Toyota Corolla 2.0 D Kombi III 72KM (diesel) (1997 - 1998)

Toyota Corolla 2.0 D Kombi III 72KM (diesel)

Wersja była produkowana od 1997 do 1998 roku. Toyota Corolla 2.0 D Kombi III to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 53 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji Toyoty Corolla 2.0 D Kombi III wynosi 72 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 165 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 14,4 s. Silnik Toyoty Corolla 2.0 D Kombi III jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1975 cm3.

Cały układ napędowy Toyoty Corolla 2.0 D Kombi III osiąga moment obrotowy 131 Nm. Toyota Corolla 2.0 D Kombi III posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ Toyota Corolla 2.0 D Kombi III to diesel.

Warto nadmienić, że Toyota Corolla 2.0 D Kombi III posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1280 litrów. Wymiary samochodu: 4320 mm długości, 1690 mm szerokości, 1490 mm wysokości.

Opinie o Toyocie Corolla 2.0 D Kombi III 72KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania Toyoty Corolla 2.0 D Kombi III 72KM (diesel)

Spalanie w jeździe miejskiej 8,3 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 5,2 l/100km

Dane techniczne Toyoty Corolla 2.0 D Kombi III 72KM (diesel)

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 14,4 s
Prędkość maksymalna 165 km/h
Moc 72 KM
Momen obrotowy 131 Nm
Pojemność skokowa silnika 1975 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 50
Rodzaj katalizatora Katalizator
Liczba cylindrów 4
Rozmiar opony 165/70 R14
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary Toyoty Corolla 2.0 D Kombi III 72KM (diesel)

Długość 4320 mm
Szerokość 1690 mm
Rozstaw osi 2465 mm
Wysokość 1490 mm
Masa własna 1250 kg
Masa całkowita 1685 kg

Wyposażenie Toyoty Corolla 2.0 D Kombi III 72KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Airbag - 4 sztuki 1998 Standard (indywidualny)
Airbag kierowcy i pasażera 1998 Standard
ABS 1997 - 1998 Standard (indywidualny)
Airbag kierowcy i pasażera 1997 - 1998 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne regulowane mechanicznie 1997 - 1998 Standard (indywidualny)
Wycieraczka szyby tylnej 1997 - 1998 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 1997 - 1998 Standard (indywidualny)
Szyby barwione 1997 - 1998 Standard (indywidualny)
4/5 zagłówki 1997 - 1998 Standard (indywidualny)
Skrzynia manualna, 5-biegowa 1997 - 1998 Standard (indywidualny)

Cena Toyoty Corolla 2.0 D Kombi III 72KM (diesel)

lipiec 1997 - grudzień 1998 55 000 PLN

Zdjęcia Toyoty Corolla 2.0 D Kombi III 72KM (diesel)

Toyota Corolla III kombi tylny prawy
Toyota Corolla III kombi niebieski jasny tylny lewy
Toyota Corolla III kombi niebieski jasny przedni prawy
Toyota Corolla III kombi silver grey przedni lewy
Toyota Corolla III kombi tablica rozdzielcza
Toyota Corolla III kombi wnętrze
Toyota Corolla III kombi wnętrze

Inne wersje generacja-iii

Toyota Corolla - Wiadomości

Uterenowiona Toyota Corolla Trek wjeżdża do polskich salonów. 120 tysięcy za przednionapedowe, podniesione kombi
Toyota Corolla Trek to nieco uterenowiony wariant popularnego kompaktowego kombi. Podniesione zawieszenie sprawia, że ten wariant wjedzie tam, gdzie nie poradziłaby sobie cywilna wersja. Ceny odmiany Trek zaczynają się od 120 900 zł.


Najlepiej sprzedające się auto na świecie to dobrze nam znana Corolla. Kto jeszcze jest w Top 10?
Toyota Corolla umacnia swoją pozycję globalnego lidera. W 2019 r. była bezapelacyjnym numerem 1 na całym świecie. Wyraźnie wyprzedziła drugiego w zestawieniu Forda serii F. Trzecie miejsce zajmuje inna Toyota.

Co o nowej Toyocie Corolli sądzi redaktor naczelny Moto.pl? Opowiedział o tym w Studiu Biznes
Trzeci tydzień pod rząd w Studiu Biznes redaktor naczelny Moto.pl Tomasz Korniejew testuje samochód hybrydowy. Tym razem siadł za kierownicą Toyoty Corolli.

Opinie Moto.pl: Hybryda na gaz - najbardziej oszczędne źródło napędu. Przetestowaliśmy Toyotę Corollę z instalacją LPG
Kierowcy często decydują się na montaż w swoim samochodzie instalacji gazowej. Z prostego powodu - pozwala to obniżyć koszty codziennej eksploatacji, a jeśli jeździmy dużo, zakup instalacji szybko się zwraca. Firma STAG poszła o krok dalej i zamontowała autogaz w aucie z napędem hybrydowym. I wniosek jest jeden - oszczędniej jeździć się chyba nie da.