Toyota RAV4 2.2 D-4D Sol 180 Kombi IV 2.3 177KM

Toyota RAV4 2.2 D-4D Sol 180 Kombi IV 2.3 177KM (diesel) (2008 - 2009)

Toyota RAV4 2.2 D-4D Sol 180 Kombi IV 2.3 177KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2008 do 2009 roku. Toyota RAV4 2.2 D-4D Sol 180 Kombi IV 2.3 to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 130 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji Toyoty RAV4 2.2 D-4D Sol 180 Kombi IV 2.3 wynosi 177 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 200 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 9,3 s. Silnik Toyoty RAV4 2.2 D-4D Sol 180 Kombi IV 2.3 jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 2231 cm3. Na każdy cylinder w silniku Toyoty RAV4 2.2 D-4D Sol 180 Kombi IV 2.3 przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy Toyoty RAV4 2.2 D-4D Sol 180 Kombi IV 2.3 osiąga moment obrotowy 400 Nm. Toyota RAV4 2.2 D-4D Sol 180 Kombi IV 2.3 posiada napęd na 4 koła a typ paliwa na jaki jeździ Toyota RAV4 2.2 D-4D Sol 180 Kombi IV 2.3 to diesel.

Średnie spalanie Toyoty RAV4 2.2 D-4D Sol 180 Kombi IV 2.3 wynosi około 6,7 l na 100km. Warto nadmienić, że Toyota RAV4 2.2 D-4D Sol 180 Kombi IV 2.3 posiada 5 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4315 mm długości, 1855 mm szerokości, 1720 mm wysokości.

Opinie o Toyocie RAV4 2.2 D-4D Sol 180 Kombi IV 2.3 177KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania Toyoty RAV4 2.2 D-4D Sol 180 Kombi IV 2.3 177KM (diesel)

Spalanie w cyklu mieszanym 6,7 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 7,9 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 5,9 l/100km

Dane techniczne Toyoty RAV4 2.2 D-4D Sol 180 Kombi IV 2.3 177KM (diesel)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 9,3 s
Prędkość maksymalna 200 km/h
Moc 177 KM
Momen obrotowy 400 Nm
Pojemność skokowa silnika 2231 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 60
Rodzaj katalizatora Katalizator
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd na 4 koła

Wymiary Toyoty RAV4 2.2 D-4D Sol 180 Kombi IV 2.3 177KM (diesel)

Długość 4315 mm
Szerokość 1855 mm
Rozstaw osi 2560 mm
Wysokość 1720 mm
Masa własna 1595 kg
Masa całkowita 2190 kg

Wyposażenie Toyoty RAV4 2.2 D-4D Sol 180 Kombi IV 2.3 177KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ABS 2008 - 2009 Standard (indywidualny)
Airbag 6 sztuk 2008 - 2009 Standard (indywidualny)
Światła przeciwmgielne 2008 - 2009 Standard (indywidualny)
Tempomat 2008 - 2009 Standard (indywidualny)
Klimatyzacja 2008 - 2009 Standard
Komputer pokładowy 2008 - 2009 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne regulowane elektrycznie 2008 - 2009 Standard (indywidualny)
El. podnoszenie szyb, przód i tył 2008 - 2009 Standard (indywidualny)
Fotel kierowcy ust. elektrycznie 2008 - 2009 Standard
System kontroli trakcji 2008 - 2009 Standard (indywidualny)

Ceny Toyoty RAV4 2.2 D-4D Sol 180 Kombi IV 2.3 177KM (diesel)

grudzień 2008 - styczeń 2009 120 000 PLN
listopad 2008 - grudzień 2008 111 500 PLN
lipiec 2008 - październik 2008 109 300 PLN

Zdjęcia Toyoty RAV4 2.2 D-4D Sol 180 Kombi IV 2.3 177KM (diesel)

Inne wersje generacja-iv

Toyota RAV4 - Wiadomości

Toyota RAV4 to idealny kompromis do miasta i w teren. Japoński SUV na wyprzedaży rocznika 2019
Toyota świetnie przewiduje rynkowe trendy. Wprowadziła do Europy model RAV4, gdy segment średniej klasy SUV-ów praktycznie nie istniał. Teraz zbiera tego żniwo. Toyota RAV4 może się pochwalić świetną sprzedażą, a najnowszą generację wyposażoną w nowoczesne technologie korzystnie wyceniono. Sprawdzamy ofertę japońskiego SUV-a, który teraz dostępny jest na wyprzedaży rocznika 2019.

Przeboje Toyoty w atrakcyjnej ofercie. Wysokie rabaty na Aygo, Yarisa, C-HR i RAV4
Kto powiedział, że nowe samochody muszą być drogie? Nowa oferta Toyoty zaskakuje świetnymi cenami i wysokimi rabatami, dzięki którym najpopularniejsze modele są dużo bardziej przystępne.

Opinie Moto.pl: Toyota RAV4 AWD-i Hybrid. Testujemy RAV4 z napędem na obie osie i to w odmianie hybrydowe
Toyota w swoim portfolio ma wiele ciekawych modeli. Wśród nich jest też hybrydowa odmiana RAV4 z napędem na obie osie o nazwie AWD-i. Co ciekawe ten układ napędowy jest wyposażony w dwa silniki elektryczne. Dzięki temu samochód będzie nie tylko praktyczniejszy, ale też szybszy i jeszcze bardziej praktyczny.