Toyota Corolla 1.4 VVT-i Base Polaris Sedan VI 97KM

Toyota Corolla 1.4 VVT-i Base Polaris Sedan VI 97KM (benzyna) (2003)

Toyota Corolla 1.4 VVT-i Base Polaris Sedan VI 97KM (benzyna)

Wersja była produkowana w 2003 roku. Toyota Corolla 1.4 VVT-i Base Polaris Sedan VI to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 71 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji Toyoty Corolla 1.4 VVT-i Base Polaris Sedan VI wynosi 97 KM. Silnik Toyoty Corolla 1.4 VVT-i Base Polaris Sedan VI jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1398 cm3. Na każdy cylinder w silniku Toyoty Corolla 1.4 VVT-i Base Polaris Sedan VI przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy Toyoty Corolla 1.4 VVT-i Base Polaris Sedan VI osiąga moment obrotowy 130 Nm. Toyota Corolla 1.4 VVT-i Base Polaris Sedan VI posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ Toyota Corolla 1.4 VVT-i Base Polaris Sedan VI to benzyna.

Warto nadmienić, że Toyota Corolla 1.4 VVT-i Base Polaris Sedan VI posiada 4 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 1710 mm szerokości.

Opinie o Toyocie Corolla 1.4 VVT-i Base Polaris Sedan VI 97KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne Toyoty Corolla 1.4 VVT-i Base Polaris Sedan VI 97KM (benzyna)

Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Moc 97 KM
Momen obrotowy 130 Nm
Pojemność skokowa silnika 1398 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary Toyoty Corolla 1.4 VVT-i Base Polaris Sedan VI 97KM (benzyna)

Szerokość 1710 mm
Rozstaw osi 2600 mm
Masa własna 1185 kg
Masa całkowita 1650 kg

Wyposażenie Toyoty Corolla 1.4 VVT-i Base Polaris Sedan VI 97KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ABS 2003 Standard (indywidualny)
Airbag kierowcy i pasażera 2003 Standard (indywidualny)
Klimatyzacja 2003 Standard (indywidualny)
Komputer pokładowy 2003 Standard (indywidualny)
Zamek centralny 2003 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 2003 Standard (indywidualny)
Skrzynia manualna, 5-biegowa 2003 Standard (indywidualny)
Radio-Magnetofon 2003 Standard (indywidualny)
Obrotomierz 2003 Standard (indywidualny)
Immobilizer 2003 Standard (indywidualny)

Ceny Toyoty Corolla 1.4 VVT-i Base Polaris Sedan VI 97KM (benzyna)

wrzesień 2003 53 500 PLN
maj 2003 - sierpień 2003 52 900 PLN

Zdjęcia Toyoty Corolla 1.4 VVT-i Base Polaris Sedan VI 97KM (benzyna)

Inne wersje generacja-vi

Toyota Corolla - Wiadomości

Biznesowa oferta Toyoty - znaleźliśmy cztery największe okazje
Toyota przygotowała bardzo ciekawą ofertę dla klientów biznesowych. Wszystkie modele objęto atrakcyjnym programem finansowym, dzięki czemu za kilkaset złotych miesięcznie można użytkować najbardziej dopasowane modele. Sprawdzamy, ile trzeba zapłacić za popularne samochody japońskiego producenta.

Toyota Corolla zastępuje Aurisa - nowy model już z rabatem do 12 tys. zł
Atrakcyjny wygląd, szerokie możliwości personalizacji, a także praktyczne odmiany nadwoziowe. Toyota garściami korzysta z 50-letniej tradycji modelu Corolla, by ostatecznie wprowadzić jeden z najnowocześniejszych kompaktów na rynek. Toyota Corolla hatchback dostępna jest obecnie w bardzo atrakcyjnej ofercie.

Poprzednia generacja Toyoty Corolli teraz w dobrej cenie! Sprawdzamy czy to najtańszy wóz w swojej klasie
Toyota Corolla ma 53 lata. Pierwsza generacja pojawiła się na rynku w 1966 roku. Sprzedaż modelu przekroczyła 40 milionów w 2013. Teraz czas na nowe wcielenie, dzięki czemu poprzedniczkę można kupić z ogromnym upustem.

Jak zmieniła się Toyota Corolla? Poprzednia generacja jest teraz tańsza o 10 tysięcy złotych
Zmiana warty stała się faktem. Na motoryzacyjną scenę wjechała najnowsza Toyota Corolla. Występuje w kilku wersjach nadwoziowych i z mocnymi jednostkami napędowymi. To jednak wcale nie oznacza, że nie warto zainteresować się wcześniejszym wcieleniem. Poprzednik wciąż ma sporo do zaoferowania i do tego w bardzo korzystnej cenie.

Toyota Corolla znów najpopularniejszym modelem w Polsce
W statystykach sprzedaży samochodów na polskim rynku pojawiła się duża zmiana. Szalenie popularny dotąd Duster został zdetronizowany przez Toyotę Corollę - model, który jest na rynku zaledwie kilka miesięcy.