Toyota LC 2.8 D-4D Entry aut Kombi 150 III 177KM (diesel) (2019 - obecnie)

Toyota LC 2.8 D-4D Entry aut Kombi 150 III 177KM (diesel)

Wersja jest produkowana od roku 2019 do dziś. Toyota LC 2.8 D-4D Entry aut Kombi 150 III to klasa executive samochodów osobowych. Cena nowej wersji Toyoty LC 2.8 D-4D Entry aut Kombi 150 III to od 179 000 do 185 000 PLN.

Moc maksymalna wynosi 130 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji Toyoty LC 2.8 D-4D Entry aut Kombi 150 III wynosi 177 KM. Silnik Toyoty LC 2.8 D-4D Entry aut Kombi 150 III jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 2755 cm3. Na każdy cylinder w silniku Toyoty LC 2.8 D-4D Entry aut Kombi 150 III przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy Toyoty LC 2.8 D-4D Entry aut Kombi 150 III osiąga moment obrotowy 420 Nm. Toyota LC 2.8 D-4D Entry aut Kombi 150 III posiada stały napęd na 4 koła off road a typ paliwa na jaki jeździ Toyota LC 2.8 D-4D Entry aut Kombi 150 III to diesel.

Warto nadmienić, że Toyota LC 2.8 D-4D Entry aut Kombi 150 III posiada 3 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4565 mm długości, 1830 mm szerokości, 1855 mm wysokości.

Opinie o Toyocie LC 2.8 D-4D Entry aut Kombi 150 III 177KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne Toyoty LC 2.8 D-4D Entry aut Kombi 150 III 177KM (diesel)

Norma Euro Euro 6d-TEMP
Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Moc 177 KM
Momen obrotowy 420 Nm
Pojemność skokowa silnika 2755 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd Stały napęd na 4 koła off road

Wymiary Toyoty LC 2.8 D-4D Entry aut Kombi 150 III 177KM (diesel)

Długość 4565 mm
Szerokość 1830 mm
Rozstaw osi 2450 mm
Wysokość 1855 mm
Masa własna 2270 kg
Masa całkowita 2930 kg

Wyposażenie Toyoty LC 2.8 D-4D Entry aut Kombi 150 III 177KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Zegary typu OPTITRON 2020 - obecnie Standard (indywidualny)
Airbag chroniący kolana kierowcy 2020 - obecnie Standard (indywidualny)
Ogrzewanie przednich foteli 2020 - obecnie Standard
Kierownica i gałka zmiany biegów skórzane 2020 - obecnie Standard
Lakier metalik 2020 - obecnie Standard (w pakiecie) 4 200 PLN
LSD Torsen - centralny mechanizm różnicowy 2020 - obecnie Standard (indywidualny)
Blokada centralnego mechanizmu różnicowego 2020 - obecnie Standard (indywidualny)
KDSS - hydrauliczny układ zmiany sztywności stabilizatorów 2020 - obecnie Standard
HAC - system wspomagający wjazd na wzniesienia 2020 - obecnie Standard (indywidualny)
DAC - system kontroli zjazdu ze wzniesienia 2020 - obecnie Standard

Ceny Toyoty LC 2.8 D-4D Entry aut Kombi 150 III 177KM (diesel)

czerwiec 2020 - obecnie 185 000 PLN
lipiec 2019 - maj 2020 179 000 PLN

Zdjęcia Toyoty LC 2.8 D-4D Entry aut Kombi 150 III 177KM (diesel)

brak zdjęć

Inne wersje 150-generacja-iii

Toyota Land Cruiser - Wiadomości

Toyota Land Cruiser to SUV do zadań specjalnych. Legenda z rabatem prawie 40 tys. zł
To ikona japońskiego koncernu. Flagowy okręt zdolny do szybkiego pokonywania nie tylko odcinków autostradowych. Jeśli znudzi się jazda po asfalcie, warto sprawdzić możliwości Toyoty na pustyni lub w niedostępnych dla innych aut warunkach - błocie, rozlewiskach i brodach rzecznych. Sprawdzamy, z czego wynika tak dobra opinia Land Cruisera.

Aero 4x4 polskiej armii to wyjątkowy pojazd w skali świata. Można go zrzucić ze spadochronem
Aero 4x4 to unikalna konstrukcja, bo pojazd można zrzucić ze spadochronem, a na to decyduje się mało która armia. Auto powstało nad Wisłą, tylko dla polskiego wojska. Pierwsze pojazdy na bazie Toyoty Land Cruiser już zameldowały się na służbie.