Toyota Corolla 1.8 VVTL-i Compressor Hatchback VII 224KM (benzyna) (2005)

Toyota Corolla 1.8 VVTL-i Compressor Hatchback VII 224KM (benzyna)

Wersja była produkowana w 2005 roku. Toyota Corolla 1.8 VVTL-i Compressor Hatchback VII to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 165 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji Toyoty Corolla 1.8 VVTL-i Compressor Hatchback VII wynosi 224 KM. Silnik Toyoty Corolla 1.8 VVTL-i Compressor Hatchback VII jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1796 cm3. Na każdy cylinder w silniku Toyoty Corolla 1.8 VVTL-i Compressor Hatchback VII przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy Toyoty Corolla 1.8 VVTL-i Compressor Hatchback VII osiąga moment obrotowy 230 Nm. Toyota Corolla 1.8 VVTL-i Compressor Hatchback VII posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ Toyota Corolla 1.8 VVTL-i Compressor Hatchback VII to benzyna.

Warto nadmienić, że Toyota Corolla 1.8 VVTL-i Compressor Hatchback VII posiada 3 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1190 litrów. Wymiary samochodu: 4200 mm długości, 1710 mm szerokości, 1440 mm wysokości.

Opinie o Toyocie Corolla 1.8 VVTL-i Compressor Hatchback VII 224KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(16 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne Toyoty Corolla 1.8 VVTL-i Compressor Hatchback VII 224KM (benzyna)

Norma Euro Euro 3
Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Moc 224 KM
Momen obrotowy 230 Nm
Pojemność skokowa silnika 1796 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary Toyoty Corolla 1.8 VVTL-i Compressor Hatchback VII 224KM (benzyna)

Długość 4200 mm
Szerokość 1710 mm
Rozstaw osi 2600 mm
Wysokość 1440 mm
Masa własna 1305 kg
Masa całkowita 1655 kg

Wyposażenie Toyoty Corolla 1.8 VVTL-i Compressor Hatchback VII 224KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Airbag 6 sztuk 2005 Standard (indywidualny)
Wycieraczka szyby tylnej 2005 Standard (indywidualny)
El. podnoszenie szyb, przód 2005 Standard (indywidualny)
Szyby barwione 2005 Standard (indywidualny)
4/5 zagłówki 2005 Standard (indywidualny)
Alufelgi 2005 Standard (indywidualny)
Radio-Magnetofon 2005 Standard (indywidualny)
Obrotomierz 2005 Standard (indywidualny)
Termometr zewnętrzny 2005 Standard (indywidualny)
ASR 2005 Standard (indywidualny)

Cena Toyoty Corolla 1.8 VVTL-i Compressor Hatchback VII 224KM (benzyna)

styczeń 2005 - grudzień 2005 100 000 PLN

Zdjęcia Toyoty Corolla 1.8 VVTL-i Compressor Hatchback VII 224KM (benzyna)

Inne wersje generacja-vii

Toyota Corolla - Wiadomości

TOP30 samochodów osobowych w listopadzie. Toyota Corolla depcze po piętach Skodzie Octavii
Skoda Octavia to jeden z najpopularniejszych samochodów na rynku. Czeski kompakt czuje jednak na plecach oddech japońskiej konkurencji - Corolli brakuje niecałego tysiąca rejestracji, by zdobyć podium rankingu.

Toyota wprowadzi kolejne wersje Corolli. Na rynek trafi odmiana sportowa i utereniowiona
Toyota skutecznie obstawia wszystkie narożniki segmentu samochodów kompaktowych. Corolla występuje w wersji hatchback, sedan a także Touring Sports, czyli kombi. Do gamy japońskiego bestsellera mają dołaczyć dwie nowe wersje wyposażenia, usportowiona GR Sport i uterenowiona - Trek.

Sprzedaż samochodów w Polsce - zażarta walka Skody Octavii z nową Toyotą Corollą
Kolejny miesiąc najlepiej sprzedającym się samochodem w Polsce okazała się Toyota Corolla. Japoński kompakt w ujęciu rocznym goni Skodę Octavię, która wciąż jes największym bestsellerem nad Wisłą.

Opinie Moto.pl: Toyota Corolla 2.0 Hybrid 180 KM e-CVT - spektakularna metamorfoza
Nie ukrywajmy, choć Toyota Corolla od lat cieszy się nieposzlakowaną opinią i króluje w statystykach sprzedaży samochodów, był to model, któremu brakowało wyrazistości. Był, bo to co mnie najbardziej zaskoczyło w najnowszej generacji japońskiego kompaktu, to fakt, że Corolla nareszcie nabrała charakteru.

Toyota Corolla znów najpopularniejszym modelem w Polsce
W statystykach sprzedaży samochodów na polskim rynku pojawiła się duża zmiana. Szalenie popularny dotąd Duster został zdetronizowany przez Toyotę Corollę - model, który jest na rynku zaledwie kilka miesięcy.