Toyota Corolla 1.4 D-4D Luna MM Sedan I 90KM (diesel) (2007 - 2009)

Toyota Corolla 1.4 D-4D Luna MM Sedan I 90KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2007 do 2009 roku. Toyota Corolla 1.4 D-4D Luna MM Sedan I to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 66 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji Toyoty Corolla 1.4 D-4D Luna MM Sedan I wynosi 90 KM. Silnik Toyoty Corolla 1.4 D-4D Luna MM Sedan I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1364 cm3.

Cały układ napędowy Toyoty Corolla 1.4 D-4D Luna MM Sedan I osiąga moment obrotowy 190 Nm. Toyota Corolla 1.4 D-4D Luna MM Sedan I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ Toyota Corolla 1.4 D-4D Luna MM Sedan I to diesel.

Warto nadmienić, że Toyota Corolla 1.4 D-4D Luna MM Sedan I posiada 4 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4540 mm długości, 1760 mm szerokości, 1470 mm wysokości.

Opinie o Toyocie Corolla 1.4 D-4D Luna MM Sedan I 90KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne Toyoty Corolla 1.4 D-4D Luna MM Sedan I 90KM (diesel)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Moc 90 KM
Momen obrotowy 190 Nm
Pojemność skokowa silnika 1364 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (Oxy)
Liczba cylindrów 4
Skrzynia biegów Zautomatyzowana manualna
Napęd przedni

Wymiary Toyoty Corolla 1.4 D-4D Luna MM Sedan I 90KM (diesel)

Długość 4540 mm
Szerokość 1760 mm
Rozstaw osi 2600 mm
Wysokość 1470 mm
Masa własna 1225 kg
Masa całkowita 1735 kg

Wyposażenie Toyoty Corolla 1.4 D-4D Luna MM Sedan I 90KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lakier metalik 2008 - 2009 Standard (w pakiecie) 1 900 PLN
EBD - elektroniczny rozdział sił hamowania 2008 - 2009 Standard (indywidualny)
BA - system wspomagania hamowania 2008 - 2009 Standard (indywidualny)
Lakier uni 2008 - 2009 Standard (indywidualny)
Czujniki odległości przy parkowaniu - tył 2008 - 2009 Standard
Tapicerka materiałowa 2008 - 2009 Standard (indywidualny)
VSC - system stabilizacji toru jazdy z TRC 2008 - 2009 Standard (w pakiecie) 2 900 PLN
Lusterka boczne w kolorze nadwozia 2007 - 2009 Standard (indywidualny)
Czujnik deszczu i zmierzchu (aut. włączane światła i wycieraczki) 2007 - 2009 Standard
Radio CD z MP3 2007 - 2009 Standard (indywidualny)

Ceny Toyoty Corolla 1.4 D-4D Luna MM Sedan I 90KM (diesel)

luty 2009 - maj 2009 77 100 PLN
styczeń 2009 74 400 PLN
grudzień 2008 71 700 PLN
listopad 2008 - grudzień 2008 69 100 PLN
lipiec 2008 - październik 2008 67 800 PLN
luty 2008 - lipiec 2008 74 400 PLN
lipiec 2007 - luty 2008 76 900 PLN
styczeń 2007 - czerwiec 2007 75 900 PLN

Zdjęcia Toyoty Corolla 1.4 D-4D Luna MM Sedan I 90KM (diesel)

Inne wersje generacja-i

Toyota Corolla - Wiadomości

Toyota Corolla zastępuje Aurisa - nowy model już z rabatem do 12 tys. zł
Atrakcyjny wygląd, szerokie możliwości personalizacji, a także praktyczne odmiany nadwoziowe. Toyota garściami korzysta z 50-letniej tradycji modelu Corolla, by ostatecznie wprowadzić jeden z najnowocześniejszych kompaktów na rynek. Toyota Corolla hatchback dostępna jest obecnie w bardzo atrakcyjnej ofercie.

Toyota Corolla znów najpopularniejszym modelem w Polsce
W statystykach sprzedaży samochodów na polskim rynku pojawiła się duża zmiana. Szalenie popularny dotąd Duster został zdetronizowany przez Toyotę Corollę - model, który jest na rynku zaledwie kilka miesięcy.

Polski rynek bez większych zmian, ale dwa modele notują imponujące wzrosty. W przypadku Corolli to aż 90 proc.
Na pierwszy rzut oka na polskim rynku nowych samochodów w 2019 r. niewiele się zmieniło. To jednak pozory, bo dwa modele notują tak duże wzrosty sprzedaży, że niedługo mogą przeskoczyć liderów.

Toyota Corolla liderem wśród kompaktów. Sprzedaż przebiła Golfa i Octavię
Nowa Toyota Corolla zdominowała segment aut kompaktowych. Zaledwie dwa miesiące po premierze, nowa generacja Corolli zajęła pierwsze miejsce w rankingu najchętniej kupowanych kompaktów w Polsce.

Zmiana lidera w rankingu najpopularniejszych aut w Polsce. Maj należał do Toyoty Corolli
Już w zeszłym miesiącu Toyota Corolla otarła się o pozycję numeru 1 na polskim rynku, ale musiała uznać wyższość Skody Octavii. W maju japoński kompakt nie miał sobie równych.