 4 cylidrów o pojemności od 998 do 1364 cm3. Na każdy cylinder w silniku Toyoty Yaris Hatchback IV przypadają od 2 do 4 zaworów.

Cały układ napędowy Toyoty Yaris Hatchback IV osiąga moment obrotowy od 93 do 205 Nm. Toyota Yaris Hatchback IV posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ Toyota Yaris Hatchback IV to benzyna lub diesel.

Średnie spalanie Toyoty Yaris Hatchback IV wynosi około 5,4 l na 100km. Warto nadmienić, że Toyota Yaris Hatchback IV posiada od 3 do 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 363 litrów. Wymiary samochodu: 3785 mm długości, 1695 mm szerokości, 1530 mm wysokości.

Opinie o Toyocie Yaris Hatchback IV

Ocena ogólna:
(7 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Rodzaje silników Toyoty Yaris Hatchback IV

Zdjęcia Toyoty Yaris Hatchback IV

Toyota Yaris - Wiadomości

Nowa Toyota Yaris - opinie Moto.pl. Tego można się było spodziewać
Nowa Toyota Yaris przypomina obecną generację tylko z nazwy. To pod każdym względem zupełnie nowe auto. I pod każdym względem lepsze.

Toyota zapowiada nowego crossovera. To mały SUV zbudowany na Yarisie
Toyota wprowadzi do europejskiej oferty kolejnego SUV-a. Nowy model powstanie na platformie Yarisa. Co więcej - ma być tańszy od popularnego C-HR'a.

Toyota GR Yaris to hot hatch z innego świata. Ma 261 KM, napęd 4x4 i potrafi 100 proc. mocy przekazać na tył
"Koniec z nudnymi samochodami". Jeżeli wątpiliście, że Toyota będzie się trzymać tego hasła, to Toyota GR Yaris jest najlepszym dowodem, że Japończycy nie żartowali. GR Yarisowi tak naprawdę trudno nawet znaleźć konkurenta.

Rejestracje bez flot. Ulubione auto Polaków w listopadzie? Nie, wcale nie Duster
Zdążyliśmy się już przyzwyczaić, że na polskim rynku w tym roku nie ma mocnych na Dacię Duster. To zdecydowany numer 1 klientów indywidualnych nad Wisłą. Jednak w listopadzie na szczycie zestawienia znalazła sie Toyota Yaris.

Dacia Duster znowu numerem 1? Nie w październiku. Klienci wybierali częściej małego hatchbacka z Japonii
W tym roku przyzwyczailiśmy się, że to Dacia Duster jest zdecydowanym numerem 1 wśród klientow indywidualnych, ale w zeszłym miesiący SUV musiał uznać wyższość innego bardzo popularnego modelu. Toyoty Yaris.