Toyota Corolla 1.8 VVTL-i TSport Hatchback VII 192KM (benzyna) (2004 - 2005)

Toyota Corolla 1.8 VVTL-i TSport Hatchback VII 192KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2004 do 2005 roku. Toyota Corolla 1.8 VVTL-i TSport Hatchback VII to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 141 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji Toyoty Corolla 1.8 VVTL-i TSport Hatchback VII wynosi 192 KM. Silnik Toyoty Corolla 1.8 VVTL-i TSport Hatchback VII jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1794 cm3. Na każdy cylinder w silniku Toyoty Corolla 1.8 VVTL-i TSport Hatchback VII przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy Toyoty Corolla 1.8 VVTL-i TSport Hatchback VII osiąga moment obrotowy 180 Nm. Toyota Corolla 1.8 VVTL-i TSport Hatchback VII posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ Toyota Corolla 1.8 VVTL-i TSport Hatchback VII to benzyna.

Warto nadmienić, że Toyota Corolla 1.8 VVTL-i TSport Hatchback VII posiada 3 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1190 litrów. Wymiary samochodu: 4180 mm długości, 1710 mm szerokości, 1455 mm wysokości.

Opinie o Toyocie Corolla 1.8 VVTL-i TSport Hatchback VII 192KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(9 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne Toyoty Corolla 1.8 VVTL-i TSport Hatchback VII 192KM (benzyna)

Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Moc 192 KM
Momen obrotowy 180 Nm
Pojemność skokowa silnika 1794 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary Toyoty Corolla 1.8 VVTL-i TSport Hatchback VII 192KM (benzyna)

Długość 4180 mm
Szerokość 1710 mm
Rozstaw osi 2600 mm
Wysokość 1455 mm
Masa własna 1220 kg
Masa całkowita 1655 kg

Wyposażenie Toyoty Corolla 1.8 VVTL-i TSport Hatchback VII 192KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ABS 2004 - 2005 Standard (indywidualny)
Airbag 6 sztuk 2004 - 2005 Standard (indywidualny)
Światła przeciwmgielne 2004 - 2005 Standard (indywidualny)
Klimatyzacja automatyczna 2004 - 2005 Standard (indywidualny)
Komputer pokładowy 2004 - 2005 Standard (indywidualny)
Zamek centralny 2004 - 2005 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne regulowane elektrycznie 2004 - 2005 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 2004 - 2005 Standard (indywidualny)
El. podnoszenie szyb, przód 2004 - 2005 Standard (indywidualny)
4/5 zagłówki 2004 - 2005 Standard (indywidualny)

Ceny Toyoty Corolla 1.8 VVTL-i TSport Hatchback VII 192KM (benzyna)

sierpień 2005 87 000 PLN
grudzień 2004 - lipiec 2005 91 000 PLN
wrzesień 2004 - listopad 2004 91 000 PLN

Zdjęcia Toyoty Corolla 1.8 VVTL-i TSport Hatchback VII 192KM (benzyna)

Inne wersje generacja-vii

Toyota Corolla - Wiadomości

Jak zmieniła się Toyota Corolla? Poprzednia generacja jest teraz tańsza o kilkanaście tysięcy złotych
Zmiana warty stała się faktem. Na motoryzacyjną scenę wjechała najnowsza Toyota Corolla. Występuje w kilku wersjach nadwoziowych i z mocnymi jednostkami napędowymi. To jednak wcale nie oznacza, że nie warto zainteresować się wcześniejszym wcieleniem. Poprzednik wciąż ma sporo do zaoferowania i do tego w bardzo korzystnej cenie.

Polski rynek bez większych zmian, ale dwa modele notują imponujące wzrosty. W przypadku Corolli to aż 90 proc.
Na pierwszy rzut oka na polskim rynku nowych samochodów w 2019 r. niewiele się zmieniło. To jednak pozory, bo dwa modele notują tak duże wzrosty sprzedaży, że niedługo mogą przeskoczyć liderów.

Toyota Corolla liderem wśród kompaktów. Sprzedaż przebiła Golfa i Octavię
Nowa Toyota Corolla zdominowała segment aut kompaktowych. Zaledwie dwa miesiące po premierze, nowa generacja Corolli zajęła pierwsze miejsce w rankingu najchętniej kupowanych kompaktów w Polsce.

Zmiana lidera w rankingu najpopularniejszych aut w Polsce. Maj należał do Toyoty Corolli
Już w zeszłym miesiącu Toyota Corolla otarła się o pozycję numeru 1 na polskim rynku, ale musiała uznać wyższość Skody Octavii. W maju japoński kompakt nie miał sobie równych.

Który samochód sprzedaje się najlepiej w 2019 r.? Lubiana w Polsce Toyota przed wielkim pickupem ze Stanów
Praktycznie wszystkie samochody z pierwszej dziesiątki globalnych bestsellerów można kupić w Polsce. W pierwszej trójce znalazły się dwa lubiane nad Wisłą modele, Toyota Corolla oraz Honda Civic. Przedziela je Ford serii F, pickup-ikona w Stanach Zjednoczonych.