Toyota Corolla 1.6 16V GLi aut Hatchback Liftback III 114KM (benzyna) (1992 - 1997)

Toyota Corolla 1.6 16V GLi aut Hatchback Liftback III 114KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 1992 do 1997 roku. Toyota Corolla 1.6 16V GLi aut Hatchback Liftback III to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 84 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji Toyoty Corolla 1.6 16V GLi aut Hatchback Liftback III wynosi 114 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 195 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 10,0 s. Silnik Toyoty Corolla 1.6 16V GLi aut Hatchback Liftback III jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1587 cm3.

Cały układ napędowy Toyoty Corolla 1.6 16V GLi aut Hatchback Liftback III osiąga moment obrotowy 145 Nm. Toyota Corolla 1.6 16V GLi aut Hatchback Liftback III posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ Toyota Corolla 1.6 16V GLi aut Hatchback Liftback III to benzyna.

Średnie spalanie Toyoty Corolla 1.6 16V GLi aut Hatchback Liftback III wynosi około 7,3 l na 100km. Warto nadmienić, że Toyota Corolla 1.6 16V GLi aut Hatchback Liftback III posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1000 litrów. Wymiary samochodu: 4295 mm długości, 1685 mm szerokości, 1375 mm wysokości.

Opinie o Toyocie Corolla 1.6 16V GLi aut Hatchback Liftback III 114KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania Toyoty Corolla 1.6 16V GLi aut Hatchback Liftback III 114KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 7,3 l/100km

Dane techniczne Toyoty Corolla 1.6 16V GLi aut Hatchback Liftback III 114KM (benzyna)

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 10,0 s
Prędkość maksymalna 195 km/h
Moc 114 KM
Momen obrotowy 145 Nm
Pojemność skokowa silnika 1587 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 50
Rodzaj katalizatora Katalizator
Liczba cylindrów 4
Rozmiar opony 185/65 R14 H
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary Toyoty Corolla 1.6 16V GLi aut Hatchback Liftback III 114KM (benzyna)

Długość 4295 mm
Szerokość 1685 mm
Rozstaw osi 2465 mm
Wysokość 1375 mm
Masa własna 1095 kg
Masa całkowita 1595 kg

Wyposażenie Toyoty Corolla 1.6 16V GLi aut Hatchback Liftback III 114KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lusterka boczne regulowane elektrycznie 1994 - 1997 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 1993 - 1997 Standard (indywidualny)
Zamek centralny 1992 - 1997 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne regulowane mechanicznie 1992 - 1997 Standard (indywidualny)
Wycieraczka szyby tylnej 1992 - 1997 Standard (indywidualny)
El. podnoszenie szyb, przód i tył 1992 - 1997 Standard (indywidualny)
Szyby barwione 1992 - 1997 Standard (indywidualny)
4/5 zagłówki 1992 - 1997 Standard (indywidualny)
Skrzynia automatyczna 1992 - 1997 Standard (indywidualny)
Obrotomierz 1992 - 1997 Standard (indywidualny)

Cena Toyoty Corolla 1.6 16V GLi aut Hatchback Liftback III 114KM (benzyna)

styczeń 1992 - marzec 1997 42 000 PLN

Zdjęcia Toyoty Corolla 1.6 16V GLi aut Hatchback Liftback III 114KM (benzyna)

Toyota Corolla Liftback III hatchback czerwony jasny przedni lewy

Inne wersje liftback-generacja-iii

Toyota Corolla - Wiadomości

Suzuki Swace oficjalnie. Suzuki wchodzi do bardzo ważnego segmentu
SUV-y SUV-ami, ale europejscy klienci wciąż często decydują się na klasyczny kompakt. Zwłaszcza, jeśli jest to pojemne i oszczędne kombi. Taki samochód do swojej oferty wprowadza właśnie Suzuki. I już wiemy, że będzie to bardzo dobre auto. W końcu pod nazwą "Suzuki Swace" kryje się Corolla.

Kompakt czy crossover - który lepiej sprawdza się w mieście? Prześwietlamy modele Toyoty
Kompakty i crossovery cieszą się niesłabnącą popularnością. Corolla to ikona segmentu, natomiast C-HR po niedawnej modernizacji jest jednym z ciekawszych samochodów w klasie kompaktowych SUV-ów. Który z nich lepiej sprawdzi się w mieście?


SUV-ów nigdy za wiele. Oto Toyota Corolla Cross
Na razie Toyotę Corollę Cross musimy traktować jako ciekawostkę. Zadebiutowała w Tajlandii i ma być sprzedawana na rynkach azjatyckich. Wydaje nam się, że i w Europie nowy model mógłby osiągnąć spory sukces.

Dacia Duster wraca na pierwsze miejsce. Hity kwietnia 2020 r. w Polsce. Bez zakupów firm
Dacia Duster stoczyła zażarty bój z aż czterema Toyotami o miano ulubionego samochodu polskich klientów indywidualnych w kryzysowym kwietniu 2020 r. Kto jeszcze znalazł się w czołówce.