Toyota Corolla 1.3 L Sedan II 75KM (benzyna) (1987 - 1992)

Toyota Corolla 1.3 L Sedan II 75KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 1987 do 1992 roku. Toyota Corolla 1.3 L Sedan II to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 55 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji Toyoty Corolla 1.3 L Sedan II wynosi 75 KM. Silnik Toyoty Corolla 1.3 L Sedan II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1295 cm3.

Cały układ napędowy Toyoty Corolla 1.3 L Sedan II osiąga moment obrotowy 103 Nm. Toyota Corolla 1.3 L Sedan II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ Toyota Corolla 1.3 L Sedan II to benzyna.

Warto nadmienić, że Toyota Corolla 1.3 L Sedan II posiada 4 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4195 mm długości, 1655 mm szerokości, 1365 mm wysokości.

Opinie o Toyocie Corolla 1.3 L Sedan II 75KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne Toyoty Corolla 1.3 L Sedan II 75KM (benzyna)

Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Moc 75 KM
Momen obrotowy 103 Nm
Pojemność skokowa silnika 1295 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 43
Rodzaj katalizatora Brak
Liczba cylindrów 4
Rozmiar felgi R14
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary Toyoty Corolla 1.3 L Sedan II 75KM (benzyna)

Długość 4195 mm
Szerokość 1655 mm
Rozstaw osi 2430 mm
Wysokość 1365 mm
Masa własna 930 kg

Wyposażenie Toyoty Corolla 1.3 L Sedan II 75KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
4/5 zagłówki 1987 - 1992 Standard (indywidualny)
Tylne oparcie składane, dzielone 1987 - 1992 Standard (indywidualny)

Cena Toyoty Corolla 1.3 L Sedan II 75KM (benzyna)

sierpień 1987 - lipiec 1992 30 000 PLN

Zdjęcia Toyoty Corolla 1.3 L Sedan II 75KM (benzyna)

Toyota Corolla II sedan bordeaux (czerwony ciemny) przedni lewy

Inne wersje generacja-ii

Toyota Corolla - Wiadomości

Najlepiej sprzedające się auto na świecie to dobrze nam znana Corolla. Kto jeszcze jest w Top 10?
Toyota Corolla umacnia swoją pozycję globalnego lidera. W 2019 r. była bezapelacyjnym numerem 1 na całym świecie. Wyraźnie wyprzedziła drugiego w zestawieniu Forda serii F. Trzecie miejsce zajmuje inna Toyota.

Co o nowej Toyocie Corolli sądzi redaktor naczelny Moto.pl? Opowiedział o tym w Studiu Biznes
Trzeci tydzień pod rząd w Studiu Biznes redaktor naczelny Moto.pl Tomasz Korniejew testuje samochód hybrydowy. Tym razem siadł za kierownicą Toyoty Corolli.

Opinie Moto.pl: Hybryda na gaz - najbardziej oszczędne źródło napędu. Przetestowaliśmy Toyotę Corollę z instalacją LPG
Kierowcy często decydują się na montaż w swoim samochodzie instalacji gazowej. Z prostego powodu - pozwala to obniżyć koszty codziennej eksploatacji, a jeśli jeździmy dużo, zakup instalacji szybko się zwraca. Firma STAG poszła o krok dalej i zamontowała autogaz w aucie z napędem hybrydowym. I wniosek jest jeden - oszczędniej jeździć się chyba nie da.

Ulubione auto Polaków w 2019 r. Octavia i Corolla walczyły do samego końca, ale nie było niespodzianki
Wiele wskazywało na to, że polski rynek może zakończyć rok 2019 z nowym numerem 1. W ostatnich miesiącach wyniki nowej Corolli imponowały. Jednak Octavia i tak utrzymała pozycję lidera.

TOP30 samochodów osobowych w listopadzie. Toyota Corolla depcze po piętach Skodzie Octavii
Skoda Octavia to jeden z najpopularniejszych samochodów na rynku. Czeski kompakt czuje jednak na plecach oddech japońskiej konkurencji - Corolli brakuje niecałego tysiąca rejestracji, by zdobyć podium rankingu.