Toyota Corolla 1.6 Classic Plus Sedan IV 132KM (benzyna) (2019)

Toyota Corolla 1.6 Classic Plus Sedan IV 132KM (benzyna)

Wersja była produkowana w 2019 roku. Toyota Corolla 1.6 Classic Plus Sedan IV to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 97 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji Toyoty Corolla 1.6 Classic Plus Sedan IV wynosi 132 KM. Silnik Toyoty Corolla 1.6 Classic Plus Sedan IV jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1598 cm3. Na każdy cylinder w silniku Toyoty Corolla 1.6 Classic Plus Sedan IV przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy Toyoty Corolla 1.6 Classic Plus Sedan IV osiąga moment obrotowy 160 Nm. Toyota Corolla 1.6 Classic Plus Sedan IV posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ Toyota Corolla 1.6 Classic Plus Sedan IV to benzyna.

Warto nadmienić, że Toyota Corolla 1.6 Classic Plus Sedan IV posiada 4 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4620 mm długości, 1775 mm szerokości, 1465 mm wysokości.

Opinie o Toyocie Corolla 1.6 Classic Plus Sedan IV 132KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(14 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne Toyoty Corolla 1.6 Classic Plus Sedan IV 132KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6c
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Moc 132 KM
Momen obrotowy 160 Nm
Pojemność skokowa silnika 1598 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary Toyoty Corolla 1.6 Classic Plus Sedan IV 132KM (benzyna)

Długość 4620 mm
Szerokość 1775 mm
Rozstaw osi 2700 mm
Wysokość 1465 mm
Masa własna 1280 kg
Masa całkowita 1750 kg

Wyposażenie Toyoty Corolla 1.6 Classic Plus Sedan IV 132KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Felgi stalowe 15 z ogumieniem 195/60 2019 Standard
Lusterka boczne w kolorze nadwozia 2019 Standard
Uchwyty ISOFIX do mocowania fotelika dziecięcego 2019 Standard (indywidualny)
Wyłącznik poduszki powietrznej pasażera 2019 Standard (indywidualny)
Spryskiwacze lamp przednich 2019 Standard
Lusterko wsteczne elektrochromatyczne (przyciemniające się) 2019 Standard (indywidualny)
TRC - system kontroli trakcji 2019 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne regulowane elektrycznie i ogrzewane 2019 Standard (indywidualny)
Kolumna kierownicy regulowana w dwóch płaszczyznach 2019 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 2019 Standard (indywidualny)

Cena Toyoty Corolla 1.6 Classic Plus Sedan IV 132KM (benzyna)

styczeń 2019 - luty 2019 82 900 PLN

Zdjęcia Toyoty Corolla 1.6 Classic Plus Sedan IV 132KM (benzyna)

brak zdjęć

Inne wersje generacja-iv

Toyota Corolla - Wiadomości

Najlepiej sprzedające się auto na świecie to dobrze nam znana Corolla. Kto jeszcze jest w Top 10?
Toyota Corolla umacnia swoją pozycję globalnego lidera. W 2019 r. była bezapelacyjnym numerem 1 na całym świecie. Wyraźnie wyprzedziła drugiego w zestawieniu Forda serii F. Trzecie miejsce zajmuje inna Toyota.

Co o nowej Toyocie Corolli sądzi redaktor naczelny Moto.pl? Opowiedział o tym w Studiu Biznes
Trzeci tydzień pod rząd w Studiu Biznes redaktor naczelny Moto.pl Tomasz Korniejew testuje samochód hybrydowy. Tym razem siadł za kierownicą Toyoty Corolli.

Opinie Moto.pl: Hybryda na gaz - najbardziej oszczędne źródło napędu. Przetestowaliśmy Toyotę Corollę z instalacją LPG
Kierowcy często decydują się na montaż w swoim samochodzie instalacji gazowej. Z prostego powodu - pozwala to obniżyć koszty codziennej eksploatacji, a jeśli jeździmy dużo, zakup instalacji szybko się zwraca. Firma STAG poszła o krok dalej i zamontowała autogaz w aucie z napędem hybrydowym. I wniosek jest jeden - oszczędniej jeździć się chyba nie da.

Ulubione auto Polaków w 2019 r. Octavia i Corolla walczyły do samego końca, ale nie było niespodzianki
Wiele wskazywało na to, że polski rynek może zakończyć rok 2019 z nowym numerem 1. W ostatnich miesiącach wyniki nowej Corolli imponowały. Jednak Octavia i tak utrzymała pozycję lidera.

TOP30 samochodów osobowych w listopadzie. Toyota Corolla depcze po piętach Skodzie Octavii
Skoda Octavia to jeden z najpopularniejszych samochodów na rynku. Czeski kompakt czuje jednak na plecach oddech japońskiej konkurencji - Corolli brakuje niecałego tysiąca rejestracji, by zdobyć podium rankingu.