Toyota RAV4 2.0 Executive 4x4 MS Kombi IX 173KM

Toyota RAV4 2.0 Executive 4x4 MS Kombi IX 173KM (benzyna) (2018 - obecnie)

Toyota RAV4 2.0 Executive 4x4 MS Kombi IX 173KM (benzyna)

Wersja jest produkowana od roku 2018 do dziś. Toyota RAV4 2.0 Executive 4x4 MS Kombi IX to klasa wyższa średnia samochodów osobowych. Cena nowej wersji Toyoty RAV4 2.0 Executive 4x4 MS Kombi IX to od 162 400 do 166 400 PLN.

Moc maksymalna wynosi 127 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji Toyoty RAV4 2.0 Executive 4x4 MS Kombi IX wynosi 173 KM. Silnik Toyoty RAV4 2.0 Executive 4x4 MS Kombi IX jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1987 cm3. Na każdy cylinder w silniku Toyoty RAV4 2.0 Executive 4x4 MS Kombi IX przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy Toyoty RAV4 2.0 Executive 4x4 MS Kombi IX osiąga moment obrotowy 207 Nm. Toyota RAV4 2.0 Executive 4x4 MS Kombi IX posiada stały napęd na 4 koła a typ paliwa na jaki jeździ Toyota RAV4 2.0 Executive 4x4 MS Kombi IX to benzyna.

Warto nadmienić, że Toyota RAV4 2.0 Executive 4x4 MS Kombi IX posiada 5 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4600 mm długości, 1855 mm szerokości, 1685 mm wysokości.

Opinie o Toyocie RAV4 2.0 Executive 4x4 MS Kombi IX 173KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne Toyoty RAV4 2.0 Executive 4x4 MS Kombi IX 173KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6d-TEMP
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 173 KM
Momen obrotowy 207 Nm
Pojemność skokowa silnika 1987 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drozny)+GPF
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd Stały napęd na 4 koła

Wymiary Toyoty RAV4 2.0 Executive 4x4 MS Kombi IX 173KM (benzyna)

Długość 4600 mm
Szerokość 1855 mm
Rozstaw osi 2690 mm
Wysokość 1685 mm
Masa własna 1480 kg
Masa całkowita 2155 kg

Wyposażenie Toyoty RAV4 2.0 Executive 4x4 MS Kombi IX 173KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Airbag chroniący kolana kierowcy 2020 - obecnie Standard (indywidualny)
Felgi aluminiowe 17 z ogumieniem 225/65 2020 - obecnie Standard
Tapicerka materiałowa 2020 - obecnie Standard
Kierownica i gałka zmiany biegów skórzane 2020 - obecnie Standard (indywidualny)
Czujniki odległości przy parkowaniu - tył 2020 - obecnie Standard
Lakier metalik 2020 - obecnie Standard (w pakiecie) 2 900 PLN
HAC - system wspomagający wjazd na wzniesienia 2020 - obecnie Standard (indywidualny)
DAC - system kontroli zjazdu ze wzniesienia 2020 - obecnie Standard (indywidualny)
ABS 2020 - obecnie Standard (indywidualny)
BA - system wspomagania nagłego hamowania 2020 - obecnie Standard (indywidualny)

Ceny Toyoty RAV4 2.0 Executive 4x4 MS Kombi IX 173KM (benzyna)

listopad 2019 - obecnie 166 400 PLN
lipiec 2019 - październik 2019 165 400 PLN
styczeń 2019 - czerwiec 2019 164 400 PLN
listopad 2018 - grudzień 2018 162 400 PLN

Zdjęcia Toyoty RAV4 2.0 Executive 4x4 MS Kombi IX 173KM (benzyna)

brak zdjęć

Inne wersje generacja-ix

Toyota RAV4 - Wiadomości

Opinie Moto.pl: Hybryda na gaz - najbardziej oszczędne źródło napędu. Przetestowaliśmy Toyotę Corollę z instalacją LPG
Kierowcy często decydują się na montaż w swoim samochodzie instalacji gazowej. Z prostego powodu - pozwala to obniżyć koszty codziennej eksploatacji, a jeśli jeździmy dużo, zakup instalacji szybko się zwraca. Firma STAG poszła o krok dalej i zamontowała autogaz w aucie z napędem hybrydowym. I wniosek jest jeden - oszczędniej jeździć się chyba nie da.

Toyota RAV4 Plug-In Hybrid ma ponad 300 KM. To najszybsza Toyota zaraz po Suprze!
Toyota RAV4 w wersji plug-in (czyli ładowanej z gniazdka) właśnie ujrzała światło dzienne podczas targów Los Angeles Auto Show 2019. To najmocniejsza wersja tego modelu - hybrydowy SUV ma generować 306 KM i być drugim najszybszym autem w gamie. O ile procedury homologacyjnie go nie "wykastrują".

Opinie Moto.pl: Toyota RAV4 AWD-i Hybrid. Testujemy RAV4 z napędem na obie osie i to w odmianie hybrydowe
Toyota w swoim portfolio ma wiele ciekawych modeli. Wśród nich jest też hybrydowa odmiana RAV4 z napędem na obie osie o nazwie AWD-i. Co ciekawe ten układ napędowy jest wyposażony w dwa silniki elektryczne. Dzięki temu samochód będzie nie tylko praktyczniejszy, ale też szybszy i jeszcze bardziej praktyczny.