Toyota Corolla 1.6 Prestige + NAVI Sedan I 132KM (benzyna) (2009)

Toyota Corolla 1.6 Prestige + NAVI Sedan I 132KM (benzyna)

Wersja była produkowana w 2009 roku. Toyota Corolla 1.6 Prestige + NAVI Sedan I to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 97 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji Toyoty Corolla 1.6 Prestige + NAVI Sedan I wynosi 132 KM. Silnik Toyoty Corolla 1.6 Prestige + NAVI Sedan I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1598 cm3. Na każdy cylinder w silniku Toyoty Corolla 1.6 Prestige + NAVI Sedan I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy Toyoty Corolla 1.6 Prestige + NAVI Sedan I osiąga moment obrotowy 160 Nm. Toyota Corolla 1.6 Prestige + NAVI Sedan I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ Toyota Corolla 1.6 Prestige + NAVI Sedan I to benzyna.

Warto nadmienić, że Toyota Corolla 1.6 Prestige + NAVI Sedan I posiada 4 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4540 mm długości, 1760 mm szerokości, 1470 mm wysokości.

Opinie o Toyocie Corolla 1.6 Prestige + NAVI Sedan I 132KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne Toyoty Corolla 1.6 Prestige + NAVI Sedan I 132KM (benzyna)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Moc 132 KM
Momen obrotowy 160 Nm
Pojemność skokowa silnika 1598 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary Toyoty Corolla 1.6 Prestige + NAVI Sedan I 132KM (benzyna)

Długość 4540 mm
Szerokość 1760 mm
Rozstaw osi 2600 mm
Wysokość 1470 mm
Masa własna 1255 kg
Masa całkowita 1760 kg

Wyposażenie Toyoty Corolla 1.6 Prestige + NAVI Sedan I 132KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Airbag 6 sztuk 2009 Standard (indywidualny)
Airbag - 4 sztuki 2009 Standard
Lusterka boczne w kolorze nadwozia 2009 Standard (indywidualny)
Czujnik deszczu i zmierzchu (aut. włączane światła i wycieraczki) 2009 Standard (indywidualny)
Uchwyty ISOFIX do mocowania fotelika dziecięcego 2009 Standard (indywidualny)
Wyłącznik poduszki powietrznej pasażera 2009 Standard (indywidualny)
Spryskiwacze lamp przednich 2009 Standard (indywidualny)
Światła przeciwmgielne 2009 Standard (indywidualny)
Lusterko wsteczne elektrochromatyczne (przyciemniające się) 2009 Standard (indywidualny)
Felgi stalowe 15 z ogumieniem 195/65 2009 Standard

Cena Toyoty Corolla 1.6 Prestige + NAVI Sedan I 132KM (benzyna)

maj 2009 - listopad 2009 87 800 PLN

Zdjęcia Toyoty Corolla 1.6 Prestige + NAVI Sedan I 132KM (benzyna)

Inne wersje generacja-i

Toyota Corolla - Wiadomości

Toyota Corolla znów najpopularniejszym modelem w Polsce
W statystykach sprzedaży samochodów na polskim rynku pojawiła się duża zmiana. Szalenie popularny dotąd Duster został zdetronizowany przez Toyotę Corollę - model, który jest na rynku zaledwie kilka miesięcy.

Jak zmieniła się Toyota Corolla? Poprzednia generacja jest teraz tańsza o kilka tysięcy złotych
Zmiana warty stała się faktem. Na motoryzacyjną scenę wjechała najnowsza Toyota Corolla. Występuje w kilku wersjach nadwoziowych i z mocnymi jednostkami napędowymi. To jednak wcale nie oznacza, że nie warto zainteresować się wcześniejszym wcieleniem. Poprzednik wciąż ma sporo do zaoferowania i do tego w bardzo korzystnej cenie.

Polski rynek bez większych zmian, ale dwa modele notują imponujące wzrosty. W przypadku Corolli to aż 90 proc.
Na pierwszy rzut oka na polskim rynku nowych samochodów w 2019 r. niewiele się zmieniło. To jednak pozory, bo dwa modele notują tak duże wzrosty sprzedaży, że niedługo mogą przeskoczyć liderów.

Toyota Corolla liderem wśród kompaktów. Sprzedaż przebiła Golfa i Octavię
Nowa Toyota Corolla zdominowała segment aut kompaktowych. Zaledwie dwa miesiące po premierze, nowa generacja Corolli zajęła pierwsze miejsce w rankingu najchętniej kupowanych kompaktów w Polsce.

Zmiana lidera w rankingu najpopularniejszych aut w Polsce. Maj należał do Toyoty Corolli
Już w zeszłym miesiącu Toyota Corolla otarła się o pozycję numeru 1 na polskim rynku, ale musiała uznać wyższość Skody Octavii. W maju japoński kompakt nie miał sobie równych.