Toyota RAV4 2.2 D-4D Luna 4x2 Kombi VI 2.3 150KM

Toyota RAV4 2.2 D-4D Luna 4x2 Kombi VI 2.3 150KM (diesel) (2010 - 2012)

Toyota RAV4 2.2 D-4D Luna 4x2 Kombi VI 2.3 150KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2010 do 2012 roku. Toyota RAV4 2.2 D-4D Luna 4x2 Kombi VI 2.3 to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 110 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji Toyoty RAV4 2.2 D-4D Luna 4x2 Kombi VI 2.3 wynosi 150 KM. Silnik Toyoty RAV4 2.2 D-4D Luna 4x2 Kombi VI 2.3 jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 2231 cm3. Na każdy cylinder w silniku Toyoty RAV4 2.2 D-4D Luna 4x2 Kombi VI 2.3 przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy Toyoty RAV4 2.2 D-4D Luna 4x2 Kombi VI 2.3 osiąga moment obrotowy 340 Nm. Toyota RAV4 2.2 D-4D Luna 4x2 Kombi VI 2.3 posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ Toyota RAV4 2.2 D-4D Luna 4x2 Kombi VI 2.3 to diesel.

Warto nadmienić, że Toyota RAV4 2.2 D-4D Luna 4x2 Kombi VI 2.3 posiada 5 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4445 mm długości, 1815 mm szerokości, 1720 mm wysokości.

Opinie o Toyocie RAV4 2.2 D-4D Luna 4x2 Kombi VI 2.3 150KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne Toyoty RAV4 2.2 D-4D Luna 4x2 Kombi VI 2.3 150KM (diesel)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 150 KM
Momen obrotowy 340 Nm
Pojemność skokowa silnika 2231 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary Toyoty RAV4 2.2 D-4D Luna 4x2 Kombi VI 2.3 150KM (diesel)

Długość 4445 mm
Szerokość 1815 mm
Rozstaw osi 2560 mm
Wysokość 1720 mm
Masa własna 1545 kg
Masa całkowita 2140 kg

Wyposażenie Toyoty RAV4 2.2 D-4D Luna 4x2 Kombi VI 2.3 150KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lakier metalik 2012 Standard (w pakiecie) 2 800 PLN
System multimedialny Toyota Touch (Radio CD/MP3, kamera cofania, zestaw Bluetooth, wejście iPod) 2012 Standard
Lakier perłowy 2012 Standard (w pakiecie) 4 100 PLN
System multimedialny Toyota Touch&Go (Radio CD/MP3/WMA, kamera cofania, bluetooth, nawigacja sat.) 2012 Standard
System multimedialny Toyota Touch&Go Plus (Radio CD/MP3/WMA, kamera cofania, bluetooth, nawigacja) 2012 Standard
Pakiet Business 2012 Standard
Pakiet Plus 2012 Standard
Lakier metalik 2011 - 2012 Standard (w pakiecie) 2 600 PLN
System audio JBL 2011 - 2012 Standard (w pakiecie) 4 900 PLN
Pakiet Adventure 2011 - 2012 Standard (w pakiecie) 3 600 PLN

Ceny Toyoty RAV4 2.2 D-4D Luna 4x2 Kombi VI 2.3 150KM (diesel)

luty 2012 - sierpień 2012 118 900 PLN
grudzień 2011 - styczeń 2012 118 300 PLN
listopad 2011 114 800 PLN
styczeń 2011 - październik 2011 111 300 PLN
marzec 2010 - grudzień 2010 111 300 PLN

Zdjęcia Toyoty RAV4 2.2 D-4D Luna 4x2 Kombi VI 2.3 150KM (diesel)

Inne wersje generacja-vi

Toyota RAV4 - Wiadomości

Opinie Moto.pl: Hybryda na gaz - najbardziej oszczędne źródło napędu. Przetestowaliśmy Toyotę Corollę z instalacją LPG
Kierowcy często decydują się na montaż w swoim samochodzie instalacji gazowej. Z prostego powodu - pozwala to obniżyć koszty codziennej eksploatacji, a jeśli jeździmy dużo, zakup instalacji szybko się zwraca. Firma STAG poszła o krok dalej i zamontowała autogaz w aucie z napędem hybrydowym. I wniosek jest jeden - oszczędniej jeździć się chyba nie da.

Toyota RAV4 Plug-In Hybrid ma ponad 300 KM. To najszybsza Toyota zaraz po Suprze!
Toyota RAV4 w wersji plug-in (czyli ładowanej z gniazdka) właśnie ujrzała światło dzienne podczas targów Los Angeles Auto Show 2019. To najmocniejsza wersja tego modelu - hybrydowy SUV ma generować 306 KM i być drugim najszybszym autem w gamie. O ile procedury homologacyjnie go nie "wykastrują".

Opinie Moto.pl: Toyota RAV4 AWD-i Hybrid. Testujemy RAV4 z napędem na obie osie i to w odmianie hybrydowe
Toyota w swoim portfolio ma wiele ciekawych modeli. Wśród nich jest też hybrydowa odmiana RAV4 z napędem na obie osie o nazwie AWD-i. Co ciekawe ten układ napędowy jest wyposażony w dwa silniki elektryczne. Dzięki temu samochód będzie nie tylko praktyczniejszy, ale też szybszy i jeszcze bardziej praktyczny.