Toyota Corolla 1.33 VVT-i Entry Sedan I 1.4 100KM (benzyna) (2010)

Toyota Corolla 1.33 VVT-i Entry Sedan I 1.4 100KM (benzyna)

Wersja była produkowana w 2010 roku. Toyota Corolla 1.33 VVT-i Entry Sedan I 1.4 to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 74 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji Toyoty Corolla 1.33 VVT-i Entry Sedan I 1.4 wynosi 100 KM. Silnik Toyoty Corolla 1.33 VVT-i Entry Sedan I 1.4 jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1329 cm3. Na każdy cylinder w silniku Toyoty Corolla 1.33 VVT-i Entry Sedan I 1.4 przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy Toyoty Corolla 1.33 VVT-i Entry Sedan I 1.4 osiąga moment obrotowy 132 Nm. Toyota Corolla 1.33 VVT-i Entry Sedan I 1.4 posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ Toyota Corolla 1.33 VVT-i Entry Sedan I 1.4 to benzyna.

Warto nadmienić, że Toyota Corolla 1.33 VVT-i Entry Sedan I 1.4 posiada 4 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4540 mm długości, 1760 mm szerokości, 1470 mm wysokości.

Opinie o Toyocie Corolla 1.33 VVT-i Entry Sedan I 1.4 100KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne Toyoty Corolla 1.33 VVT-i Entry Sedan I 1.4 100KM (benzyna)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Moc 100 KM
Momen obrotowy 132 Nm
Pojemność skokowa silnika 1329 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary Toyoty Corolla 1.33 VVT-i Entry Sedan I 1.4 100KM (benzyna)

Długość 4540 mm
Szerokość 1760 mm
Rozstaw osi 2600 mm
Wysokość 1470 mm
Masa własna 1225 kg
Masa całkowita 1735 kg

Wyposażenie Toyoty Corolla 1.33 VVT-i Entry Sedan I 1.4 100KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Zderzaki w kolorze nadwozia 2010 Standard (indywidualny)
Felgi stalowe 16 z ogumieniem 205/55 2010 Standard
Lampy ksenonowe 2010 Standard
Airbag kolan kierowcy 2010 Standard
BA - system wspomagania hamowania 2010 Standard (indywidualny)
EBD - elektroniczny rozdział sił hamowania 2010 Standard (indywidualny)
ABS 2010 Standard (indywidualny)
Lakier metalik 2010 Standard (w pakiecie) 1 900 PLN
Tempomat z ogranicznikiem prędkości 2010 Standard
System Inteligentny kluczyk - otwieranie i uruchamianianie pojazdu bez użycia kluczyka 2010 Standard

Cena Toyoty Corolla 1.33 VVT-i Entry Sedan I 1.4 100KM (benzyna)

lipiec 2010 - listopad 2010 51 700 PLN

Zdjęcia Toyoty Corolla 1.33 VVT-i Entry Sedan I 1.4 100KM (benzyna)

Inne wersje generacja-i

Toyota Corolla - Wiadomości

Biznesowa oferta Toyoty - znaleźliśmy cztery największe okazje
Toyota przygotowała bardzo ciekawą ofertę dla klientów biznesowych. Wszystkie modele objęto atrakcyjnym programem finansowym, dzięki czemu za kilkaset złotych miesięcznie można użytkować najbardziej dopasowane modele. Sprawdzamy, ile trzeba zapłacić za popularne samochody japońskiego producenta.

Toyota Corolla zastępuje Aurisa - nowy model już z rabatem do 12 tys. zł
Atrakcyjny wygląd, szerokie możliwości personalizacji, a także praktyczne odmiany nadwoziowe. Toyota garściami korzysta z 50-letniej tradycji modelu Corolla, by ostatecznie wprowadzić jeden z najnowocześniejszych kompaktów na rynek. Toyota Corolla hatchback dostępna jest obecnie w bardzo atrakcyjnej ofercie.

Poprzednia generacja Toyoty Corolli teraz w dobrej cenie! Sprawdzamy czy to najtańszy wóz w swojej klasie
Toyota Corolla ma 53 lata. Pierwsza generacja pojawiła się na rynku w 1966 roku. Sprzedaż modelu przekroczyła 40 milionów w 2013. Teraz czas na nowe wcielenie, dzięki czemu poprzedniczkę można kupić z ogromnym upustem.

Jak zmieniła się Toyota Corolla? Poprzednia generacja jest teraz tańsza o 10 tysięcy złotych
Zmiana warty stała się faktem. Na motoryzacyjną scenę wjechała najnowsza Toyota Corolla. Występuje w kilku wersjach nadwoziowych i z mocnymi jednostkami napędowymi. To jednak wcale nie oznacza, że nie warto zainteresować się wcześniejszym wcieleniem. Poprzednik wciąż ma sporo do zaoferowania i do tego w bardzo korzystnej cenie.

Toyota Corolla znów najpopularniejszym modelem w Polsce
W statystykach sprzedaży samochodów na polskim rynku pojawiła się duża zmiana. Szalenie popularny dotąd Duster został zdetronizowany przez Toyotę Corollę - model, który jest na rynku zaledwie kilka miesięcy.