Toyota Corolla 2.0 D-4D Luna Sedan I 126KM (diesel) (2009 - 2010)

Toyota Corolla 2.0 D-4D Luna Sedan I 126KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2009 do 2010 roku. Toyota Corolla 2.0 D-4D Luna Sedan I to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 93 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji Toyoty Corolla 2.0 D-4D Luna Sedan I wynosi 126 KM. Silnik Toyoty Corolla 2.0 D-4D Luna Sedan I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1998 cm3. Na każdy cylinder w silniku Toyoty Corolla 2.0 D-4D Luna Sedan I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy Toyoty Corolla 2.0 D-4D Luna Sedan I osiąga moment obrotowy 310 Nm. Toyota Corolla 2.0 D-4D Luna Sedan I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ Toyota Corolla 2.0 D-4D Luna Sedan I to diesel.

Warto nadmienić, że Toyota Corolla 2.0 D-4D Luna Sedan I posiada 4 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4540 mm długości, 1760 mm szerokości, 1470 mm wysokości.

Opinie o Toyocie Corolla 2.0 D-4D Luna Sedan I 126KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne Toyoty Corolla 2.0 D-4D Luna Sedan I 126KM (diesel)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Moc 126 KM
Momen obrotowy 310 Nm
Pojemność skokowa silnika 1998 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary Toyoty Corolla 2.0 D-4D Luna Sedan I 126KM (diesel)

Długość 4540 mm
Szerokość 1760 mm
Rozstaw osi 2600 mm
Wysokość 1470 mm
Masa własna 1410 kg
Masa całkowita 1890 kg

Wyposażenie Toyoty Corolla 2.0 D-4D Luna Sedan I 126KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Airbag 6 sztuk: poduszki powietrzne czołowe i boczne dla kierowcy i pasażera, kurtyny powietrzne 2010 Standard
Airbag 6 sztuk 2009 - 2010 Standard (indywidualny)
Airbag - 4 sztuki 2009 - 2010 Standard
Lusterka boczne w kolorze nadwozia 2009 - 2010 Standard (indywidualny)
Czujnik deszczu i zmierzchu (aut. włączane światła i wycieraczki) 2009 - 2010 Standard
Uchwyty ISOFIX do mocowania fotelika dziecięcego 2009 - 2010 Standard (indywidualny)
Wyłącznik poduszki powietrznej pasażera 2009 - 2010 Standard (indywidualny)
Spryskiwacze lamp przednich 2009 - 2010 Standard (indywidualny)
Światła przeciwmgielne 2009 - 2010 Standard (indywidualny)
Lusterko wsteczne elektrochromatyczne (przyciemniające się) 2009 - 2010 Standard

Ceny Toyoty Corolla 2.0 D-4D Luna Sedan I 126KM (diesel)

luty 2010 - maj 2010 77 980 PLN
grudzień 2009 - styczeń 2010 83 200 PLN
luty 2009 - listopad 2009 83 200 PLN

Zdjęcia Toyoty Corolla 2.0 D-4D Luna Sedan I 126KM (diesel)

Inne wersje generacja-i

Toyota Corolla - Wiadomości

Toyota Corolla znów najpopularniejszym modelem w Polsce
W statystykach sprzedaży samochodów na polskim rynku pojawiła się duża zmiana. Szalenie popularny dotąd Duster został zdetronizowany przez Toyotę Corollę - model, który jest na rynku zaledwie kilka miesięcy.

Jak zmieniła się Toyota Corolla? Poprzednia generacja jest teraz tańsza o kilka tysięcy złotych
Zmiana warty stała się faktem. Na motoryzacyjną scenę wjechała najnowsza Toyota Corolla. Występuje w kilku wersjach nadwoziowych i z mocnymi jednostkami napędowymi. To jednak wcale nie oznacza, że nie warto zainteresować się wcześniejszym wcieleniem. Poprzednik wciąż ma sporo do zaoferowania i do tego w bardzo korzystnej cenie.

Polski rynek bez większych zmian, ale dwa modele notują imponujące wzrosty. W przypadku Corolli to aż 90 proc.
Na pierwszy rzut oka na polskim rynku nowych samochodów w 2019 r. niewiele się zmieniło. To jednak pozory, bo dwa modele notują tak duże wzrosty sprzedaży, że niedługo mogą przeskoczyć liderów.

Toyota Corolla liderem wśród kompaktów. Sprzedaż przebiła Golfa i Octavię
Nowa Toyota Corolla zdominowała segment aut kompaktowych. Zaledwie dwa miesiące po premierze, nowa generacja Corolli zajęła pierwsze miejsce w rankingu najchętniej kupowanych kompaktów w Polsce.

Zmiana lidera w rankingu najpopularniejszych aut w Polsce. Maj należał do Toyoty Corolli
Już w zeszłym miesiącu Toyota Corolla otarła się o pozycję numeru 1 na polskim rynku, ale musiała uznać wyższość Skody Octavii. W maju japoński kompakt nie miał sobie równych.