Toyota RAV4 2.5 Hybrid Comfort 4x4 Kombi IX 177KM

Toyota RAV4 2.5 Hybrid Comfort 4x4 Kombi IX 177KM (benzyna i elektryczny) (2018 - obecnie)

Toyota RAV4 2.5 Hybrid Comfort 4x4 Kombi IX 177KM (benzyna i elektryczny)

Wersja jest produkowana od roku 2018 do dziś. Toyota RAV4 2.5 Hybrid Comfort 4x4 Kombi IX to klasa wyższa średnia samochodów osobowych. Cena nowej wersji Toyoty RAV4 2.5 Hybrid Comfort 4x4 Kombi IX to od 148 900 do 153 900 PLN.

Moc maksymalna wynosi 131 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji Toyoty RAV4 2.5 Hybrid Comfort 4x4 Kombi IX wynosi 177 KM. Silnik Toyoty RAV4 2.5 Hybrid Comfort 4x4 Kombi IX jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 2487 cm3. Na każdy cylinder w silniku Toyoty RAV4 2.5 Hybrid Comfort 4x4 Kombi IX przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy Toyoty RAV4 2.5 Hybrid Comfort 4x4 Kombi IX osiąga moment obrotowy 221 Nm. Toyota RAV4 2.5 Hybrid Comfort 4x4 Kombi IX posiada stały napęd na 4 koła a typ paliwa na jaki jeździ Toyota RAV4 2.5 Hybrid Comfort 4x4 Kombi IX to benzyna i elektryczny.

Warto nadmienić, że Toyota RAV4 2.5 Hybrid Comfort 4x4 Kombi IX posiada 5 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4600 mm długości, 1855 mm szerokości, 1685 mm wysokości.

Opinie o Toyocie RAV4 2.5 Hybrid Comfort 4x4 Kombi IX 177KM (benzyna i elektryczny)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne Toyoty RAV4 2.5 Hybrid Comfort 4x4 Kombi IX 177KM (benzyna i elektryczny)

Norma Euro Euro 6d-TEMP
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 177 KM
Momen obrotowy 221 Nm
Pojemność skokowa silnika 2487 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drozny)+GPF
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Bezstopniowa
Napęd Stały napęd na 4 koła

Wymiary Toyoty RAV4 2.5 Hybrid Comfort 4x4 Kombi IX 177KM (benzyna i elektryczny)

Długość 4600 mm
Szerokość 1855 mm
Rozstaw osi 2690 mm
Wysokość 1685 mm
Masa własna 1645 kg
Masa całkowita 2225 kg

Wyposażenie Toyoty RAV4 2.5 Hybrid Comfort 4x4 Kombi IX 177KM (benzyna i elektryczny)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lakier uni 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Lakier perłowy 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 4 400 PLN
Lakier specjalny 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 4 400 PLN
System zabezpieczenia antykradzieżowego Vodafone Pro 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 995 PLN
Lakier metalik 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 2 900 PLN
DAC - system kontroli zjazdu ze wzniesienia 2019 - obecnie Standard
System kontroli trakcji TRC 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Obrotomierz 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Fotele komfortowe 2019 - obecnie Standard
Szyny do mocowania ładunku w bagażniku 2019 - obecnie Standard

Ceny Toyoty RAV4 2.5 Hybrid Comfort 4x4 Kombi IX 177KM (benzyna i elektryczny)

lipiec 2019 - obecnie 153 900 PLN
maj 2019 - czerwiec 2019 151 900 PLN
listopad 2018 - kwiecień 2019 148 900 PLN

Zdjęcia Toyoty RAV4 2.5 Hybrid Comfort 4x4 Kombi IX 177KM (benzyna i elektryczny)

brak zdjęć

Inne wersje generacja-ix

Toyota RAV4 - Wiadomości

Toyota RAV4 to idealny kompromis do miasta i w teren. Japoński SUV na wyprzedaży rocznika 2019
Toyota świetnie przewiduje rynkowe trendy. Wprowadziła do Europy model RAV4, gdy segment średniej klasy SUV-ów praktycznie nie istniał. Teraz zbiera tego żniwo. Toyota RAV4 może się pochwalić świetną sprzedażą, a najnowszą generację wyposażoną w nowoczesne technologie korzystnie wyceniono. Sprawdzamy ofertę japońskiego SUV-a, który teraz dostępny jest na wyprzedaży rocznika 2019.

Przeboje Toyoty w atrakcyjnej ofercie. Wysokie rabaty na Aygo, Yarisa, C-HR i RAV4
Kto powiedział, że nowe samochody muszą być drogie? Nowa oferta Toyoty zaskakuje świetnymi cenami i wysokimi rabatami, dzięki którym najpopularniejsze modele są dużo bardziej przystępne.

Opinie Moto.pl: Toyota RAV4 AWD-i Hybrid. Testujemy RAV4 z napędem na obie osie i to w odmianie hybrydowe
Toyota w swoim portfolio ma wiele ciekawych modeli. Wśród nich jest też hybrydowa odmiana RAV4 z napędem na obie osie o nazwie AWD-i. Co ciekawe ten układ napędowy jest wyposażony w dwa silniki elektryczne. Dzięki temu samochód będzie nie tylko praktyczniejszy, ale też szybszy i jeszcze bardziej praktyczny.