Toyota Corolla 1.8 VVTL-i Compressor Hatchback VII 224KM (benzyna) (2005)

Toyota Corolla 1.8 VVTL-i Compressor Hatchback VII 224KM (benzyna)

Wersja była produkowana w 2005 roku. Toyota Corolla 1.8 VVTL-i Compressor Hatchback VII to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 165 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji Toyoty Corolla 1.8 VVTL-i Compressor Hatchback VII wynosi 224 KM. Silnik Toyoty Corolla 1.8 VVTL-i Compressor Hatchback VII jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1796 cm3. Na każdy cylinder w silniku Toyoty Corolla 1.8 VVTL-i Compressor Hatchback VII przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy Toyoty Corolla 1.8 VVTL-i Compressor Hatchback VII osiąga moment obrotowy 230 Nm. Toyota Corolla 1.8 VVTL-i Compressor Hatchback VII posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ Toyota Corolla 1.8 VVTL-i Compressor Hatchback VII to benzyna.

Warto nadmienić, że Toyota Corolla 1.8 VVTL-i Compressor Hatchback VII posiada 3 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1190 litrów. Wymiary samochodu: 4200 mm długości, 1710 mm szerokości, 1440 mm wysokości.

Opinie o Toyocie Corolla 1.8 VVTL-i Compressor Hatchback VII 224KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(10 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne Toyoty Corolla 1.8 VVTL-i Compressor Hatchback VII 224KM (benzyna)

Norma Euro Euro 3
Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Moc 224 KM
Momen obrotowy 230 Nm
Pojemność skokowa silnika 1796 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary Toyoty Corolla 1.8 VVTL-i Compressor Hatchback VII 224KM (benzyna)

Długość 4200 mm
Szerokość 1710 mm
Rozstaw osi 2600 mm
Wysokość 1440 mm
Masa własna 1305 kg
Masa całkowita 1655 kg

Wyposażenie Toyoty Corolla 1.8 VVTL-i Compressor Hatchback VII 224KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Airbag 6 sztuk 2005 Standard (indywidualny)
Wycieraczka szyby tylnej 2005 Standard (indywidualny)
El. podnoszenie szyb, przód 2005 Standard (indywidualny)
Szyby barwione 2005 Standard (indywidualny)
4/5 zagłówki 2005 Standard (indywidualny)
Alufelgi 2005 Standard (indywidualny)
Radio-Magnetofon 2005 Standard (indywidualny)
Obrotomierz 2005 Standard (indywidualny)
Termometr zewnętrzny 2005 Standard (indywidualny)
ASR 2005 Standard (indywidualny)

Cena Toyoty Corolla 1.8 VVTL-i Compressor Hatchback VII 224KM (benzyna)

styczeń 2005 - grudzień 2005 100 000 PLN

Zdjęcia Toyoty Corolla 1.8 VVTL-i Compressor Hatchback VII 224KM (benzyna)

Inne wersje generacja-vii

Toyota Corolla - Wiadomości

Toyota Corolla znów najpopularniejszym modelem w Polsce
W statystykach sprzedaży samochodów na polskim rynku pojawiła się duża zmiana. Szalenie popularny dotąd Duster został zdetronizowany przez Toyotę Corollę - model, który jest na rynku zaledwie kilka miesięcy.

Jak zmieniła się Toyota Corolla? Poprzednia generacja jest teraz tańsza o kilka tysięcy złotych
Zmiana warty stała się faktem. Na motoryzacyjną scenę wjechała najnowsza Toyota Corolla. Występuje w kilku wersjach nadwoziowych i z mocnymi jednostkami napędowymi. To jednak wcale nie oznacza, że nie warto zainteresować się wcześniejszym wcieleniem. Poprzednik wciąż ma sporo do zaoferowania i do tego w bardzo korzystnej cenie.

Polski rynek bez większych zmian, ale dwa modele notują imponujące wzrosty. W przypadku Corolli to aż 90 proc.
Na pierwszy rzut oka na polskim rynku nowych samochodów w 2019 r. niewiele się zmieniło. To jednak pozory, bo dwa modele notują tak duże wzrosty sprzedaży, że niedługo mogą przeskoczyć liderów.

Toyota Corolla liderem wśród kompaktów. Sprzedaż przebiła Golfa i Octavię
Nowa Toyota Corolla zdominowała segment aut kompaktowych. Zaledwie dwa miesiące po premierze, nowa generacja Corolli zajęła pierwsze miejsce w rankingu najchętniej kupowanych kompaktów w Polsce.

Zmiana lidera w rankingu najpopularniejszych aut w Polsce. Maj należał do Toyoty Corolli
Już w zeszłym miesiącu Toyota Corolla otarła się o pozycję numeru 1 na polskim rynku, ale musiała uznać wyższość Skody Octavii. W maju japoński kompakt nie miał sobie równych.