Toyota Yaris 1.3 Sol Hatchback III 87KM (benzyna) (2006 - 2009)

Toyota Yaris 1.3 Sol Hatchback III 87KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2006 do 2009 roku. Toyota Yaris 1.3 Sol Hatchback III to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 64 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji Toyoty Yaris 1.3 Sol Hatchback III wynosi 87 KM. Silnik Toyoty Yaris 1.3 Sol Hatchback III jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1296 cm3. Na każdy cylinder w silniku Toyoty Yaris 1.3 Sol Hatchback III przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy Toyoty Yaris 1.3 Sol Hatchback III osiąga moment obrotowy 121 Nm. Toyota Yaris 1.3 Sol Hatchback III posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ Toyota Yaris 1.3 Sol Hatchback III to benzyna.

Warto nadmienić, że Toyota Yaris 1.3 Sol Hatchback III posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 363 litrów. Wymiary samochodu: 3750 mm długości, 1695 mm szerokości, 1530 mm wysokości.

Opinie o Toyocie Yaris 1.3 Sol Hatchback III 87KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne Toyoty Yaris 1.3 Sol Hatchback III 87KM (benzyna)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 87 KM
Momen obrotowy 121 Nm
Pojemność skokowa silnika 1296 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary Toyoty Yaris 1.3 Sol Hatchback III 87KM (benzyna)

Długość 3750 mm
Szerokość 1695 mm
Rozstaw osi 2460 mm
Wysokość 1530 mm
Masa własna 1055 kg
Masa całkowita 1480 kg

Wyposażenie Toyoty Yaris 1.3 Sol Hatchback III 87KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Uchwyty ISOFIX do mocowania fotelika dziecięcego 2007 - 2009 Standard (indywidualny)
Wyłącznik poduszki powietrznej pasażera 2007 - 2009 Standard (indywidualny)
Światła przeciwmgielne 2007 - 2009 Standard
Wspomaganie układu kierowniczego 2007 - 2009 Standard
System Inteligentny kluczyk - otwieranie i uruchamianianie pojazdu bez użycia kluczyka 2007 - 2009 Standard
EBD - elektroniczny rozdział sił hamowania 2007 - 2009 Standard (indywidualny)
BA - system wspomagania hamowania 2007 - 2009 Standard (indywidualny)
Airbag kolan kierowcy 2007 - 2009 Standard (indywidualny)
Zderzaki w kolorze nadwozia 2007 - 2009 Standard (indywidualny)
Klamki w kolorze nadwozia 2007 - 2009 Standard (indywidualny)

Ceny Toyoty Yaris 1.3 Sol Hatchback III 87KM (benzyna)

listopad 2008 - styczeń 2009 48 500 PLN
lipiec 2008 - październik 2008 47 600 PLN
luty 2008 - lipiec 2008 50 800 PLN
luty 2007 - luty 2008 51 800 PLN
wrzesień 2006 - luty 2007 52 200 PLN
styczeń 2006 - wrzesień 2006 51 400 PLN

Zdjęcia Toyoty Yaris 1.3 Sol Hatchback III 87KM (benzyna)

Inne wersje generacja-iii

Toyota Yaris - Wiadomości

Spalanie w mieście 3,8 l/100 km? Ulubione małe auto Polaków ma nową hybrydę
Piękna stylistyka, zupełnie nowa płyta, zaskakująca przestronność oraz imponująca lista systemów bezpieczeństwa i nowoczesnego wyposażenia - nowa Toyota Yaris ma wiele zalet. O czymś zapomnieliśmy w tej wyliczance? Tak, o układzie hybrydowym czwartej generacji.

TNGA, czyli cztery litery, które zmieniają zasady gry w segmencie B
Nowa Toyota Yaris ledwo pojawiła się na rynku, a już narobiła niemałego zamieszania w segmencie B. Wszystko za sprawą zupełnie nowej platformy TNGA, która do tej pory zarezerwowana była dla aut kompaktowych, a nawet SUV-ów. Nowe rozwiązania sprawiają, że ten japoński mieszczuch jest rewolucją w swoim segmencie.

Jedni o bezpieczeństwie mówią, drudzy działają. Lista systemów nowej Toyoty Yaris imponuje
Producenci samochodów lubią mówić o bezpieczeństwie swoich najnowszych modeli. Nie inaczej jest w przypadku nowej Toyoty Yaris. Tylko, że japońska marka nie ogranicza się do słów. Wyposażyła Yarisa w zaskakująco długą listę systemów bezpieczeństwa. I do żadnego z nich nie trzeba dopłacać.

Toyota Yaris, czyli przepis na sukces. Rewolucyjna czwarta generacja już w Polsce
Toyota Yaris to jeden z najpopularniejszych miejskich samochodów na świecie. Hatchback segmentu B doczekał się czwartego wcielenia, które właśnie wkracza na rynek. To zupełnie nowe auto, które zrewolucjonizuje swój segment.

W 2020 r. mamy nowego lidera wśród klientów indywidualnych. Już nie budżetowy SUV
Minęło już pół roku, można więc robić pierwsze poważniejsze podsumowanie sprzedaży samochodów nad Wisłą. Wśród klientów indywidualnych zdecydowanym liderem jest mała toyota. Lider z zeszłego roku znalazł się na najniższym stopniu podium.