Toyota Corolla 1.4 VVT-i Base Polaris Sedan VI 97KM

Toyota Corolla 1.4 VVT-i Base Polaris Sedan VI 97KM (benzyna) (2003)

Toyota Corolla 1.4 VVT-i Base Polaris Sedan VI 97KM (benzyna)

Wersja była produkowana w 2003 roku. Toyota Corolla 1.4 VVT-i Base Polaris Sedan VI to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 71 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji Toyoty Corolla 1.4 VVT-i Base Polaris Sedan VI wynosi 97 KM. Silnik Toyoty Corolla 1.4 VVT-i Base Polaris Sedan VI jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1398 cm3. Na każdy cylinder w silniku Toyoty Corolla 1.4 VVT-i Base Polaris Sedan VI przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy Toyoty Corolla 1.4 VVT-i Base Polaris Sedan VI osiąga moment obrotowy 130 Nm. Toyota Corolla 1.4 VVT-i Base Polaris Sedan VI posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ Toyota Corolla 1.4 VVT-i Base Polaris Sedan VI to benzyna.

Warto nadmienić, że Toyota Corolla 1.4 VVT-i Base Polaris Sedan VI posiada 4 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 1710 mm szerokości.

Opinie o Toyocie Corolla 1.4 VVT-i Base Polaris Sedan VI 97KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne Toyoty Corolla 1.4 VVT-i Base Polaris Sedan VI 97KM (benzyna)

Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Moc 97 KM
Momen obrotowy 130 Nm
Pojemność skokowa silnika 1398 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary Toyoty Corolla 1.4 VVT-i Base Polaris Sedan VI 97KM (benzyna)

Szerokość 1710 mm
Rozstaw osi 2600 mm
Masa własna 1185 kg
Masa całkowita 1650 kg

Wyposażenie Toyoty Corolla 1.4 VVT-i Base Polaris Sedan VI 97KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ABS 2003 Standard (indywidualny)
Airbag kierowcy i pasażera 2003 Standard (indywidualny)
Klimatyzacja 2003 Standard (indywidualny)
Komputer pokładowy 2003 Standard (indywidualny)
Zamek centralny 2003 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 2003 Standard (indywidualny)
Skrzynia manualna, 5-biegowa 2003 Standard (indywidualny)
Radio-Magnetofon 2003 Standard (indywidualny)
Obrotomierz 2003 Standard (indywidualny)
Immobilizer 2003 Standard (indywidualny)

Ceny Toyoty Corolla 1.4 VVT-i Base Polaris Sedan VI 97KM (benzyna)

wrzesień 2003 53 500 PLN
maj 2003 - sierpień 2003 52 900 PLN

Zdjęcia Toyoty Corolla 1.4 VVT-i Base Polaris Sedan VI 97KM (benzyna)

Inne wersje generacja-vi

Toyota Corolla - Wiadomości

Jak zmieniła się Toyota Corolla? Poprzednia generacja jest teraz tańsza o kilkanaście tysięcy złotych
Zmiana warty stała się faktem. Na motoryzacyjną scenę wjechała najnowsza Toyota Corolla. Występuje w kilku wersjach nadwoziowych i z mocnymi jednostkami napędowymi. To jednak wcale nie oznacza, że nie warto zainteresować się wcześniejszym wcieleniem. Poprzednik wciąż ma sporo do zaoferowania i do tego w bardzo korzystnej cenie.

Polski rynek bez większych zmian, ale dwa modele notują imponujące wzrosty. W przypadku Corolli to aż 90 proc.
Na pierwszy rzut oka na polskim rynku nowych samochodów w 2019 r. niewiele się zmieniło. To jednak pozory, bo dwa modele notują tak duże wzrosty sprzedaży, że niedługo mogą przeskoczyć liderów.

Toyota Corolla liderem wśród kompaktów. Sprzedaż przebiła Golfa i Octavię
Nowa Toyota Corolla zdominowała segment aut kompaktowych. Zaledwie dwa miesiące po premierze, nowa generacja Corolli zajęła pierwsze miejsce w rankingu najchętniej kupowanych kompaktów w Polsce.

Zmiana lidera w rankingu najpopularniejszych aut w Polsce. Maj należał do Toyoty Corolli
Już w zeszłym miesiącu Toyota Corolla otarła się o pozycję numeru 1 na polskim rynku, ale musiała uznać wyższość Skody Octavii. W maju japoński kompakt nie miał sobie równych.

Który samochód sprzedaje się najlepiej w 2019 r.? Lubiana w Polsce Toyota przed wielkim pickupem ze Stanów
Praktycznie wszystkie samochody z pierwszej dziesiątki globalnych bestsellerów można kupić w Polsce. W pierwszej trójce znalazły się dwa lubiane nad Wisłą modele, Toyota Corolla oraz Honda Civic. Przedziela je Ford serii F, pickup-ikona w Stanach Zjednoczonych.