Toyota Corolla 1.6 VVT-i Prestige + NAVI Sedan I 124KM

Toyota Corolla 1.6 VVT-i Prestige + NAVI Sedan I 124KM (benzyna) (2008)

Toyota Corolla 1.6 VVT-i Prestige + NAVI Sedan I 124KM (benzyna)

Wersja była produkowana w 2008 roku. Toyota Corolla 1.6 VVT-i Prestige + NAVI Sedan I to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 91 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji Toyoty Corolla 1.6 VVT-i Prestige + NAVI Sedan I wynosi 124 KM. Silnik Toyoty Corolla 1.6 VVT-i Prestige + NAVI Sedan I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1598 cm3. Na każdy cylinder w silniku Toyoty Corolla 1.6 VVT-i Prestige + NAVI Sedan I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy Toyoty Corolla 1.6 VVT-i Prestige + NAVI Sedan I osiąga moment obrotowy 157 Nm. Toyota Corolla 1.6 VVT-i Prestige + NAVI Sedan I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ Toyota Corolla 1.6 VVT-i Prestige + NAVI Sedan I to benzyna.

Warto nadmienić, że Toyota Corolla 1.6 VVT-i Prestige + NAVI Sedan I posiada 4 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4540 mm długości, 1760 mm szerokości, 1470 mm wysokości.

Opinie o Toyocie Corolla 1.6 VVT-i Prestige + NAVI Sedan I 124KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne Toyoty Corolla 1.6 VVT-i Prestige + NAVI Sedan I 124KM (benzyna)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Moc 124 KM
Momen obrotowy 157 Nm
Pojemność skokowa silnika 1598 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary Toyoty Corolla 1.6 VVT-i Prestige + NAVI Sedan I 124KM (benzyna)

Długość 4540 mm
Szerokość 1760 mm
Rozstaw osi 2600 mm
Wysokość 1470 mm
Masa własna 1225 kg
Masa całkowita 1735 kg

Wyposażenie Toyoty Corolla 1.6 VVT-i Prestige + NAVI Sedan I 124KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ABS 2008 Standard (indywidualny)
Airbag 6 sztuk 2008 Standard (indywidualny)
Tempomat 2008 Standard
Klimatyzacja 2008 Standard
Klimatyzacja automatyczna 2008 Standard (indywidualny)
Komputer pokładowy 2008 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne regulowane elektrycznie 2008 Standard (indywidualny)
El. podnoszenie szyb, przód 2008 Standard
El. podnoszenie szyb, przód i tył 2008 Standard (indywidualny)
Tylne oparcie składane, dzielone 2008 Standard (indywidualny)

Cena Toyoty Corolla 1.6 VVT-i Prestige + NAVI Sedan I 124KM (benzyna)

lipiec 2008 - listopad 2008 78 200 PLN

Zdjęcia Toyoty Corolla 1.6 VVT-i Prestige + NAVI Sedan I 124KM (benzyna)

Inne wersje generacja-i

Toyota Corolla - Wiadomości

Toyota Corolla znów najpopularniejszym modelem w Polsce
W statystykach sprzedaży samochodów na polskim rynku pojawiła się duża zmiana. Szalenie popularny dotąd Duster został zdetronizowany przez Toyotę Corollę - model, który jest na rynku zaledwie kilka miesięcy.

Jak zmieniła się Toyota Corolla? Poprzednia generacja jest teraz tańsza o kilka tysięcy złotych
Zmiana warty stała się faktem. Na motoryzacyjną scenę wjechała najnowsza Toyota Corolla. Występuje w kilku wersjach nadwoziowych i z mocnymi jednostkami napędowymi. To jednak wcale nie oznacza, że nie warto zainteresować się wcześniejszym wcieleniem. Poprzednik wciąż ma sporo do zaoferowania i do tego w bardzo korzystnej cenie.

Polski rynek bez większych zmian, ale dwa modele notują imponujące wzrosty. W przypadku Corolli to aż 90 proc.
Na pierwszy rzut oka na polskim rynku nowych samochodów w 2019 r. niewiele się zmieniło. To jednak pozory, bo dwa modele notują tak duże wzrosty sprzedaży, że niedługo mogą przeskoczyć liderów.

Toyota Corolla liderem wśród kompaktów. Sprzedaż przebiła Golfa i Octavię
Nowa Toyota Corolla zdominowała segment aut kompaktowych. Zaledwie dwa miesiące po premierze, nowa generacja Corolli zajęła pierwsze miejsce w rankingu najchętniej kupowanych kompaktów w Polsce.

Zmiana lidera w rankingu najpopularniejszych aut w Polsce. Maj należał do Toyoty Corolli
Już w zeszłym miesiącu Toyota Corolla otarła się o pozycję numeru 1 na polskim rynku, ale musiała uznać wyższość Skody Octavii. W maju japoński kompakt nie miał sobie równych.