Toyota Corolla Sedan VI (2002 - 2004)

Toyota Corolla Sedan VI

Generacja była produkowana od 2002 do 2004 roku. Toyota Corolla Sedan VI to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi od 66 do 81 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc generacji Toyoty Corolla Sedan VI wynosi od 90 do 110 KM. Silnik Toyoty Corolla Sedan VI jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności od 1398 do 1995 cm3. Na każdy cylinder w silniku Toyoty Corolla Sedan VI przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy Toyoty Corolla Sedan VI osiąga moment obrotowy od 130 do 250 Nm. Toyota Corolla Sedan VI posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ Toyota Corolla Sedan VI to benzyna lub diesel.

Warto nadmienić, że Toyota Corolla Sedan VI posiada 4 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4385 mm długości, 1710 mm szerokości, od 1470 do 1475 mm wysokości.

Opinie o Toyocie Corolla Sedan VI

Ocena ogólna:
(3 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Rodzaje silników Toyoty Corolla Sedan VI

Zdjęcia Toyoty Corolla Sedan VI

Toyota Corolla - Wiadomości

Uterenowiona Toyota Corolla Trek wjeżdża do polskich salonów. 120 tysięcy za przednionapedowe, podniesione kombi
Toyota Corolla Trek to nieco uterenowiony wariant popularnego kompaktowego kombi. Podniesione zawieszenie sprawia, że ten wariant wjedzie tam, gdzie nie poradziłaby sobie cywilna wersja. Ceny odmiany Trek zaczynają się od 120 900 zł.


Najlepiej sprzedające się auto na świecie to dobrze nam znana Corolla. Kto jeszcze jest w Top 10?
Toyota Corolla umacnia swoją pozycję globalnego lidera. W 2019 r. była bezapelacyjnym numerem 1 na całym świecie. Wyraźnie wyprzedziła drugiego w zestawieniu Forda serii F. Trzecie miejsce zajmuje inna Toyota.

Co o nowej Toyocie Corolli sądzi redaktor naczelny Moto.pl? Opowiedział o tym w Studiu Biznes
Trzeci tydzień pod rząd w Studiu Biznes redaktor naczelny Moto.pl Tomasz Korniejew testuje samochód hybrydowy. Tym razem siadł za kierownicą Toyoty Corolli.

Opinie Moto.pl: Hybryda na gaz - najbardziej oszczędne źródło napędu. Przetestowaliśmy Toyotę Corollę z instalacją LPG
Kierowcy często decydują się na montaż w swoim samochodzie instalacji gazowej. Z prostego powodu - pozwala to obniżyć koszty codziennej eksploatacji, a jeśli jeździmy dużo, zakup instalacji szybko się zwraca. Firma STAG poszła o krok dalej i zamontowała autogaz w aucie z napędem hybrydowym. I wniosek jest jeden - oszczędniej jeździć się chyba nie da.