Toyota Corolla 1.8D DX Sedan I 1.9 56KM (diesel) (1985 - 1987)

Toyota Corolla 1.8D DX Sedan I 1.9 56KM (diesel)

Wersja była produkowana od 1985 do 1987 roku. Toyota Corolla 1.8D DX Sedan I 1.9 to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 41 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji Toyoty Corolla 1.8D DX Sedan I 1.9 wynosi 56 KM. Silnik Toyoty Corolla 1.8D DX Sedan I 1.9 jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1839 cm3.

Toyota Corolla 1.8D DX Sedan I 1.9 posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ Toyota Corolla 1.8D DX Sedan I 1.9 to diesel.

Warto nadmienić, że Toyota Corolla 1.8D DX Sedan I 1.9 posiada 4 drzwi, 5 siedzeń.

Opinie o Toyocie Corolla 1.8D DX Sedan I 1.9 56KM (diesel)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne Toyoty Corolla 1.8D DX Sedan I 1.9 56KM (diesel)

Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Moc 56 KM
Pojemność skokowa silnika 1839 cm3
Rodzaj katalizatora Brak
Liczba cylindrów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary Toyoty Corolla 1.8D DX Sedan I 1.9 56KM (diesel)

Rozstaw osi 2430 mm
Masa własna 1015 kg

Wyposażenie Toyoty Corolla 1.8D DX Sedan I 1.9 56KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Skrzynia manualna, 5-biegowa 1985 - 1987 Standard (indywidualny)

Cena Toyoty Corolla 1.8D DX Sedan I 1.9 56KM (diesel)

marzec 1985 - sierpień 1987 25 000 PLN

Zdjęcia Toyoty Corolla 1.8D DX Sedan I 1.9 56KM (diesel)

Toyota Corolla I sedan brązowy tylny prawy
Toyota Corolla I sedan silver grey przedni lewy

Inne wersje generacja-i

Toyota Corolla - Wiadomości

Uterenowiona Toyota Corolla Trek wjeżdża do polskich salonów. 120 tysięcy za przednionapedowe, podniesione kombi
Toyota Corolla Trek to nieco uterenowiony wariant popularnego kompaktowego kombi. Podniesione zawieszenie sprawia, że ten wariant wjedzie tam, gdzie nie poradziłaby sobie cywilna wersja. Ceny odmiany Trek zaczynają się od 120 900 zł.


Najlepiej sprzedające się auto na świecie to dobrze nam znana Corolla. Kto jeszcze jest w Top 10?
Toyota Corolla umacnia swoją pozycję globalnego lidera. W 2019 r. była bezapelacyjnym numerem 1 na całym świecie. Wyraźnie wyprzedziła drugiego w zestawieniu Forda serii F. Trzecie miejsce zajmuje inna Toyota.

Co o nowej Toyocie Corolli sądzi redaktor naczelny Moto.pl? Opowiedział o tym w Studiu Biznes
Trzeci tydzień pod rząd w Studiu Biznes redaktor naczelny Moto.pl Tomasz Korniejew testuje samochód hybrydowy. Tym razem siadł za kierownicą Toyoty Corolli.

Opinie Moto.pl: Hybryda na gaz - najbardziej oszczędne źródło napędu. Przetestowaliśmy Toyotę Corollę z instalacją LPG
Kierowcy często decydują się na montaż w swoim samochodzie instalacji gazowej. Z prostego powodu - pozwala to obniżyć koszty codziennej eksploatacji, a jeśli jeździmy dużo, zakup instalacji szybko się zwraca. Firma STAG poszła o krok dalej i zamontowała autogaz w aucie z napędem hybrydowym. I wniosek jest jeden - oszczędniej jeździć się chyba nie da.