Toyota Corolla 1.6 Prestige MM Sedan II 132KM (benzyna) (2010)

Toyota Corolla 1.6 Prestige MM Sedan II 132KM (benzyna)

Wersja była produkowana w 2010 roku. Toyota Corolla 1.6 Prestige MM Sedan II to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 97 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji Toyoty Corolla 1.6 Prestige MM Sedan II wynosi 132 KM. Silnik Toyoty Corolla 1.6 Prestige MM Sedan II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1598 cm3. Na każdy cylinder w silniku Toyoty Corolla 1.6 Prestige MM Sedan II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy Toyoty Corolla 1.6 Prestige MM Sedan II osiąga moment obrotowy 160 Nm. Toyota Corolla 1.6 Prestige MM Sedan II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ Toyota Corolla 1.6 Prestige MM Sedan II to benzyna.

Warto nadmienić, że Toyota Corolla 1.6 Prestige MM Sedan II posiada 4 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4540 mm długości, 1760 mm szerokości, 1470 mm wysokości.

Opinie o Toyocie Corolla 1.6 Prestige MM Sedan II 132KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne Toyoty Corolla 1.6 Prestige MM Sedan II 132KM (benzyna)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Moc 132 KM
Momen obrotowy 160 Nm
Pojemność skokowa silnika 1598 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Zautomatyzowana manualna
Napęd przedni

Wymiary Toyoty Corolla 1.6 Prestige MM Sedan II 132KM (benzyna)

Długość 4540 mm
Szerokość 1760 mm
Rozstaw osi 2600 mm
Wysokość 1470 mm
Masa własna 1260 kg
Masa całkowita 1760 kg

Wyposażenie Toyoty Corolla 1.6 Prestige MM Sedan II 132KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lusterka boczne w kolorze nadwozia 2010 Standard (indywidualny)
Uchwyty ISOFIX do mocowania fotelika dziecięcego 2010 Standard (indywidualny)
Wyłącznik poduszki powietrznej pasażera 2010 Standard (indywidualny)
Spryskiwacze lamp przednich 2010 Standard (indywidualny)
Światła przeciwmgielne 2010 Standard (indywidualny)
Felgi stalowe 15 z ogumieniem 195/65 2010 Standard
Lusterka boczne regulowane elektrycznie i ogrzewane 2010 Standard (indywidualny)
Kolumna kierownicy regulowana w dwóch płaszczyznach 2010 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 2010 Standard (indywidualny)
Zamek centralny sterowany pilotem 2010 Standard (indywidualny)

Cena Toyoty Corolla 1.6 Prestige MM Sedan II 132KM (benzyna)

czerwiec 2010 - listopad 2010 86 190 PLN

Zdjęcia Toyoty Corolla 1.6 Prestige MM Sedan II 132KM (benzyna)

Inne wersje generacja-ii

Toyota Corolla - Wiadomości

Toyota Corolla znów najpopularniejszym modelem w Polsce
W statystykach sprzedaży samochodów na polskim rynku pojawiła się duża zmiana. Szalenie popularny dotąd Duster został zdetronizowany przez Toyotę Corollę - model, który jest na rynku zaledwie kilka miesięcy.

Jak zmieniła się Toyota Corolla? Poprzednia generacja jest teraz tańsza o kilka tysięcy złotych
Zmiana warty stała się faktem. Na motoryzacyjną scenę wjechała najnowsza Toyota Corolla. Występuje w kilku wersjach nadwoziowych i z mocnymi jednostkami napędowymi. To jednak wcale nie oznacza, że nie warto zainteresować się wcześniejszym wcieleniem. Poprzednik wciąż ma sporo do zaoferowania i do tego w bardzo korzystnej cenie.

Polski rynek bez większych zmian, ale dwa modele notują imponujące wzrosty. W przypadku Corolli to aż 90 proc.
Na pierwszy rzut oka na polskim rynku nowych samochodów w 2019 r. niewiele się zmieniło. To jednak pozory, bo dwa modele notują tak duże wzrosty sprzedaży, że niedługo mogą przeskoczyć liderów.

Toyota Corolla liderem wśród kompaktów. Sprzedaż przebiła Golfa i Octavię
Nowa Toyota Corolla zdominowała segment aut kompaktowych. Zaledwie dwa miesiące po premierze, nowa generacja Corolli zajęła pierwsze miejsce w rankingu najchętniej kupowanych kompaktów w Polsce.

Zmiana lidera w rankingu najpopularniejszych aut w Polsce. Maj należał do Toyoty Corolli
Już w zeszłym miesiącu Toyota Corolla otarła się o pozycję numeru 1 na polskim rynku, ale musiała uznać wyższość Skody Octavii. W maju japoński kompakt nie miał sobie równych.