Toyota Corolla 1.33 Sprint Sedan IV 1.4 99KM (benzyna) (2017)

Toyota Corolla 1.33 Sprint Sedan IV 1.4 99KM (benzyna)

Wersja była produkowana w 2017 roku. Toyota Corolla 1.33 Sprint Sedan IV 1.4 to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 73 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji Toyoty Corolla 1.33 Sprint Sedan IV 1.4 wynosi 99 KM. Silnik Toyoty Corolla 1.33 Sprint Sedan IV 1.4 jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1329 cm3. Na każdy cylinder w silniku Toyoty Corolla 1.33 Sprint Sedan IV 1.4 przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy Toyoty Corolla 1.33 Sprint Sedan IV 1.4 osiąga moment obrotowy 128 Nm. Toyota Corolla 1.33 Sprint Sedan IV 1.4 posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ Toyota Corolla 1.33 Sprint Sedan IV 1.4 to benzyna.

Warto nadmienić, że Toyota Corolla 1.33 Sprint Sedan IV 1.4 posiada 4 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4620 mm długości, 1775 mm szerokości, 1465 mm wysokości.

Opinie o Toyocie Corolla 1.33 Sprint Sedan IV 1.4 99KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(3 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne Toyoty Corolla 1.33 Sprint Sedan IV 1.4 99KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Moc 99 KM
Momen obrotowy 128 Nm
Pojemność skokowa silnika 1329 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary Toyoty Corolla 1.33 Sprint Sedan IV 1.4 99KM (benzyna)

Długość 4620 mm
Szerokość 1775 mm
Rozstaw osi 2700 mm
Wysokość 1465 mm
Masa własna 1245 kg
Masa całkowita 1735 kg

Wyposażenie Toyoty Corolla 1.33 Sprint Sedan IV 1.4 99KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Felgi stalowe 15 z ogumieniem 195/60 2017 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne w kolorze nadwozia 2017 Standard (indywidualny)
Uchwyty ISOFIX do mocowania fotelika dziecięcego 2017 Standard (indywidualny)
Wyłącznik poduszki powietrznej pasażera 2017 Standard (indywidualny)
Spryskiwacze lamp przednich 2017 Standard
Lusterko wsteczne elektrochromatyczne (przyciemniające się) 2017 Standard
TRC - system kontroli trakcji 2017 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne regulowane elektrycznie i ogrzewane 2017 Standard (indywidualny)
Kolumna kierownicy regulowana w dwóch płaszczyznach 2017 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 2017 Standard (indywidualny)

Cena Toyoty Corolla 1.33 Sprint Sedan IV 1.4 99KM (benzyna)

kwiecień 2017 - grudzień 2017 69 900 PLN

Zdjęcia Toyoty Corolla 1.33 Sprint Sedan IV 1.4 99KM (benzyna)

Toyota Corolla IV sedan przedni lewy
Toyota Corolla IV sedan boczny lewy
Toyota Corolla IV sedan tylny lewy
Toyota Corolla IV sedan przedni
Toyota Corolla IV sedan tylny
Toyota Corolla IV sedan boczny prawy

Inne wersje generacja-iv

Toyota Corolla - Wiadomości

Toyota Corolla znów najpopularniejszym modelem w Polsce
W statystykach sprzedaży samochodów na polskim rynku pojawiła się duża zmiana. Szalenie popularny dotąd Duster został zdetronizowany przez Toyotę Corollę - model, który jest na rynku zaledwie kilka miesięcy.

Jak zmieniła się Toyota Corolla? Poprzednia generacja jest teraz tańsza o kilka tysięcy złotych
Zmiana warty stała się faktem. Na motoryzacyjną scenę wjechała najnowsza Toyota Corolla. Występuje w kilku wersjach nadwoziowych i z mocnymi jednostkami napędowymi. To jednak wcale nie oznacza, że nie warto zainteresować się wcześniejszym wcieleniem. Poprzednik wciąż ma sporo do zaoferowania i do tego w bardzo korzystnej cenie.

Polski rynek bez większych zmian, ale dwa modele notują imponujące wzrosty. W przypadku Corolli to aż 90 proc.
Na pierwszy rzut oka na polskim rynku nowych samochodów w 2019 r. niewiele się zmieniło. To jednak pozory, bo dwa modele notują tak duże wzrosty sprzedaży, że niedługo mogą przeskoczyć liderów.

Toyota Corolla liderem wśród kompaktów. Sprzedaż przebiła Golfa i Octavię
Nowa Toyota Corolla zdominowała segment aut kompaktowych. Zaledwie dwa miesiące po premierze, nowa generacja Corolli zajęła pierwsze miejsce w rankingu najchętniej kupowanych kompaktów w Polsce.

Zmiana lidera w rankingu najpopularniejszych aut w Polsce. Maj należał do Toyoty Corolli
Już w zeszłym miesiącu Toyota Corolla otarła się o pozycję numeru 1 na polskim rynku, ale musiała uznać wyższość Skody Octavii. W maju japoński kompakt nie miał sobie równych.