Toyota Corolla 1.4 VVT-i Terra Kombi VI 97KM (benzyna) (2004 - 2007)

Toyota Corolla 1.4 VVT-i Terra Kombi VI 97KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2004 do 2007 roku. Toyota Corolla 1.4 VVT-i Terra Kombi VI to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 71 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji Toyoty Corolla 1.4 VVT-i Terra Kombi VI wynosi 97 KM. Silnik Toyoty Corolla 1.4 VVT-i Terra Kombi VI jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1398 cm3. Na każdy cylinder w silniku Toyoty Corolla 1.4 VVT-i Terra Kombi VI przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy Toyoty Corolla 1.4 VVT-i Terra Kombi VI osiąga moment obrotowy 130 Nm. Toyota Corolla 1.4 VVT-i Terra Kombi VI posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ Toyota Corolla 1.4 VVT-i Terra Kombi VI to benzyna.

Warto nadmienić, że Toyota Corolla 1.4 VVT-i Terra Kombi VI posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1480 litrów. Wymiary samochodu: 4410 mm długości, 1710 mm szerokości, 1500 mm wysokości.

Opinie o Toyocie Corolla 1.4 VVT-i Terra Kombi VI 97KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne Toyoty Corolla 1.4 VVT-i Terra Kombi VI 97KM (benzyna)

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 97 KM
Momen obrotowy 130 Nm
Pojemność skokowa silnika 1398 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary Toyoty Corolla 1.4 VVT-i Terra Kombi VI 97KM (benzyna)

Długość 4410 mm
Szerokość 1710 mm
Rozstaw osi 2600 mm
Wysokość 1500 mm
Masa własna 1170 kg
Masa całkowita 1655 kg

Wyposażenie Toyoty Corolla 1.4 VVT-i Terra Kombi VI 97KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lakier metalik 2006 - 2007 Standard (w pakiecie) 1 900 PLN
Zegary typu OPTITRON 2006 - 2007 Standard (indywidualny)
Felgi alu. 15 z ogumieniem 195/60 2006 - 2007 Standard
Klimatyzacja 2005 - 2007 Standard (indywidualny)
ABS 2004 - 2007 Standard (indywidualny)
Komputer pokładowy 2004 - 2007 Standard (indywidualny)
Zamek centralny 2004 - 2007 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne regulowane elektrycznie 2004 - 2007 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 2004 - 2007 Standard (indywidualny)
El. podnoszenie szyb, przód 2004 - 2007 Standard (indywidualny)

Ceny Toyoty Corolla 1.4 VVT-i Terra Kombi VI 97KM (benzyna)

wrzesień 2006 - marzec 2007 61 000 PLN
czerwiec 2006 - wrzesień 2006 60 500 PLN
listopad 2005 - czerwiec 2006 60 000 PLN
grudzień 2004 - październik 2005 60 000 PLN
czerwiec 2004 - listopad 2004 59 000 PLN

Zdjęcia Toyoty Corolla 1.4 VVT-i Terra Kombi VI 97KM (benzyna)

Toyota Corolla VI kombi czarny tylny lewy
Toyota Corolla VI kombi czarny tylny prawy
Toyota Corolla VI kombi czarny przedni lewy
Toyota Corolla VI kombi czarny tylny lewy
Toyota Corolla VI kombi szary ciemny przedni prawy
Toyota Corolla VI kombi szary ciemny tylny prawy

Inne wersje generacja-vi

Toyota Corolla - Wiadomości

Suzuki Swace oficjalnie. Suzuki wchodzi do bardzo ważnego segmentu
SUV-y SUV-ami, ale europejscy klienci wciąż często decydują się na klasyczny kompakt. Zwłaszcza, jeśli jest to pojemne i oszczędne kombi. Taki samochód do swojej oferty wprowadza właśnie Suzuki. I już wiemy, że będzie to bardzo dobre auto. W końcu pod nazwą "Suzuki Swace" kryje się Corolla.

Kompakt czy crossover - który lepiej sprawdza się w mieście? Prześwietlamy modele Toyoty
Kompakty i crossovery cieszą się niesłabnącą popularnością. Corolla to ikona segmentu, natomiast C-HR po niedawnej modernizacji jest jednym z ciekawszych samochodów w klasie kompaktowych SUV-ów. Który z nich lepiej sprawdzi się w mieście?


SUV-ów nigdy za wiele. Oto Toyota Corolla Cross
Na razie Toyotę Corollę Cross musimy traktować jako ciekawostkę. Zadebiutowała w Tajlandii i ma być sprzedawana na rynkach azjatyckich. Wydaje nam się, że i w Europie nowy model mógłby osiągnąć spory sukces.

Dacia Duster wraca na pierwsze miejsce. Hity kwietnia 2020 r. w Polsce. Bez zakupów firm
Dacia Duster stoczyła zażarty bój z aż czterema Toyotami o miano ulubionego samochodu polskich klientów indywidualnych w kryzysowym kwietniu 2020 r. Kto jeszcze znalazł się w czołówce.