Toyota Corolla 1.6 Luna Hatchback Liftback IV 110KM (benzyna) (1997 - 2000)

Toyota Corolla 1.6 Luna Hatchback Liftback IV 110KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 1997 do 2000 roku. Toyota Corolla 1.6 Luna Hatchback Liftback IV to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 81 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji Toyoty Corolla 1.6 Luna Hatchback Liftback IV wynosi 110 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 180 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 11,8 s. Silnik Toyoty Corolla 1.6 Luna Hatchback Liftback IV jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1587 cm3.

Toyota Corolla 1.6 Luna Hatchback Liftback IV posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ Toyota Corolla 1.6 Luna Hatchback Liftback IV to benzyna.

Warto nadmienić, że Toyota Corolla 1.6 Luna Hatchback Liftback IV posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1060 litrów. Wymiary samochodu: 1690 mm szerokości.

Opinie o Toyocie Corolla 1.6 Luna Hatchback Liftback IV 110KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania Toyoty Corolla 1.6 Luna Hatchback Liftback IV 110KM (benzyna)

Spalanie w jeździe miejskiej 12,4 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 7,8 l/100km

Dane techniczne Toyoty Corolla 1.6 Luna Hatchback Liftback IV 110KM (benzyna)

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 11,8 s
Prędkość maksymalna 180 km/h
Moc 110 KM
Pojemność skokowa silnika 1587 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 50
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Rozmiar opony 185/65 R14
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary Toyoty Corolla 1.6 Luna Hatchback Liftback IV 110KM (benzyna)

Szerokość 1690 mm
Rozstaw osi 2465 mm
Masa własna 1060 kg
Masa całkowita 1615 kg

Wyposażenie Toyoty Corolla 1.6 Luna Hatchback Liftback IV 110KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Airbag kierowcy i pasażera 1998 - 2000 Standard
Airbag - 4 sztuki 1998 - 2000 Standard (indywidualny)
Klimatyzacja 1998 - 2000 Standard (indywidualny)
Siedzenia sportowe - przód 1997 - 2000 Standard (indywidualny)
Tapicerka welurowa 1997 - 2000 Standard (indywidualny)
Termometr zewnętrzny 1997 - 2000 Standard (indywidualny)
Immobilizer 1997 - 2000 Standard (indywidualny)
Tylne oparcie składane, dzielone 1997 - 2000 Standard (indywidualny)
Obrotomierz 1997 - 2000 Standard (indywidualny)
Skrzynia manualna, 5-biegowa 1997 - 2000 Standard (indywidualny)

Cena Toyoty Corolla 1.6 Luna Hatchback Liftback IV 110KM (benzyna)

lipiec 1997 - grudzień 2000 50 000 PLN

Zdjęcia Toyoty Corolla 1.6 Luna Hatchback Liftback IV 110KM (benzyna)

Inne wersje liftback-generacja-iv

Toyota Corolla - Wiadomości

Toyota Corolla znów najpopularniejszym modelem w Polsce
W statystykach sprzedaży samochodów na polskim rynku pojawiła się duża zmiana. Szalenie popularny dotąd Duster został zdetronizowany przez Toyotę Corollę - model, który jest na rynku zaledwie kilka miesięcy.

Jak zmieniła się Toyota Corolla? Poprzednia generacja jest teraz tańsza o kilka tysięcy złotych
Zmiana warty stała się faktem. Na motoryzacyjną scenę wjechała najnowsza Toyota Corolla. Występuje w kilku wersjach nadwoziowych i z mocnymi jednostkami napędowymi. To jednak wcale nie oznacza, że nie warto zainteresować się wcześniejszym wcieleniem. Poprzednik wciąż ma sporo do zaoferowania i do tego w bardzo korzystnej cenie.

Polski rynek bez większych zmian, ale dwa modele notują imponujące wzrosty. W przypadku Corolli to aż 90 proc.
Na pierwszy rzut oka na polskim rynku nowych samochodów w 2019 r. niewiele się zmieniło. To jednak pozory, bo dwa modele notują tak duże wzrosty sprzedaży, że niedługo mogą przeskoczyć liderów.

Toyota Corolla liderem wśród kompaktów. Sprzedaż przebiła Golfa i Octavię
Nowa Toyota Corolla zdominowała segment aut kompaktowych. Zaledwie dwa miesiące po premierze, nowa generacja Corolli zajęła pierwsze miejsce w rankingu najchętniej kupowanych kompaktów w Polsce.

Zmiana lidera w rankingu najpopularniejszych aut w Polsce. Maj należał do Toyoty Corolli
Już w zeszłym miesiącu Toyota Corolla otarła się o pozycję numeru 1 na polskim rynku, ale musiała uznać wyższość Skody Octavii. W maju japoński kompakt nie miał sobie równych.