Toyota Corolla 1.4 XLi Sedan III 88KM (benzyna) (1992 - 1995)

Toyota Corolla 1.4 XLi Sedan III 88KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 1992 do 1995 roku. Toyota Corolla 1.4 XLi Sedan III to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 65 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji Toyoty Corolla 1.4 XLi Sedan III wynosi 88 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 175 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 11,5 s. Silnik Toyoty Corolla 1.4 XLi Sedan III jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1332 cm3.

Cały układ napędowy Toyoty Corolla 1.4 XLi Sedan III osiąga moment obrotowy 111 Nm. Toyota Corolla 1.4 XLi Sedan III posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ Toyota Corolla 1.4 XLi Sedan III to benzyna.

Średnie spalanie Toyoty Corolla 1.4 XLi Sedan III wynosi około 6,7 l na 100km. Warto nadmienić, że Toyota Corolla 1.4 XLi Sedan III posiada 4 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4270 mm długości, 1685 mm szerokości, 1380 mm wysokości.

Opinie o Toyocie Corolla 1.4 XLi Sedan III 88KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania Toyoty Corolla 1.4 XLi Sedan III 88KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 6,7 l/100km

Dane techniczne Toyoty Corolla 1.4 XLi Sedan III 88KM (benzyna)

Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 11,5 s
Prędkość maksymalna 175 km/h
Moc 88 KM
Momen obrotowy 111 Nm
Pojemność skokowa silnika 1332 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 50
Rodzaj katalizatora Katalizator
Liczba cylindrów 4
Rozmiar opony 165/70 R 14
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary Toyoty Corolla 1.4 XLi Sedan III 88KM (benzyna)

Długość 4270 mm
Szerokość 1685 mm
Rozstaw osi 2465 mm
Wysokość 1380 mm
Masa własna 980 kg
Masa całkowita 1555 kg

Wyposażenie Toyoty Corolla 1.4 XLi Sedan III 88KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
4/5 zagłówki 1995 Standard (indywidualny)
Zamek centralny 1994 - 1995 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne regulowane mechanicznie 1992 - 1995 Standard (indywidualny)
Skrzynia manualna, 5-biegowa 1992 - 1995 Standard (indywidualny)
Obrotomierz 1992 - 1995 Standard (indywidualny)
Tylne oparcie składane, dzielone 1992 - 1995 Standard (indywidualny)

Ceny Toyoty Corolla 1.4 XLi Sedan III 88KM (benzyna)

czerwiec 1995 39 882 PLN
grudzień 1994 - maj 1995 38 466 PLN
styczeń 1993 - listopad 1994 34 556 PLN
sierpień 1992 - grudzień 1992 34 556 PLN

Zdjęcia Toyoty Corolla 1.4 XLi Sedan III 88KM (benzyna)

Toyota Corolla III sedan biały przedni prawy
Toyota Corolla III sedan biały tylny prawy

Inne wersje generacja-iii

Toyota Corolla - Wiadomości

Toyota Corolla znów najpopularniejszym modelem w Polsce
W statystykach sprzedaży samochodów na polskim rynku pojawiła się duża zmiana. Szalenie popularny dotąd Duster został zdetronizowany przez Toyotę Corollę - model, który jest na rynku zaledwie kilka miesięcy.

Jak zmieniła się Toyota Corolla? Poprzednia generacja jest teraz tańsza o kilka tysięcy złotych
Zmiana warty stała się faktem. Na motoryzacyjną scenę wjechała najnowsza Toyota Corolla. Występuje w kilku wersjach nadwoziowych i z mocnymi jednostkami napędowymi. To jednak wcale nie oznacza, że nie warto zainteresować się wcześniejszym wcieleniem. Poprzednik wciąż ma sporo do zaoferowania i do tego w bardzo korzystnej cenie.

Polski rynek bez większych zmian, ale dwa modele notują imponujące wzrosty. W przypadku Corolli to aż 90 proc.
Na pierwszy rzut oka na polskim rynku nowych samochodów w 2019 r. niewiele się zmieniło. To jednak pozory, bo dwa modele notują tak duże wzrosty sprzedaży, że niedługo mogą przeskoczyć liderów.

Toyota Corolla liderem wśród kompaktów. Sprzedaż przebiła Golfa i Octavię
Nowa Toyota Corolla zdominowała segment aut kompaktowych. Zaledwie dwa miesiące po premierze, nowa generacja Corolli zajęła pierwsze miejsce w rankingu najchętniej kupowanych kompaktów w Polsce.

Zmiana lidera w rankingu najpopularniejszych aut w Polsce. Maj należał do Toyoty Corolli
Już w zeszłym miesiącu Toyota Corolla otarła się o pozycję numeru 1 na polskim rynku, ale musiała uznać wyższość Skody Octavii. W maju japoński kompakt nie miał sobie równych.