Toyota Corolla 1.6 Prestige Sedan III 132KM (benzyna) (2013 - 2015)

Toyota Corolla 1.6 Prestige Sedan III 132KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2013 do 2015 roku. Toyota Corolla 1.6 Prestige Sedan III to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 97 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji Toyoty Corolla 1.6 Prestige Sedan III wynosi 132 KM. Silnik Toyoty Corolla 1.6 Prestige Sedan III jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1598 cm3. Na każdy cylinder w silniku Toyoty Corolla 1.6 Prestige Sedan III przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy Toyoty Corolla 1.6 Prestige Sedan III osiąga moment obrotowy 160 Nm. Toyota Corolla 1.6 Prestige Sedan III posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ Toyota Corolla 1.6 Prestige Sedan III to benzyna.

Warto nadmienić, że Toyota Corolla 1.6 Prestige Sedan III posiada 4 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4620 mm długości, 1775 mm szerokości, 1465 mm wysokości.

Opinie o Toyocie Corolla 1.6 Prestige Sedan III 132KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(3 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne Toyoty Corolla 1.6 Prestige Sedan III 132KM (benzyna)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Moc 132 KM
Momen obrotowy 160 Nm
Pojemność skokowa silnika 1598 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary Toyoty Corolla 1.6 Prestige Sedan III 132KM (benzyna)

Długość 4620 mm
Szerokość 1775 mm
Rozstaw osi 2700 mm
Wysokość 1465 mm
Masa własna 1280 kg
Masa całkowita 1770 kg

Wyposażenie Toyoty Corolla 1.6 Prestige Sedan III 132KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Bluetooth 2014 - 2015 Standard
Pakiet Chrom 2014 - 2015 Standard (w pakiecie) 2 500 PLN
Lusterka boczne w kolorze nadwozia 2013 - 2015 Standard (indywidualny)
Uchwyty ISOFIX do mocowania fotelika dziecięcego 2013 - 2015 Standard (indywidualny)
Wyłącznik poduszki powietrznej pasażera 2013 - 2015 Standard (indywidualny)
Światła przeciwmgielne 2013 - 2015 Standard (indywidualny)
Lusterko wsteczne elektrochromatyczne (przyciemniające się) 2013 - 2015 Standard (indywidualny)
Felgi stalowe 15 z ogumieniem 195/65 2013 - 2015 Standard
Lusterka boczne regulowane elektrycznie i ogrzewane 2013 - 2015 Standard (indywidualny)
Kolumna kierownicy regulowana w dwóch płaszczyznach 2013 - 2015 Standard (indywidualny)

Ceny Toyoty Corolla 1.6 Prestige Sedan III 132KM (benzyna)

kwiecień 2015 - listopad 2015 86 900 PLN
kwiecień 2014 - marzec 2015 85 900 PLN
czerwiec 2013 - marzec 2014 84 900 PLN

Zdjęcia Toyoty Corolla 1.6 Prestige Sedan III 132KM (benzyna)

Inne wersje generacja-iii

Toyota Corolla - Wiadomości

Toyota Corolla znów najpopularniejszym modelem w Polsce
W statystykach sprzedaży samochodów na polskim rynku pojawiła się duża zmiana. Szalenie popularny dotąd Duster został zdetronizowany przez Toyotę Corollę - model, który jest na rynku zaledwie kilka miesięcy.

Jak zmieniła się Toyota Corolla? Poprzednia generacja jest teraz tańsza o kilka tysięcy złotych
Zmiana warty stała się faktem. Na motoryzacyjną scenę wjechała najnowsza Toyota Corolla. Występuje w kilku wersjach nadwoziowych i z mocnymi jednostkami napędowymi. To jednak wcale nie oznacza, że nie warto zainteresować się wcześniejszym wcieleniem. Poprzednik wciąż ma sporo do zaoferowania i do tego w bardzo korzystnej cenie.

Polski rynek bez większych zmian, ale dwa modele notują imponujące wzrosty. W przypadku Corolli to aż 90 proc.
Na pierwszy rzut oka na polskim rynku nowych samochodów w 2019 r. niewiele się zmieniło. To jednak pozory, bo dwa modele notują tak duże wzrosty sprzedaży, że niedługo mogą przeskoczyć liderów.

Toyota Corolla liderem wśród kompaktów. Sprzedaż przebiła Golfa i Octavię
Nowa Toyota Corolla zdominowała segment aut kompaktowych. Zaledwie dwa miesiące po premierze, nowa generacja Corolli zajęła pierwsze miejsce w rankingu najchętniej kupowanych kompaktów w Polsce.

Zmiana lidera w rankingu najpopularniejszych aut w Polsce. Maj należał do Toyoty Corolli
Już w zeszłym miesiącu Toyota Corolla otarła się o pozycję numeru 1 na polskim rynku, ale musiała uznać wyższość Skody Octavii. W maju japoński kompakt nie miał sobie równych.