Toyota Corolla Sedan V (2000 - 2001)

Toyota Corolla Sedan V

Generacja była produkowana od 2000 do 2001 roku. Toyota Corolla Sedan V to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi od 51 do 81 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc generacji Toyoty Corolla Sedan V wynosi od 69 do 110 KM. Silnik Toyoty Corolla Sedan V jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności od 1398 do 1995 cm3. Na każdy cylinder w silniku Toyoty Corolla Sedan V przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy Toyoty Corolla Sedan V osiąga moment obrotowy od 125 do 215 Nm. Toyota Corolla Sedan V posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ Toyota Corolla Sedan V to benzyna lub diesel.

Warto nadmienić, że Toyota Corolla Sedan V posiada 4 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: od 4295 do 4315 mm długości, 1690 mm szerokości, 1385 mm wysokości.

Opinie o Toyocie Corolla Sedan V

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Rodzaje silników Toyoty Corolla Sedan V

Zdjęcia Toyoty Corolla Sedan V

Toyota Corolla V sedan silver grey przedni lewy
Toyota Corolla V sedan silver grey przedni
Toyota Corolla V sedan silver grey tylny
Toyota Corolla V sedan silver grey przedni prawy

Toyota Corolla - Wiadomości

Uterenowiona Toyota Corolla Trek wjeżdża do polskich salonów. 120 tysięcy za przednionapedowe, podniesione kombi
Toyota Corolla Trek to nieco uterenowiony wariant popularnego kompaktowego kombi. Podniesione zawieszenie sprawia, że ten wariant wjedzie tam, gdzie nie poradziłaby sobie cywilna wersja. Ceny odmiany Trek zaczynają się od 120 900 zł.


Najlepiej sprzedające się auto na świecie to dobrze nam znana Corolla. Kto jeszcze jest w Top 10?
Toyota Corolla umacnia swoją pozycję globalnego lidera. W 2019 r. była bezapelacyjnym numerem 1 na całym świecie. Wyraźnie wyprzedziła drugiego w zestawieniu Forda serii F. Trzecie miejsce zajmuje inna Toyota.

Co o nowej Toyocie Corolli sądzi redaktor naczelny Moto.pl? Opowiedział o tym w Studiu Biznes
Trzeci tydzień pod rząd w Studiu Biznes redaktor naczelny Moto.pl Tomasz Korniejew testuje samochód hybrydowy. Tym razem siadł za kierownicą Toyoty Corolli.

Opinie Moto.pl: Hybryda na gaz - najbardziej oszczędne źródło napędu. Przetestowaliśmy Toyotę Corollę z instalacją LPG
Kierowcy często decydują się na montaż w swoim samochodzie instalacji gazowej. Z prostego powodu - pozwala to obniżyć koszty codziennej eksploatacji, a jeśli jeździmy dużo, zakup instalacji szybko się zwraca. Firma STAG poszła o krok dalej i zamontowała autogaz w aucie z napędem hybrydowym. I wniosek jest jeden - oszczędniej jeździć się chyba nie da.