Toyota Corolla 1.4 VVT-i Terra Polaris Sedan VI 97KM

Toyota Corolla 1.4 VVT-i Terra Polaris Sedan VI 97KM (benzyna) (2003)

Toyota Corolla 1.4 VVT-i Terra Polaris Sedan VI 97KM (benzyna)

Wersja była produkowana w 2003 roku. Toyota Corolla 1.4 VVT-i Terra Polaris Sedan VI to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 71 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji Toyoty Corolla 1.4 VVT-i Terra Polaris Sedan VI wynosi 97 KM. Silnik Toyoty Corolla 1.4 VVT-i Terra Polaris Sedan VI jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1398 cm3. Na każdy cylinder w silniku Toyoty Corolla 1.4 VVT-i Terra Polaris Sedan VI przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy Toyoty Corolla 1.4 VVT-i Terra Polaris Sedan VI osiąga moment obrotowy 130 Nm. Toyota Corolla 1.4 VVT-i Terra Polaris Sedan VI posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ Toyota Corolla 1.4 VVT-i Terra Polaris Sedan VI to benzyna.

Warto nadmienić, że Toyota Corolla 1.4 VVT-i Terra Polaris Sedan VI posiada 4 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 1710 mm szerokości.

Opinie o Toyocie Corolla 1.4 VVT-i Terra Polaris Sedan VI 97KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne Toyoty Corolla 1.4 VVT-i Terra Polaris Sedan VI 97KM (benzyna)

Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Moc 97 KM
Momen obrotowy 130 Nm
Pojemność skokowa silnika 1398 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary Toyoty Corolla 1.4 VVT-i Terra Polaris Sedan VI 97KM (benzyna)

Szerokość 1710 mm
Rozstaw osi 2600 mm
Masa własna 1185 kg
Masa całkowita 1650 kg

Wyposażenie Toyoty Corolla 1.4 VVT-i Terra Polaris Sedan VI 97KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ABS 2003 Standard (indywidualny)
Airbag kierowcy i pasażera 2003 Standard (indywidualny)
Klimatyzacja 2003 Standard (indywidualny)
Komputer pokładowy 2003 Standard (indywidualny)
Zamek centralny 2003 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne regulowane elektrycznie 2003 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 2003 Standard (indywidualny)
El. podnoszenie szyb, przód 2003 Standard (indywidualny)
Skrzynia manualna, 5-biegowa 2003 Standard (indywidualny)
Radio CD 2003 Standard (indywidualny)

Ceny Toyoty Corolla 1.4 VVT-i Terra Polaris Sedan VI 97KM (benzyna)

wrzesień 2003 55 700 PLN
maj 2003 - sierpień 2003 55 100 PLN

Zdjęcia Toyoty Corolla 1.4 VVT-i Terra Polaris Sedan VI 97KM (benzyna)

Inne wersje generacja-vi

Toyota Corolla - Wiadomości

Co o nowej Toyocie Corolli sądzi redaktor naczelny Moto.pl? Opowiedział o tym w Studiu Biznes
Trzeci tydzień pod rząd w Studiu Biznes redaktor naczelny Moto.pl Tomasz Korniejew testuje samochód hybrydowy. Tym razem siadł za kierownicą Toyoty Corolli.

Opinie Moto.pl: Hybryda na gaz - najbardziej oszczędne źródło napędu. Przetestowaliśmy Toyotę Corollę z instalacją LPG
Kierowcy często decydują się na montaż w swoim samochodzie instalacji gazowej. Z prostego powodu - pozwala to obniżyć koszty codziennej eksploatacji, a jeśli jeździmy dużo, zakup instalacji szybko się zwraca. Firma STAG poszła o krok dalej i zamontowała autogaz w aucie z napędem hybrydowym. I wniosek jest jeden - oszczędniej jeździć się chyba nie da.

Ulubione auto Polaków w 2019 r. Octavia i Corolla walczyły do samego końca, ale nie było niespodzianki
Wiele wskazywało na to, że polski rynek może zakończyć rok 2019 z nowym numerem 1. W ostatnich miesiącach wyniki nowej Corolli imponowały. Jednak Octavia i tak utrzymała pozycję lidera.

TOP30 samochodów osobowych w listopadzie. Toyota Corolla depcze po piętach Skodzie Octavii
Skoda Octavia to jeden z najpopularniejszych samochodów na rynku. Czeski kompakt czuje jednak na plecach oddech japońskiej konkurencji - Corolli brakuje niecałego tysiąca rejestracji, by zdobyć podium rankingu.

Toyota wprowadzi kolejne wersje Corolli. Na rynek trafi odmiana sportowa i utereniowiona
Toyota skutecznie obstawia wszystkie narożniki segmentu samochodów kompaktowych. Corolla występuje w wersji hatchback, sedan a także Touring Sports, czyli kombi. Do gamy japońskiego bestsellera mają dołaczyć dwie nowe wersje wyposażenia, usportowiona GR Sport i uterenowiona - Trek.