Toyota RAV4 2.2 D-4D Sol Kombi V 2.3 150KM (diesel) (2009 - 2010)

Toyota RAV4 2.2 D-4D Sol Kombi V 2.3 150KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2009 do 2010 roku. Toyota RAV4 2.2 D-4D Sol Kombi V 2.3 to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 110 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji Toyoty RAV4 2.2 D-4D Sol Kombi V 2.3 wynosi 150 KM. Silnik Toyoty RAV4 2.2 D-4D Sol Kombi V 2.3 jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 2231 cm3. Na każdy cylinder w silniku Toyoty RAV4 2.2 D-4D Sol Kombi V 2.3 przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy Toyoty RAV4 2.2 D-4D Sol Kombi V 2.3 osiąga moment obrotowy 340 Nm. Toyota RAV4 2.2 D-4D Sol Kombi V 2.3 posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ Toyota RAV4 2.2 D-4D Sol Kombi V 2.3 to diesel.

Warto nadmienić, że Toyota RAV4 2.2 D-4D Sol Kombi V 2.3 posiada 5 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4415 mm długości, 1815 mm szerokości, 1720 mm wysokości.

Opinie o Toyocie RAV4 2.2 D-4D Sol Kombi V 2.3 150KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne Toyoty RAV4 2.2 D-4D Sol Kombi V 2.3 150KM (diesel)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 150 KM
Momen obrotowy 340 Nm
Pojemność skokowa silnika 2231 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary Toyoty RAV4 2.2 D-4D Sol Kombi V 2.3 150KM (diesel)

Długość 4415 mm
Szerokość 1815 mm
Rozstaw osi 2560 mm
Wysokość 1720 mm
Masa własna 1595 kg
Masa całkowita 2190 kg

Wyposażenie Toyoty RAV4 2.2 D-4D Sol Kombi V 2.3 150KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Airbag 6 sztuk 2009 - 2010 Standard (indywidualny)
Klimatyzacja 2009 - 2010 Standard
Instalacja radiowa + 6 głośników 2009 - 2010 Standard (indywidualny)
Felgi stalowe 16 z ogumieniem 215/70 2009 - 2010 Standard
Airbag chroniący kolana kierowcy 2009 - 2010 Standard (indywidualny)
Felgi aluminiowe 17 z ogumieniem 225/65 2009 - 2010 Standard (indywidualny)
Szyby boczne i tylna przyciemniane 2009 - 2010 Standard (indywidualny)
Wspomaganie kierownicy - elektryczne 2009 - 2010 Standard (indywidualny)
Tapicerka skórzana 2009 - 2010 Standard
Ogrzewanie przednich foteli 2009 - 2010 Standard

Ceny Toyoty RAV4 2.2 D-4D Sol Kombi V 2.3 150KM (diesel)

listopad 2009 - kwiecień 2010 123 600 PLN
kwiecień 2009 - listopad 2009 135 000 PLN
marzec 2009 128 500 PLN
luty 2009 125 500 PLN
styczeń 2009 122 000 PLN

Zdjęcia Toyoty RAV4 2.2 D-4D Sol Kombi V 2.3 150KM (diesel)

Inne wersje generacja-v

Toyota RAV4 - Wiadomości

Toyota RAV4 Plug-In Hybrid ma ponad 300 KM. To najszybsza Toyota zaraz po Suprze!
Toyota RAV4 w wersji plug-in (czyli ładowanej z gniazdka) właśnie ujrzała światło dzienne podczas targów Los Angeles Auto Show 2019. To najmocniejsza wersja tego modelu - hybrydowy SUV ma generować 306 KM i być drugim najszybszym autem w gamie. O ile procedury homologacyjnie go nie "wykastrują".

Przeboje Toyoty w atrakcyjnej ofercie. Wysokie rabaty na Aygo, Yarisa, C-HR i RAV4
Kto powiedział, że nowe samochody muszą być drogie? Nowa oferta Toyoty zaskakuje świetnymi cenami i wysokimi rabatami, dzięki którym najpopularniejsze modele są dużo bardziej przystępne.

Toyota RAV4 to idealny kompromis do miasta i w teren. Japoński SUV na wyprzedaży rocznika 2019
Toyota świetnie przewiduje rynkowe trendy. Wprowadziła do Europy model RAV4, gdy segment średniej klasy SUV-ów praktycznie nie istniał. Teraz zbiera tego żniwo. Toyota RAV4 może się pochwalić świetną sprzedażą, a najnowszą generację wyposażoną w nowoczesne technologie korzystnie wyceniono. Sprawdzamy ofertę japońskiego SUV-a, który teraz dostępny jest na wyprzedaży rocznika 2019.

Opinie Moto.pl: Toyota RAV4 AWD-i Hybrid. Testujemy RAV4 z napędem na obie osie i to w odmianie hybrydowe
Toyota w swoim portfolio ma wiele ciekawych modeli. Wśród nich jest też hybrydowa odmiana RAV4 z napędem na obie osie o nazwie AWD-i. Co ciekawe ten układ napędowy jest wyposażony w dwa silniki elektryczne. Dzięki temu samochód będzie nie tylko praktyczniejszy, ale też szybszy i jeszcze bardziej praktyczny.