Toyota Corolla 1.8D DX Hatchback Liftback I 1.9 56KM (diesel) (1985 - 1987)

Toyota Corolla 1.8D DX Hatchback Liftback I 1.9 56KM (diesel)

Wersja była produkowana od 1985 do 1987 roku. Toyota Corolla 1.8D DX Hatchback Liftback I 1.9 to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 41 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji Toyoty Corolla 1.8D DX Hatchback Liftback I 1.9 wynosi 56 KM. Silnik Toyoty Corolla 1.8D DX Hatchback Liftback I 1.9 jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1839 cm3.

Toyota Corolla 1.8D DX Hatchback Liftback I 1.9 posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ Toyota Corolla 1.8D DX Hatchback Liftback I 1.9 to diesel.

Warto nadmienić, że Toyota Corolla 1.8D DX Hatchback Liftback I 1.9 posiada 5 drzwi, 5 siedzeń.

Opinie o Toyocie Corolla 1.8D DX Hatchback Liftback I 1.9 56KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne Toyoty Corolla 1.8D DX Hatchback Liftback I 1.9 56KM (diesel)

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 56 KM
Pojemność skokowa silnika 1839 cm3
Rodzaj katalizatora Brak
Liczba cylindrów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary Toyoty Corolla 1.8D DX Hatchback Liftback I 1.9 56KM (diesel)

Rozstaw osi 2430 mm
Masa własna 975 kg

Wyposażenie Toyoty Corolla 1.8D DX Hatchback Liftback I 1.9 56KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Skrzynia manualna, 5-biegowa 1985 - 1987 Standard (indywidualny)

Cena Toyoty Corolla 1.8D DX Hatchback Liftback I 1.9 56KM (diesel)

marzec 1985 - sierpień 1987 25 000 PLN

Zdjęcia Toyoty Corolla 1.8D DX Hatchback Liftback I 1.9 56KM (diesel)

brak zdjęć

Inne wersje liftback-generacja-i

Toyota Corolla - Wiadomości

Toyota Corolla znów najpopularniejszym modelem w Polsce
W statystykach sprzedaży samochodów na polskim rynku pojawiła się duża zmiana. Szalenie popularny dotąd Duster został zdetronizowany przez Toyotę Corollę - model, który jest na rynku zaledwie kilka miesięcy.

Jak zmieniła się Toyota Corolla? Poprzednia generacja jest teraz tańsza o kilka tysięcy złotych
Zmiana warty stała się faktem. Na motoryzacyjną scenę wjechała najnowsza Toyota Corolla. Występuje w kilku wersjach nadwoziowych i z mocnymi jednostkami napędowymi. To jednak wcale nie oznacza, że nie warto zainteresować się wcześniejszym wcieleniem. Poprzednik wciąż ma sporo do zaoferowania i do tego w bardzo korzystnej cenie.

Polski rynek bez większych zmian, ale dwa modele notują imponujące wzrosty. W przypadku Corolli to aż 90 proc.
Na pierwszy rzut oka na polskim rynku nowych samochodów w 2019 r. niewiele się zmieniło. To jednak pozory, bo dwa modele notują tak duże wzrosty sprzedaży, że niedługo mogą przeskoczyć liderów.

Toyota Corolla liderem wśród kompaktów. Sprzedaż przebiła Golfa i Octavię
Nowa Toyota Corolla zdominowała segment aut kompaktowych. Zaledwie dwa miesiące po premierze, nowa generacja Corolli zajęła pierwsze miejsce w rankingu najchętniej kupowanych kompaktów w Polsce.

Zmiana lidera w rankingu najpopularniejszych aut w Polsce. Maj należał do Toyoty Corolli
Już w zeszłym miesiącu Toyota Corolla otarła się o pozycję numeru 1 na polskim rynku, ale musiała uznać wyższość Skody Octavii. W maju japoński kompakt nie miał sobie równych.