Toyota Corolla 1.33 VVT-i Terra Sedan II 1.4 100KM (benzyna) (2010)

Toyota Corolla 1.33 VVT-i Terra Sedan II 1.4 100KM (benzyna)

Wersja była produkowana w 2010 roku. Toyota Corolla 1.33 VVT-i Terra Sedan II 1.4 to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 74 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji Toyoty Corolla 1.33 VVT-i Terra Sedan II 1.4 wynosi 100 KM. Silnik Toyoty Corolla 1.33 VVT-i Terra Sedan II 1.4 jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1329 cm3. Na każdy cylinder w silniku Toyoty Corolla 1.33 VVT-i Terra Sedan II 1.4 przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy Toyoty Corolla 1.33 VVT-i Terra Sedan II 1.4 osiąga moment obrotowy 132 Nm. Toyota Corolla 1.33 VVT-i Terra Sedan II 1.4 posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ Toyota Corolla 1.33 VVT-i Terra Sedan II 1.4 to benzyna.

Warto nadmienić, że Toyota Corolla 1.33 VVT-i Terra Sedan II 1.4 posiada 4 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4540 mm długości, 1760 mm szerokości, 1470 mm wysokości.

Opinie o Toyocie Corolla 1.33 VVT-i Terra Sedan II 1.4 100KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne Toyoty Corolla 1.33 VVT-i Terra Sedan II 1.4 100KM (benzyna)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Moc 100 KM
Momen obrotowy 132 Nm
Pojemność skokowa silnika 1329 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary Toyoty Corolla 1.33 VVT-i Terra Sedan II 1.4 100KM (benzyna)

Długość 4540 mm
Szerokość 1760 mm
Rozstaw osi 2600 mm
Wysokość 1470 mm
Masa własna 1225 kg
Masa całkowita 1735 kg

Wyposażenie Toyoty Corolla 1.33 VVT-i Terra Sedan II 1.4 100KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lusterka boczne w kolorze nadwozia 2010 Standard
Uchwyty ISOFIX do mocowania fotelika dziecięcego 2010 Standard (indywidualny)
Wyłącznik poduszki powietrznej pasażera 2010 Standard (indywidualny)
Spryskiwacze lamp przednich 2010 Standard
Światła przeciwmgielne 2010 Standard
Felgi stalowe 15 z ogumieniem 195/65 2010 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne regulowane elektrycznie i ogrzewane 2010 Standard (indywidualny)
Kolumna kierownicy regulowana w dwóch płaszczyznach 2010 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 2010 Standard (indywidualny)
Zamek centralny sterowany pilotem 2010 Standard (indywidualny)

Cena Toyoty Corolla 1.33 VVT-i Terra Sedan II 1.4 100KM (benzyna)

czerwiec 2010 - listopad 2010 58 990 PLN

Zdjęcia Toyoty Corolla 1.33 VVT-i Terra Sedan II 1.4 100KM (benzyna)

Inne wersje generacja-ii

Toyota Corolla - Wiadomości

Toyota Corolla zastępuje Aurisa - nowy model już z rabatem do 12 tys. zł
Atrakcyjny wygląd, szerokie możliwości personalizacji, a także praktyczne odmiany nadwoziowe. Toyota garściami korzysta z 50-letniej tradycji modelu Corolla, by ostatecznie wprowadzić jeden z najnowocześniejszych kompaktów na rynek. Toyota Corolla hatchback dostępna jest obecnie w bardzo atrakcyjnej ofercie.

Toyota Corolla znów najpopularniejszym modelem w Polsce
W statystykach sprzedaży samochodów na polskim rynku pojawiła się duża zmiana. Szalenie popularny dotąd Duster został zdetronizowany przez Toyotę Corollę - model, który jest na rynku zaledwie kilka miesięcy.

Polski rynek bez większych zmian, ale dwa modele notują imponujące wzrosty. W przypadku Corolli to aż 90 proc.
Na pierwszy rzut oka na polskim rynku nowych samochodów w 2019 r. niewiele się zmieniło. To jednak pozory, bo dwa modele notują tak duże wzrosty sprzedaży, że niedługo mogą przeskoczyć liderów.

Toyota Corolla liderem wśród kompaktów. Sprzedaż przebiła Golfa i Octavię
Nowa Toyota Corolla zdominowała segment aut kompaktowych. Zaledwie dwa miesiące po premierze, nowa generacja Corolli zajęła pierwsze miejsce w rankingu najchętniej kupowanych kompaktów w Polsce.

Zmiana lidera w rankingu najpopularniejszych aut w Polsce. Maj należał do Toyoty Corolli
Już w zeszłym miesiącu Toyota Corolla otarła się o pozycję numeru 1 na polskim rynku, ale musiała uznać wyższość Skody Octavii. W maju japoński kompakt nie miał sobie równych.