Toyota Corolla 2.0 D-4D Sol Kombi mpv Verso II 116KM (diesel) (2004 - 2006)

Toyota Corolla 2.0 D-4D Sol Kombi mpv Verso II 116KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2004 do 2006 roku. Toyota Corolla 2.0 D-4D Sol Kombi mpv Verso II to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 85 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji Toyoty Corolla 2.0 D-4D Sol Kombi mpv Verso II wynosi 116 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 180 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 12,6 s. Silnik Toyoty Corolla 2.0 D-4D Sol Kombi mpv Verso II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1995 cm3. Na każdy cylinder w silniku Toyoty Corolla 2.0 D-4D Sol Kombi mpv Verso II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy Toyoty Corolla 2.0 D-4D Sol Kombi mpv Verso II osiąga moment obrotowy 280 Nm. Toyota Corolla 2.0 D-4D Sol Kombi mpv Verso II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ Toyota Corolla 2.0 D-4D Sol Kombi mpv Verso II to diesel.

Warto nadmienić, że Toyota Corolla 2.0 D-4D Sol Kombi mpv Verso II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1563 litrów. Wymiary samochodu: 4360 mm długości, 1770 mm szerokości, 1620 mm wysokości.

Opinie o Toyocie Corolla 2.0 D-4D Sol Kombi mpv Verso II 116KM (diesel)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania Toyoty Corolla 2.0 D-4D Sol Kombi mpv Verso II 116KM (diesel)

Spalanie w jeździe miejskiej 7,8 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 5,3 l/100km

Dane techniczne Toyoty Corolla 2.0 D-4D Sol Kombi mpv Verso II 116KM (diesel)

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 12,6 s
Prędkość maksymalna 180 km/h
Moc 116 KM
Momen obrotowy 280 Nm
Pojemność skokowa silnika 1995 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 55
Rodzaj katalizatora Katalizator
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 205/55 R16
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary Toyoty Corolla 2.0 D-4D Sol Kombi mpv Verso II 116KM (diesel)

Długość 4360 mm
Szerokość 1770 mm
Rozstaw osi 2750 mm
Wysokość 1620 mm
Masa własna 1475 kg
Masa całkowita 2140 kg

Wyposażenie Toyoty Corolla 2.0 D-4D Sol Kombi mpv Verso II 116KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ABS 2004 - 2006 Standard (indywidualny)
Airbag 6 sztuk 2004 - 2006 Standard (indywidualny)
Światła przeciwmgielne 2004 - 2006 Standard (indywidualny)
Tempomat 2004 - 2006 Standard (indywidualny)
Klimatyzacja 2004 - 2006 Standard
Klimatyzacja automatyczna 2004 - 2006 Standard (indywidualny)
Komputer pokładowy 2004 - 2006 Standard (indywidualny)
Zamek centralny 2004 - 2006 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne regulowane elektrycznie 2004 - 2006 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 2004 - 2006 Standard (indywidualny)

Ceny Toyoty Corolla 2.0 D-4D Sol Kombi mpv Verso II 116KM (diesel)

listopad 2005 - czerwiec 2006 96 800 PLN
grudzień 2004 - październik 2005 94 800 PLN
maj 2004 - listopad 2004 94 800 PLN

Zdjęcia Toyoty Corolla 2.0 D-4D Sol Kombi mpv Verso II 116KM (diesel)

Inne wersje verso-generacja-ii

Toyota Corolla - Wiadomości

Suzuki Swace oficjalnie. Suzuki wchodzi do bardzo ważnego segmentu
SUV-y SUV-ami, ale europejscy klienci wciąż często decydują się na klasyczny kompakt. Zwłaszcza, jeśli jest to pojemne i oszczędne kombi. Taki samochód do swojej oferty wprowadza właśnie Suzuki. I już wiemy, że będzie to bardzo dobre auto. W końcu pod nazwą "Suzuki Swace" kryje się Corolla.

Kompakt czy crossover - który lepiej sprawdza się w mieście? Prześwietlamy modele Toyoty
Kompakty i crossovery cieszą się niesłabnącą popularnością. Corolla to ikona segmentu, natomiast C-HR po niedawnej modernizacji jest jednym z ciekawszych samochodów w klasie kompaktowych SUV-ów. Który z nich lepiej sprawdzi się w mieście?


SUV-ów nigdy za wiele. Oto Toyota Corolla Cross
Na razie Toyotę Corollę Cross musimy traktować jako ciekawostkę. Zadebiutowała w Tajlandii i ma być sprzedawana na rynkach azjatyckich. Wydaje nam się, że i w Europie nowy model mógłby osiągnąć spory sukces.

Dacia Duster wraca na pierwsze miejsce. Hity kwietnia 2020 r. w Polsce. Bez zakupów firm
Dacia Duster stoczyła zażarty bój z aż czterema Toyotami o miano ulubionego samochodu polskich klientów indywidualnych w kryzysowym kwietniu 2020 r. Kto jeszcze znalazł się w czołówce.