Toyota Corolla 1.8 Hybrid Comfort Sedan VIII 98KM (benzyna i elektryczny) (2018 - obecnie)

Toyota Corolla 1.8 Hybrid Comfort Sedan VIII 98KM (benzyna i elektryczny)

Wersja jest produkowana od roku 2018 do dziś. Toyota Corolla 1.8 Hybrid Comfort Sedan VIII to klasa niższa średnia samochodów osobowych. Cena nowej wersji Toyoty Corolla 1.8 Hybrid Comfort Sedan VIII to 99 900 PLN

Moc maksymalna wynosi 72 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji Toyoty Corolla 1.8 Hybrid Comfort Sedan VIII wynosi 98 KM. Silnik Toyoty Corolla 1.8 Hybrid Comfort Sedan VIII jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1798 cm3. Na każdy cylinder w silniku Toyoty Corolla 1.8 Hybrid Comfort Sedan VIII przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy Toyoty Corolla 1.8 Hybrid Comfort Sedan VIII osiąga moment obrotowy 142 Nm. Toyota Corolla 1.8 Hybrid Comfort Sedan VIII posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ Toyota Corolla 1.8 Hybrid Comfort Sedan VIII to benzyna i elektryczny.

Warto nadmienić, że Toyota Corolla 1.8 Hybrid Comfort Sedan VIII posiada 4 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4630 mm długości, 1780 mm szerokości, 1435 mm wysokości.

Opinie o Toyocie Corolla 1.8 Hybrid Comfort Sedan VIII 98KM (benzyna i elektryczny)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne Toyoty Corolla 1.8 Hybrid Comfort Sedan VIII 98KM (benzyna i elektryczny)

Norma Euro Euro 6d-TEMP
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Moc 98 KM
Momen obrotowy 142 Nm
Pojemność skokowa silnika 1798 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Bezstopniowa
Napęd przedni

Wymiary Toyoty Corolla 1.8 Hybrid Comfort Sedan VIII 98KM (benzyna i elektryczny)

Długość 4630 mm
Szerokość 1780 mm
Rozstaw osi 2700 mm
Wysokość 1435 mm
Masa własna 1380 kg
Masa całkowita 1860 kg

Wyposażenie Toyoty Corolla 1.8 Hybrid Comfort Sedan VIII 98KM (benzyna i elektryczny)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lakier specjalny 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 3 000 PLN
Lakier niebieski 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 680 PLN
Lakier metalik 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 2 300 PLN
Lakier perłowy 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 3 000 PLN
Elementy stylizacyjne zewnętrzne chromowane 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Lakier uni 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Fotele przednie z profilowanym podparciem bocznym 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Podłokietnik przedni 2019 - obecnie Standard
Klapa bagaznika otwierana przyciskiem 2019 - obecnie Standard
System elektroniczny zabezpieczenia antykradzieżowego Vodafone 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 995 PLN

Cena Toyoty Corolla 1.8 Hybrid Comfort Sedan VIII 98KM (benzyna i elektryczny)

listopad 2018 - obecnie 99 900 PLN

Zdjęcia Toyoty Corolla 1.8 Hybrid Comfort Sedan VIII 98KM (benzyna i elektryczny)

brak zdjęć

Inne wersje generacja-viii

Toyota Corolla - Wiadomości

Toyota Corolla znów najpopularniejszym modelem w Polsce
W statystykach sprzedaży samochodów na polskim rynku pojawiła się duża zmiana. Szalenie popularny dotąd Duster został zdetronizowany przez Toyotę Corollę - model, który jest na rynku zaledwie kilka miesięcy.

Jak zmieniła się Toyota Corolla? Poprzednia generacja jest teraz tańsza o kilka tysięcy złotych
Zmiana warty stała się faktem. Na motoryzacyjną scenę wjechała najnowsza Toyota Corolla. Występuje w kilku wersjach nadwoziowych i z mocnymi jednostkami napędowymi. To jednak wcale nie oznacza, że nie warto zainteresować się wcześniejszym wcieleniem. Poprzednik wciąż ma sporo do zaoferowania i do tego w bardzo korzystnej cenie.

Polski rynek bez większych zmian, ale dwa modele notują imponujące wzrosty. W przypadku Corolli to aż 90 proc.
Na pierwszy rzut oka na polskim rynku nowych samochodów w 2019 r. niewiele się zmieniło. To jednak pozory, bo dwa modele notują tak duże wzrosty sprzedaży, że niedługo mogą przeskoczyć liderów.

Toyota Corolla liderem wśród kompaktów. Sprzedaż przebiła Golfa i Octavię
Nowa Toyota Corolla zdominowała segment aut kompaktowych. Zaledwie dwa miesiące po premierze, nowa generacja Corolli zajęła pierwsze miejsce w rankingu najchętniej kupowanych kompaktów w Polsce.

Zmiana lidera w rankingu najpopularniejszych aut w Polsce. Maj należał do Toyoty Corolli
Już w zeszłym miesiącu Toyota Corolla otarła się o pozycję numeru 1 na polskim rynku, ale musiała uznać wyższość Skody Octavii. W maju japoński kompakt nie miał sobie równych.