Toyota Corolla 1.4 D-4D Active EU6 Sedan III 90KM (diesel) (2015 - 2016)

Toyota Corolla 1.4 D-4D Active EU6 Sedan III 90KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2015 do 2016 roku. Toyota Corolla 1.4 D-4D Active EU6 Sedan III to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 66 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji Toyoty Corolla 1.4 D-4D Active EU6 Sedan III wynosi 90 KM. Silnik Toyoty Corolla 1.4 D-4D Active EU6 Sedan III jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1364 cm3. Na każdy cylinder w silniku Toyoty Corolla 1.4 D-4D Active EU6 Sedan III przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy Toyoty Corolla 1.4 D-4D Active EU6 Sedan III osiąga moment obrotowy 205 Nm. Toyota Corolla 1.4 D-4D Active EU6 Sedan III posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ Toyota Corolla 1.4 D-4D Active EU6 Sedan III to diesel.

Warto nadmienić, że Toyota Corolla 1.4 D-4D Active EU6 Sedan III posiada 4 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4620 mm długości, 1775 mm szerokości, 1465 mm wysokości.

Opinie o Toyocie Corolla 1.4 D-4D Active EU6 Sedan III 90KM (diesel)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne Toyoty Corolla 1.4 D-4D Active EU6 Sedan III 90KM (diesel)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Moc 90 KM
Momen obrotowy 205 Nm
Pojemność skokowa silnika 1364 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary Toyoty Corolla 1.4 D-4D Active EU6 Sedan III 90KM (diesel)

Długość 4620 mm
Szerokość 1775 mm
Rozstaw osi 2700 mm
Wysokość 1465 mm
Masa własna 1300 kg
Masa całkowita 1780 kg

Wyposażenie Toyoty Corolla 1.4 D-4D Active EU6 Sedan III 90KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Wykładzina gumowa bagażnika 2016 Standard (w pakiecie) 230 PLN
Felgi aluminiowe 16 z ogumieniem 205/55 2016 Standard (w pakiecie) 2 700 PLN
Czujniki odległości przy parkowaniu - tył 2016 Standard (w pakiecie) 1 500 PLN
Felgi aluminiowe 17 z ogumieniem 2016 Standard
Czujnik odległości przy parkowaniu - przód i tył 2016 Standard (w pakiecie) 2 000 PLN
Felgi aluminiowe 15 z ogumieniem 2016 Standard (w pakiecie) 1 900 PLN
Listwy ochronne na drzwi 2016 Standard (w pakiecie) 440 PLN
System zabezpieczenia antykradzieżowego komputera i złącza diagnostycznego 2016 Standard (w pakiecie) 990 PLN
Nakładki progowe aluminiowe 2016 Standard (w pakiecie) 750 PLN
Listwy ozdobne na drzwi, chromowane 2016 Standard (w pakiecie) 1 100 PLN

Ceny Toyoty Corolla 1.4 D-4D Active EU6 Sedan III 90KM (diesel)

styczeń 2016 - lipiec 2016 76 000 PLN
listopad 2015 - grudzień 2015 75 000 PLN

Zdjęcia Toyoty Corolla 1.4 D-4D Active EU6 Sedan III 90KM (diesel)

Toyota Corolla III sedan przedni lewy
Toyota Corolla III sedan boczny lewy
Toyota Corolla III sedan tylny lewy
Toyota Corolla III sedan przedni
Toyota Corolla III sedan tylny
Toyota Corolla III sedan boczny prawy

Inne wersje generacja-iii

Toyota Corolla - Wiadomości

Uterenowiona Toyota Corolla Trek wjeżdża do polskich salonów. 120 tysięcy za przednionapedowe, podniesione kombi
Toyota Corolla Trek to nieco uterenowiony wariant popularnego kompaktowego kombi. Podniesione zawieszenie sprawia, że ten wariant wjedzie tam, gdzie nie poradziłaby sobie cywilna wersja. Ceny odmiany Trek zaczynają się od 120 900 zł.


Najlepiej sprzedające się auto na świecie to dobrze nam znana Corolla. Kto jeszcze jest w Top 10?
Toyota Corolla umacnia swoją pozycję globalnego lidera. W 2019 r. była bezapelacyjnym numerem 1 na całym świecie. Wyraźnie wyprzedziła drugiego w zestawieniu Forda serii F. Trzecie miejsce zajmuje inna Toyota.

Co o nowej Toyocie Corolli sądzi redaktor naczelny Moto.pl? Opowiedział o tym w Studiu Biznes
Trzeci tydzień pod rząd w Studiu Biznes redaktor naczelny Moto.pl Tomasz Korniejew testuje samochód hybrydowy. Tym razem siadł za kierownicą Toyoty Corolli.

Opinie Moto.pl: Hybryda na gaz - najbardziej oszczędne źródło napędu. Przetestowaliśmy Toyotę Corollę z instalacją LPG
Kierowcy często decydują się na montaż w swoim samochodzie instalacji gazowej. Z prostego powodu - pozwala to obniżyć koszty codziennej eksploatacji, a jeśli jeździmy dużo, zakup instalacji szybko się zwraca. Firma STAG poszła o krok dalej i zamontowała autogaz w aucie z napędem hybrydowym. I wniosek jest jeden - oszczędniej jeździć się chyba nie da.