Toyota RAV4 2.0 VVT-i Prestige MS Kombi V 158KM

Toyota RAV4 2.0 VVT-i Prestige MS Kombi V 158KM (benzyna) (2009 - 2010)

Toyota RAV4 2.0 VVT-i Prestige MS Kombi V 158KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2009 do 2010 roku. Toyota RAV4 2.0 VVT-i Prestige MS Kombi V to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 116 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji Toyoty RAV4 2.0 VVT-i Prestige MS Kombi V wynosi 158 KM. Silnik Toyoty RAV4 2.0 VVT-i Prestige MS Kombi V jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1987 cm3. Na każdy cylinder w silniku Toyoty RAV4 2.0 VVT-i Prestige MS Kombi V przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy Toyoty RAV4 2.0 VVT-i Prestige MS Kombi V osiąga moment obrotowy 198 Nm. Toyota RAV4 2.0 VVT-i Prestige MS Kombi V posiada napęd na 4 koła a typ paliwa na jaki jeździ Toyota RAV4 2.0 VVT-i Prestige MS Kombi V to benzyna.

Warto nadmienić, że Toyota RAV4 2.0 VVT-i Prestige MS Kombi V posiada 5 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4415 mm długości, 1815 mm szerokości, 1720 mm wysokości.

Opinie o Toyocie RAV4 2.0 VVT-i Prestige MS Kombi V 158KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne Toyoty RAV4 2.0 VVT-i Prestige MS Kombi V 158KM (benzyna)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 158 KM
Momen obrotowy 198 Nm
Pojemność skokowa silnika 1987 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Zautomatyzowana manualna
Napęd na 4 koła

Wymiary Toyoty RAV4 2.0 VVT-i Prestige MS Kombi V 158KM (benzyna)

Długość 4415 mm
Szerokość 1815 mm
Rozstaw osi 2560 mm
Wysokość 1720 mm
Masa własna 1505 kg
Masa całkowita 2110 kg

Wyposażenie Toyoty RAV4 2.0 VVT-i Prestige MS Kombi V 158KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Airbag 6 sztuk 2009 - 2010 Standard (indywidualny)
Klimatyzacja 2009 - 2010 Standard
Instalacja radiowa + 6 głośników 2009 - 2010 Standard (indywidualny)
Felgi stalowe 16 z ogumieniem 215/70 2009 - 2010 Standard
Airbag chroniący kolana kierowcy 2009 - 2010 Standard (indywidualny)
Felgi aluminiowe 17 z ogumieniem 225/65 2009 - 2010 Standard (indywidualny)
Szyby boczne i tylna przyciemniane 2009 - 2010 Standard (indywidualny)
Wspomaganie kierownicy - elektryczne 2009 - 2010 Standard (indywidualny)
Ogrzewanie przednich foteli 2009 - 2010 Standard (indywidualny)
Kierownica i gałka zmiany biegów skórzane 2009 - 2010 Standard (indywidualny)

Ceny Toyoty RAV4 2.0 VVT-i Prestige MS Kombi V 158KM (benzyna)

listopad 2009 - marzec 2010 120 000 PLN
sierpień 2009 - listopad 2009 126 400 PLN
kwiecień 2009 - lipiec 2009 125 500 PLN
marzec 2009 119 500 PLN
luty 2009 116 500 PLN
styczeń 2009 113 500 PLN

Zdjęcia Toyoty RAV4 2.0 VVT-i Prestige MS Kombi V 158KM (benzyna)

Inne wersje generacja-v

Toyota RAV4 - Wiadomości

Opinie Moto.pl: Hybryda na gaz - najbardziej oszczędne źródło napędu. Przetestowaliśmy Toyotę Corollę z instalacją LPG
Kierowcy często decydują się na montaż w swoim samochodzie instalacji gazowej. Z prostego powodu - pozwala to obniżyć koszty codziennej eksploatacji, a jeśli jeździmy dużo, zakup instalacji szybko się zwraca. Firma STAG poszła o krok dalej i zamontowała autogaz w aucie z napędem hybrydowym. I wniosek jest jeden - oszczędniej jeździć się chyba nie da.

Toyota RAV4 Plug-In Hybrid ma ponad 300 KM. To najszybsza Toyota zaraz po Suprze!
Toyota RAV4 w wersji plug-in (czyli ładowanej z gniazdka) właśnie ujrzała światło dzienne podczas targów Los Angeles Auto Show 2019. To najmocniejsza wersja tego modelu - hybrydowy SUV ma generować 306 KM i być drugim najszybszym autem w gamie. O ile procedury homologacyjnie go nie "wykastrują".

Opinie Moto.pl: Toyota RAV4 AWD-i Hybrid. Testujemy RAV4 z napędem na obie osie i to w odmianie hybrydowe
Toyota w swoim portfolio ma wiele ciekawych modeli. Wśród nich jest też hybrydowa odmiana RAV4 z napędem na obie osie o nazwie AWD-i. Co ciekawe ten układ napędowy jest wyposażony w dwa silniki elektryczne. Dzięki temu samochód będzie nie tylko praktyczniejszy, ale też szybszy i jeszcze bardziej praktyczny.