Toyota Corolla 1.6 Comfort MS Sedan VIII 132KM (benzyna) (2018 - obecnie)

Toyota Corolla 1.6 Comfort MS Sedan VIII 132KM (benzyna)

Wersja jest produkowana od roku 2018 do dziś. Toyota Corolla 1.6 Comfort MS Sedan VIII to klasa niższa średnia samochodów osobowych. Cena nowej wersji Toyoty Corolla 1.6 Comfort MS Sedan VIII to 93 900 PLN

Moc maksymalna wynosi 97 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji Toyoty Corolla 1.6 Comfort MS Sedan VIII wynosi 132 KM. Silnik Toyoty Corolla 1.6 Comfort MS Sedan VIII jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1598 cm3. Na każdy cylinder w silniku Toyoty Corolla 1.6 Comfort MS Sedan VIII przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy Toyoty Corolla 1.6 Comfort MS Sedan VIII osiąga moment obrotowy 160 Nm. Toyota Corolla 1.6 Comfort MS Sedan VIII posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ Toyota Corolla 1.6 Comfort MS Sedan VIII to benzyna.

Warto nadmienić, że Toyota Corolla 1.6 Comfort MS Sedan VIII posiada 4 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4630 mm długości, 1780 mm szerokości, 1435 mm wysokości.

Opinie o Toyocie Corolla 1.6 Comfort MS Sedan VIII 132KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne Toyoty Corolla 1.6 Comfort MS Sedan VIII 132KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6d-TEMP
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Moc 132 KM
Momen obrotowy 160 Nm
Pojemność skokowa silnika 1598 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary Toyoty Corolla 1.6 Comfort MS Sedan VIII 132KM (benzyna)

Długość 4630 mm
Szerokość 1780 mm
Rozstaw osi 2700 mm
Wysokość 1435 mm
Masa własna 1280 kg
Masa całkowita 1815 kg

Wyposażenie Toyoty Corolla 1.6 Comfort MS Sedan VIII 132KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lakier niebieski 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 680 PLN
Lakier metalik 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 2 300 PLN
Lakier perłowy 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 3 000 PLN
Elementy stylizacyjne zewnętrzne chromowane 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Lakier uni 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Fotele przednie z profilowanym podparciem bocznym 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Podłokietnik przedni 2019 - obecnie Standard
Klapa bagaznika otwierana przyciskiem 2019 - obecnie Standard
System elektroniczny zabezpieczenia antykradzieżowego Vodafone 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 995 PLN
Podłokietnik przedni, skórzany 2019 - obecnie Standard

Cena Toyoty Corolla 1.6 Comfort MS Sedan VIII 132KM (benzyna)

listopad 2018 - obecnie 93 900 PLN

Zdjęcia Toyoty Corolla 1.6 Comfort MS Sedan VIII 132KM (benzyna)

brak zdjęć

Inne wersje generacja-viii

Toyota Corolla - Wiadomości

Toyota Corolla zastępuje Aurisa - nowy model już z rabatem do 12 tys. zł
Atrakcyjny wygląd, szerokie możliwości personalizacji, a także praktyczne odmiany nadwoziowe. Toyota garściami korzysta z 50-letniej tradycji modelu Corolla, by ostatecznie wprowadzić jeden z najnowocześniejszych kompaktów na rynek. Toyota Corolla hatchback dostępna jest obecnie w bardzo atrakcyjnej ofercie.

Toyota Corolla znów najpopularniejszym modelem w Polsce
W statystykach sprzedaży samochodów na polskim rynku pojawiła się duża zmiana. Szalenie popularny dotąd Duster został zdetronizowany przez Toyotę Corollę - model, który jest na rynku zaledwie kilka miesięcy.

Polski rynek bez większych zmian, ale dwa modele notują imponujące wzrosty. W przypadku Corolli to aż 90 proc.
Na pierwszy rzut oka na polskim rynku nowych samochodów w 2019 r. niewiele się zmieniło. To jednak pozory, bo dwa modele notują tak duże wzrosty sprzedaży, że niedługo mogą przeskoczyć liderów.

Toyota Corolla liderem wśród kompaktów. Sprzedaż przebiła Golfa i Octavię
Nowa Toyota Corolla zdominowała segment aut kompaktowych. Zaledwie dwa miesiące po premierze, nowa generacja Corolli zajęła pierwsze miejsce w rankingu najchętniej kupowanych kompaktów w Polsce.

Zmiana lidera w rankingu najpopularniejszych aut w Polsce. Maj należał do Toyoty Corolli
Już w zeszłym miesiącu Toyota Corolla otarła się o pozycję numeru 1 na polskim rynku, ale musiała uznać wyższość Skody Octavii. W maju japoński kompakt nie miał sobie równych.