Toyota RAV4 Hybrid Prestige 4x4 Kombi VIII 2.5 155KM

Toyota RAV4 Hybrid Prestige 4x4 Kombi VIII 2.5 155KM (benzyna i elektryczny) (2016 - 2018)

Toyota RAV4 Hybrid Prestige 4x4 Kombi VIII 2.5 155KM (benzyna i elektryczny)

Wersja była produkowana od 2016 do 2018 roku. Toyota RAV4 Hybrid Prestige 4x4 Kombi VIII 2.5 to klasa wyższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 114 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji Toyoty RAV4 Hybrid Prestige 4x4 Kombi VIII 2.5 wynosi 155 KM. Silnik Toyoty RAV4 Hybrid Prestige 4x4 Kombi VIII 2.5 jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 2494 cm3. Na każdy cylinder w silniku Toyoty RAV4 Hybrid Prestige 4x4 Kombi VIII 2.5 przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy Toyoty RAV4 Hybrid Prestige 4x4 Kombi VIII 2.5 osiąga moment obrotowy 210 Nm. Toyota RAV4 Hybrid Prestige 4x4 Kombi VIII 2.5 posiada napęd na 4 koła a typ paliwa na jaki jeździ Toyota RAV4 Hybrid Prestige 4x4 Kombi VIII 2.5 to benzyna i elektryczny.

Warto nadmienić, że Toyota RAV4 Hybrid Prestige 4x4 Kombi VIII 2.5 posiada 5 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4605 mm długości, 1845 mm szerokości, 1675 mm wysokości.

Opinie o Toyocie RAV4 Hybrid Prestige 4x4 Kombi VIII 2.5 155KM (benzyna i elektryczny)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne Toyoty RAV4 Hybrid Prestige 4x4 Kombi VIII 2.5 155KM (benzyna i elektryczny)

Norma Euro Euro 6c
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 155 KM
Momen obrotowy 210 Nm
Pojemność skokowa silnika 2494 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Bezstopniowa
Napęd na 4 koła

Wymiary Toyoty RAV4 Hybrid Prestige 4x4 Kombi VIII 2.5 155KM (benzyna i elektryczny)

Długość 4605 mm
Szerokość 1845 mm
Rozstaw osi 2660 mm
Wysokość 1675 mm
Masa własna 1690 kg
Masa całkowita 2270 kg

Wyposażenie Toyoty RAV4 Hybrid Prestige 4x4 Kombi VIII 2.5 155KM (benzyna i elektryczny)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Zagłówki aktywne 2017 - obecnie Standard
System multimedialny Toyota Touch 2 & Go (nawigacja) 2017 - obecnie Standard
System nawigacji satelitarnej Toyota Touch 2 with Go 2017 - obecnie Standard (w pakiecie) 3 200 PLN
Pakiet VIP 2017 - obecnie Standard (w pakiecie) 9 100 PLN
Zagłówki z regulacją wysokości 2017 - obecnie Standard (indywidualny)
Kanapa tylna podgrzewana 2016 - obecnie Standard
Pakiet Premium Audio JBL 2018 Standard
Pakiet Safety 2018 Standard
Pakiet Park 2018 Standard
BA - system wspomagania nagłego hamowania 2018 Standard (indywidualny)

Ceny Toyoty RAV4 Hybrid Prestige 4x4 Kombi VIII 2.5 155KM (benzyna i elektryczny)

wrzesień 2018 - grudzień 2018 176 900 PLN
listopad 2017 - sierpień 2018 173 900 PLN
listopad 2016 - październik 2017 172 900 PLN
marzec 2016 - październik 2016 170 900 PLN

Zdjęcia Toyoty RAV4 Hybrid Prestige 4x4 Kombi VIII 2.5 155KM (benzyna i elektryczny)

Inne wersje generacja-viii

Toyota RAV4 - Wiadomości

Toyota RAV4 to idealny kompromis do miasta i w teren. Japoński SUV na wyprzedaży rocznika 2019
Toyota świetnie przewiduje rynkowe trendy. Wprowadziła do Europy model RAV4, gdy segment średniej klasy SUV-ów praktycznie nie istniał. Teraz zbiera tego żniwo. Toyota RAV4 może się pochwalić świetną sprzedażą, a najnowszą generację wyposażoną w nowoczesne technologie korzystnie wyceniono. Sprawdzamy ofertę japońskiego SUV-a, który teraz dostępny jest na wyprzedaży rocznika 2019.

Przeboje Toyoty w atrakcyjnej ofercie. Wysokie rabaty na Aygo, Yarisa, C-HR i RAV4
Kto powiedział, że nowe samochody muszą być drogie? Nowa oferta Toyoty zaskakuje świetnymi cenami i wysokimi rabatami, dzięki którym najpopularniejsze modele są dużo bardziej przystępne.

Opinie Moto.pl: Toyota RAV4 AWD-i Hybrid. Testujemy RAV4 z napędem na obie osie i to w odmianie hybrydowe
Toyota w swoim portfolio ma wiele ciekawych modeli. Wśród nich jest też hybrydowa odmiana RAV4 z napędem na obie osie o nazwie AWD-i. Co ciekawe ten układ napędowy jest wyposażony w dwa silniki elektryczne. Dzięki temu samochód będzie nie tylko praktyczniejszy, ale też szybszy i jeszcze bardziej praktyczny.