Toyota Corolla 1.6 VVT-i Sol aut air6 Sedan VI 110KM

Toyota Corolla 1.6 VVT-i Sol aut air6 Sedan VI 110KM (benzyna) (2003 - 2004)

Toyota Corolla 1.6 VVT-i Sol aut air6 Sedan VI 110KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2003 do 2004 roku. Toyota Corolla 1.6 VVT-i Sol aut air6 Sedan VI to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 81 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji Toyoty Corolla 1.6 VVT-i Sol aut air6 Sedan VI wynosi 110 KM. Silnik Toyoty Corolla 1.6 VVT-i Sol aut air6 Sedan VI jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1598 cm3. Na każdy cylinder w silniku Toyoty Corolla 1.6 VVT-i Sol aut air6 Sedan VI przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy Toyoty Corolla 1.6 VVT-i Sol aut air6 Sedan VI osiąga moment obrotowy 150 Nm. Toyota Corolla 1.6 VVT-i Sol aut air6 Sedan VI posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ Toyota Corolla 1.6 VVT-i Sol aut air6 Sedan VI to benzyna.

Warto nadmienić, że Toyota Corolla 1.6 VVT-i Sol aut air6 Sedan VI posiada 4 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4385 mm długości, 1710 mm szerokości, 1470 mm wysokości.

Opinie o Toyocie Corolla 1.6 VVT-i Sol aut air6 Sedan VI 110KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne Toyoty Corolla 1.6 VVT-i Sol aut air6 Sedan VI 110KM (benzyna)

Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Moc 110 KM
Momen obrotowy 150 Nm
Pojemność skokowa silnika 1598 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary Toyoty Corolla 1.6 VVT-i Sol aut air6 Sedan VI 110KM (benzyna)

Długość 4385 mm
Szerokość 1710 mm
Rozstaw osi 2600 mm
Wysokość 1470 mm
Masa własna 1175 kg
Masa całkowita 1670 kg

Wyposażenie Toyoty Corolla 1.6 VVT-i Sol aut air6 Sedan VI 110KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Światła przeciwmgielne 2004 Standard (w pakiecie) 1 835 PLN
Lakier metalik 2004 Standard (w pakiecie) 1 820 PLN
Tylny spoiler 2004 Standard (w pakiecie) 1 124 PLN
Subwoofer 2004 Standard (w pakiecie) 1 474 PLN
Uchwyt na rower 2004 Standard (w pakiecie) 251 PLN
Osłony przeciwbłotne tylne 2004 Standard (w pakiecie) 130 PLN
Osłony przeciwbłotne przednie 2004 Standard (w pakiecie) 130 PLN
Bagażnik dachowy 2004 Standard (w pakiecie) 648 PLN
Nakładka chromowana rury wydechowej 2004 Standard (w pakiecie) 120 PLN
Owiewki przednie 2004 Standard (w pakiecie) 342 PLN

Ceny Toyoty Corolla 1.6 VVT-i Sol aut air6 Sedan VI 110KM (benzyna)

grudzień 2003 - maj 2004 72 700 PLN
maj 2003 - listopad 2003 72 700 PLN

Zdjęcia Toyoty Corolla 1.6 VVT-i Sol aut air6 Sedan VI 110KM (benzyna)

Inne wersje generacja-vi

Toyota Corolla - Wiadomości

Toyota Corolla znów najpopularniejszym modelem w Polsce
W statystykach sprzedaży samochodów na polskim rynku pojawiła się duża zmiana. Szalenie popularny dotąd Duster został zdetronizowany przez Toyotę Corollę - model, który jest na rynku zaledwie kilka miesięcy.

Jak zmieniła się Toyota Corolla? Poprzednia generacja jest teraz tańsza o kilka tysięcy złotych
Zmiana warty stała się faktem. Na motoryzacyjną scenę wjechała najnowsza Toyota Corolla. Występuje w kilku wersjach nadwoziowych i z mocnymi jednostkami napędowymi. To jednak wcale nie oznacza, że nie warto zainteresować się wcześniejszym wcieleniem. Poprzednik wciąż ma sporo do zaoferowania i do tego w bardzo korzystnej cenie.

Polski rynek bez większych zmian, ale dwa modele notują imponujące wzrosty. W przypadku Corolli to aż 90 proc.
Na pierwszy rzut oka na polskim rynku nowych samochodów w 2019 r. niewiele się zmieniło. To jednak pozory, bo dwa modele notują tak duże wzrosty sprzedaży, że niedługo mogą przeskoczyć liderów.

Toyota Corolla liderem wśród kompaktów. Sprzedaż przebiła Golfa i Octavię
Nowa Toyota Corolla zdominowała segment aut kompaktowych. Zaledwie dwa miesiące po premierze, nowa generacja Corolli zajęła pierwsze miejsce w rankingu najchętniej kupowanych kompaktów w Polsce.

Zmiana lidera w rankingu najpopularniejszych aut w Polsce. Maj należał do Toyoty Corolli
Już w zeszłym miesiącu Toyota Corolla otarła się o pozycję numeru 1 na polskim rynku, ale musiała uznać wyższość Skody Octavii. W maju japoński kompakt nie miał sobie równych.